تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه در دنيا به امانتى خيانت كند و آن را به صاحبش برنگرداند و آنگاه بميرد بر دين...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815581750




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نوري خبر داد:پارك بانوان در گتوند احداث مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: نوري خبر داد:پارك بانوان در گتوند احداث مي شود
پارك بانوان در گتوند احداث مي شود
گتوند - خبرگزاري مهر: معاون فرماندار شهرستان گتوند از احداث پارك ويژه بانوان اين شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس نوري صبح شنبه در جلسه كميسيون بانوان شهرستان افزود: اميدواريم با احداث پارك بانوان در مركز شهرستان، روستائيان نيز بتوانند به طور منسجم از اين پارك و ساير امكانات تفريحي آن استفاده كنند.

وي با اشاره به جايگاه ويژه بانوان در جامعه، خواستار فعاليت بيش از پيش كميسيون بانوان شهرستان گتوند شد و افزود: خوشبختانه در يك ساله گذشته شاهد انجام فعاليتهاي بسيار خوبي از سوي كميسيون امور بانوان بوده ايم اما اين فعاليتها بايد در زمينه هاي مختلف توسعه يابد.

نوري با اشاره به نزديك شدن ايام انتخابات گفت: حضور حداكثري در انتخابات با توجه به شرايط حساس كنوني بسيار حائز اهميت است و نقش بانوان به عنوان نيمي از پيكره اجتماع در اين خصوص بسيار مهم است.

وي همچنين به برگزاري طرح ملي رحمت ويژه زنان خانه دار در گتوند اشاره كرد و گفت: اين طرح با موضوعات تربيت فرزند، الگوي مناسب مصرف، اصول همسرداري، آموزش عمومي امداد و نجات، نقش زن خانه دار در تربيت فرزند، نگرشي نو بر عفاف و حجاب، فاطمه زهرا(س) الگوي زن خانه دار، آسيب شناسي خانواده در فضاي مجازي و با حضور اساتيد مجرب در سطح شهرستان اجرا مي شود.

محمد كريم آقاجاني، نائب رئيس شوراي شهر گتوند نيز در اين جلسه خواستار اعتبار ويژه از سوي استانداري خوزستان براي احداث پارك بانوان شد و گفت: قبلا يك قسمت از پارك گلستان را براي اين پارك اختصاص داده بوديم كه با توجه به اينكه از سوي اعضاي كميسيون بانوان محل آن مناسب تشخيص داده نشد مجددا در جلسه آتي شوراي شهر اين مسئله مطرح و اعلام نظر خواهد شد.

© 2003 Mehr News Agency .

شنبه|ا|17|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن