تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):از نشانه های عالم ، نقد سخن و اندیشه خود و آگاهی از نظرات مختلف است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820878667




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پرسپوليس با دنيزلي هم باخت


واضح آرشیو وب فارسی:ایران اسپورت: پرسپوليس با دنيزلي هم باخت


تهران IranSport.Net - تيم فوتبال پرسپوليس در نخستين مسابقه خود با هدايت مصطفي دنيزلي با نتيجه دو بر صفر از ملوان شكست خورد. اين ديدار از ساعت 15 در ورزشگاه تختي شهر انزلي با قضاوت عليرضا فغاني و كمك هاي محمدرضا ابوالفضلي و علي ميرزابيگي با حضور حدود 10 هزار تماشاگر آغاز شد. ملوان در اين مسابقه با دو گل محسن مسلمان در دقيقه 46 و علي رمضاني در دقيقه 79 از روي نقطه پنالتي به پيروزي رسيد. در دقيقه 5 اين مسابقه نخستين موقعيت خطرناك بازي روي دروازه پرسپوليس خلق شد. جلال رافخايي سانتر محمد حيدري را با ضربه سر به تيرك دروازه ميثاق معمارزاده زد و در برگشت ضربه دوم را با پا زد كه اين توپ هم با فاصله كمي از كنار دروازه به بيرون رفت.

در دقيقه 21 اميرحسن فشنگچي با يك پاس عرضي غلامرضا رضايي را در موقعيت گلزني براي پرسپوليس قرار داد اما ضربه بغل پاي او را علي حسني صفت دروازه بان ملوان برگرداند. توپ برگشتي مقابل پاي جواد كاظميان افتاد اما او هم از مقابل دروازه توپ را به حسني صفت كوبيد تا اين موقعيت از دست برود.

در دقيقه 31 محسن مسلمان با يك پاس در عمق جلال رافخايي را در موقعيت تك به تك با دروازه بان پرسپوليس قرار داد كه رافخايي اين توپ را با ضربه اي آرام از كنار دروازه به بيرون زد.

در دقيقه 41 كاظميان با يك پاس عرض توپ را بيرون محوطه جريمه در اختيار مهرداد اولادي گذاشت اما او اين توپ را با ضربه اي آرام به جايي كه حسني صفت ايستاده بود زد.

محسن مسلمان در آخرين ثانيه هاي وقت هاي اضافي نيمه اول با يك ضربه پاي چپ توپ را به قعر دروازه پرسپوليس فرستاد تا ملوان اين نيمه را به پيروزي به رختكن برود.

در دقيقه 52 رافخايي با يك حركت فردي وارد محوطه جريمه پرسپوليس شد اما شوت او را معمارزاده برگرداند. حيدري هم نتوانست از توپ برگشتي براي گلزني استفاده كند.

در دقيقه 68 بابك پورغلامي كاپيتان ملوان در محوطه جريمه توپ را با دست زد تا عليرضا فغاني اعلام ضربه پنالتي كند اما مهدي مهدوي كيا كه تنها چهار دقيقه از حضورش در ميدان مي گذشت نتوانست اين پنالتي را وارد دروازه كند.

در دقيقه 78 نزهتي قصد ورود به محوطه جريمه را داشت اما مجتبي شيري روي او خطا كرد تا داور يك ضربه پنالتي به نفع ملوان اعلام كند. اين پنالتي را عليرضا رمضاني به گل تبديل كرد اما داور اين ضربه را تكرار كرد كه پنالتي تكراري هم گل شد.

فرهاد پورغلامي در اين مسابقه اين بازيكنان را به ميدان فرستاد: سيد علي حسني صفت، سعيد سالارزاده، احمد آهي، بابك پورغلامي، عليرضا رمضاني، محسن مسلمان، سعيد يوسف زاده، محمد حسن رجب زاده(از دقيقه 82 مجتبي انصافي)، سيد جلال رافخايي(از دقيقه 69 مهدي دغاغله)، محمد حيدري(از دقيقه 67 محمد همرنگ) و محمد نزهتي.

شاگردان مصطفي دنيزلي هم با اين تركيب به ميدان رفتند: ميثاق معمارزاده، اميرحسين فشنگچي(از دقيقه 84 ابراهيم شكوري)، مجتبي شيري، عليرضا محمد، مازيار زارع، سامان آقازماني(از دقيقه 64 مهدي مهدوي كيا)، حسين بادامكي، محمد نوري، جواد كاظميان(از دقيقه 46 وحيد هاشميان)، غلامرضا رضايي و مهرداد اولادي.

پنجشنبه|ا|15|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایران اسپورت]
[مشاهده در: www.iransport.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 160]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن