تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):کم گویی ، حکمت بزرگی است ، بر شما باد به خموشی که آسایش نیکو و سبکباری و سبب تخفی...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815036586




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دريادار صفاري:امنيت كشور مديون خون شهداست


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: دريادار صفاري:امنيت كشور مديون خون شهداست
خبرگزاري فارس‌: فرمانده نيروي دريايي سپاه گفت: آرامش و امنيت امروز كشور را مديون خون شهدا و ايثارگري‌هاي رزمندگان اسلام هستيم.


به گزارش خبرگزاري فارس از قم، دريادار مرتضي صفاري پنج‌شنبه شب در يادواره سردار شهيد محمد بنيادي و 300 شهيد منطقه خاكفرج كه در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) قم برگزار شد، در سخناني با با بيان خاطراتي از دوران هشت سال دفاع مقدس تصريح كرد: در دوران جنگ تحميلي جوانان ايران اسلامي با رشادت و از خود گذشتگي مقابل دشمن بعثي ايستادگي كردند و بسياري از اين جوانان به درجه رفيع شهادت نايل شدند.
وي اضافه كرد: شهدا با اعتقاد راسخ به خداوند توانستند از كيان نظام اسلامي و ارزش‌هاي انقلاب تا پاي جان ايستادگي كنند و ما امروز امنيت و آرامش موجود در كشور را مديون خون شهدا هستيم.
فرمانده نيروي دريايي سپاه با اشاره به اهميت توجه به خدامحوري و دين‌باوري در سطح جامعه تصريح كرد: شهدا همچنين همواره به ولايت فقيه توجه داشته و مطيع دستورات ولي فقيه بودند و اين مسئله در كنار ديگر مسائل ديني از مباني اخلاقي شهدا و رزمندگان اسلام بود.
وي تصريح كرد: شهدا به سبب اينكه با خداوند معامله كرده‌اند، توانستند به اهداف والاي خود از زندگي دست پيدا كرده و به درجات والايي از معنويات الهي دست يابند.
صفاري با اشاره به توجه رزمندگان اسلام به مسئله امر به معروف و نهي از منكر يادآور شد: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس هرگاه احساس مي‌كردند كه قرار است شخصي از مسير انسان سازي و فداكاري دور افتد مطالب را به او گوشزد مي‌كردند.
وي ادامه داد: پيروزي رزمندگان اسلامي در جنگ تحميلي به واسطه استقامت و پايداري جوانان ايران زمين بود و اگر اين استقامت و پايداري همواره حفظ شود، دشمنان هيچ غلطي نمي‌توانند بكنند.
فرمانده نيروي دريايي سپاه با اشاره به برخي از مشكلات كنوني كشور تاكيد كرد: مردم اگر مي‌خواهند از راه شهدا پيروي كنند، بايد در برابر مشكلات ايستادگي كرده تا بتوانند كشور را به دست صاحب اصلي خود يعني امام زمان (عج) برسد.
انتهاي پيام/ش20

جمعه|ا|9|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 178]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن