تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دنيا سراى بلا و گرفتارى و محل گذران زندگى و زحمت است خوشبختان از آن دل كنده‏اند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815168841




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هفته بيست و نهم ليگ برتر /حاشيه ديدار پيكان قزوين - استقلال تهران


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: هفته بيست و نهم ليگ برتر /حاشيه ديدار پيكان قزوين - استقلال تهران
ديدار امروز تيم هاي فوتبال پيكان - استقلال در حالي برگزار شد كه دو ساعت قبل از آغاز اين بازي بيش از نيمي از سكوهاي ورزشگاه پرشده بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حاشيه هاي اين ديدار كه از ساعت 14 امروز در ورزشگاه شهيد رجايي قزوين آغاز شد را در زير مي خوانيد:

* كمتر از يك ساعت مانده به زمان آغاز ديدار پيكان - استقلال ورزشگاه شهيد رجايي قزوين مملو از تماشاگر بود. تنها بخشي از ضلع شمال غربي ورزشگاه جاي خالي وجود داشت. اين در حالي بود كه تماشاگران و هواداران دو تيم پيكان و استقلال بصورت ايستاده در انتظار آغاز بازي اين دو تيم بودند.

* بازيكنان تيم فوتبال پيكان ساعت 13:10 براي گرم كردن خود وارد زمين چمن ورزشگاه شهيد رجايي قزوين شدند. پنج دقيقه پس از ورود آنها بازيكنان تيم استقلال و داوران مسابقه نيز در زمين حضور يافتند.

* به همت تربيت بدني استان قزوين و هيئت فوتبال اين استان ورزشگاه شهيد رجايي قزوين به سه قسمت تقسيم شده بود. بخش عمده‌اي از سكوهاي ورزشگاه به هواداران تيم ميزبان تعلق داشت. در ديگر بخش‌هاي ورزشگاه نيز هواداران و تماشاگران منتسب به دو تيم پرسپوليس و استقلال نشسته بودند كه پيش از آغاز بازي عليه يكديگر شعار مي دادند.

* تيم فوتبال استقلال با تركيب وحيد طالب لو، پيروز قرباني، بيژن كوشكي، پژمان منتظري، مهدي اميرآبادي، حسين كاظمي، مهرداد پولادي، مجتبي جباري، خسرو حيدري، سياوش اكبرپور و آرش برهاني مقابل پيكان صف آرايي كرد.

* هواداران منتسب به دو تيم پيكان و پرسپوليس پيش از آغاز بازي با سردادن شعارهايي به بازيكنان تيم استقلال اهانت مي كردند. اهانت آنها اعتراض برخي از بازيكنان استقلال را به دنبال داشت. در اين بين وحيد طالب لو با تعظيم كردن به هواداران تيم ميزبان سعي در آرام كردن آنها داشت.

* فرهاد مجيدي كه در بازي هفته گذشته استقلال مقابل پاس همدان از زمين اخراج شده و از همراهي تيمش در بازي امروز محروم بود همراه ديگر بازيكنان استقلال به قزوين آمده بود.

* تعدادي از علاقمندان به فوتبال كه منازل‌شان مشرف به زمين چمن ورزشگاه شهيد رجايي قزوين بود، با تجمع در طبقات بالايي و پشت بام ساختمان خود آخرين ديدار هفته بيست و نهم مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاه‌هاي كشور را به تماشا نشستند.

شنبه|ا|10|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن