تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):رسول اكرم صلى الله عليه و آله گروهى را كه كشت و كار نمى كردند، ديدند و فرمودند: شم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821269047




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه از فوتبال


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: اخبار كوتاه از فوتبال
خداحافظي بي سر و صداي ميثاقيان با استقلال اهواز

مدير عامل باشگاه استقلال اهواز با بيان اينكه لفظ بركناري و اخراج را براي ميثاقيان به كار نبرده است، گفت: ما تنها اعلام كرديم اين مربي ديگر نفر نخست تيم ما نيست.شهرام شفيع زاده در مورد خبر بركناري اكبر ميثاقيان سرمربي تيم فوتبال استقلال اهواز گفت: ما تنها اعلام كرده ايم ميثاقيان ديگر نفر اول نيست و برنامه هاي فني تيم از روز شنبه زير نظر بوستاني اجرا مي شود تا هر چه زودتر در مورد كادر فني تصميم گيري شود.

وي ادامه داد: وقتي تيمي 10 بازي پشت سر هم مي بازد، دليل ناكامي تيم بازيكنان يا مديريت نيستند و بايد براي رفع اين مشكل در كادر فني تغييرات ايجاد كرده يا آن را تقويت كنيم، از اين رو قصد داريم يك مدير فني و يك كمك مربي به كادر فني تيم اضافه كنيم. آنطور كه شنيده مي شود اكبر ميثاقيان همكاري اش را با باشگاه استقلال اهواز پس از اتفاقاتي كه طي روزهاي اخير افتاده قطع خواهد كرد و كريم بوستاني كه چند روزي است به عنوان مربي در اين تيم مشغول به كار شده هدايت آبي پوشان اهوازي را در همدان مقابل تيم پاس برعهده خواهد داشت.

پيوس از حضور در تمرين هاي برق منع شد

پس از شكست تيم فوتبال برق شيراز در بازي مقابل راه آهن فرشاد پيوس سرمربي اين تيم از حضور در تمرينات برق منع شد. فلاح مدير عامل باشگاه برق در اين خصوص گفت: با توجه به وضعيت و شرايط تيم از پيوس خواستيم تا فعلاً با باشگاه برق قطع همكاري كند و تمرينات تيم را نيز امروز (ديروز) تعطيل كرديم تا تمرين ها از فردا (امروز) آغاز شود.

وي افزود: ما هنوز به طور كامل با پيوس قطع همكاري نكرده ايم اما، من به عنوان مدير عامل نظراتم را در نشست هيأت مديره به اعضا اعلام مي كنم و سعي مي كنيم با توجه به دو بازي حساسي كه در خانه داريم، با انتخاب بهترين گزينه ها و كسب نتايج خوب در ليگ برتر ماندني شويم. اين در حالي است كه پيوس ديروز اعلام كرد كه مسئولان باشگاه برق حرفي از استعفا يا اخراج من مطرح نكرده اند و من طبق برنامه از روز يكشنبه (امروز) تمرينات تيم را زير نظر مي گيرم.

قلعه نويي: داور يك پنالتي ما را نگرفت

به گفته امير قلعه نويي اشتباهات داوري تيم استقلال را تا آستانه از بين بردن انسجام تيمي پيش برد.امير قلعه نويي سرمربي تيم فوتبال استقلال تهران در نشست مطبوعاتي پس از بازي با پيكان گفت: استقلال يكي از بهترين بازي هاي خود را انجام داد و گل پيكان بر روي اشتباهات فردي بازيكنان به ثمر رسيد.

وي افزود: بازي كاملاً در اختيار تيم استقلال بود و تيم ما با كمي دقت و شانس مي توانست برنده اين بازي باشد. سرمربي تيم استقلال با اشاره به اشتباهات مكرر داور اين بازي گفت: من كه 30 سال در عرصه فوتبال اين مملكت حضور دارم اولين بار بود كه مي ديدم چنين موقعيتي (خطا بر روي اكبرپور) را داور پنالتي نگرفته و حتي سعيد لطفي از تيم پيكان را اخراج نكرد. وي با اشاره به بازي تيم پيكان بيان كرد: تيم پيكان به جز چند موقعيت معمولي موقعيت مناسب ديگري نداشت. قلعه نويي با اشاره به بازي بعدي اين تيم در مقابل ذوب آهن اصفهان گفت: علم فوتبال پيشرفت كرده و ديگر فوتبال در استقلال و پيروزي خلاصه نمي شود.

بازي تداركاتي تيم ملي لغو نشده است

عليرغم انصراف تيم ملي فوتبال قطر براي بازي دوستانه با تيم ملي كشورمان در تاريخ 24 اسفند ماه رئيس كميته تيم هاي ملي اعلام كرد بازي تداركاتي تيم ملي ايران قطعاً در اين تاريخ برگزار مي شود.

مهدي تاج افزود: قصد داشتيم در اين تاريخ با تيم قطر بازي كنيم كه امكان آن ميسر نشد و تيم قطر تاريخ پنجم خرداد را براي انجام بازي با ايران پيشنهاد كرد، به همين دليل با بحرين وارد مذاكره شديم كه «احمد جاسم» دبير فدراسيون فوتبال بحرين اعلام كرد در روز 24 اسفند تيم ملي اين كشور بازيكنان اصلي خود را در اختيار ندارد و به همين دليل تاريخ 29 اسفند را براي انجام اين ديدار پيشنهاد داد.وي افزود: ما اين دو پيشنهاد را به علي دايي سرمربي تيم ملي ارايه داديم اما، با توجه به انجام بازي هاي نمايندگان ايران در ليگ قهرمانان آسيا در روزها 27 و 28 اسفند و براي آنكه تيم هاي باشگاهي ايران دچار مشكل نشوند، با اين تاريخ مخالفت كرديم و بدين ترتيب بازي 29 اسفند منتفي شد. تاج خاطرنشان كرد: با اين حال تصميم جدي داريم تا در روز 24 اسفند يك بازي تداركاتي براي تيم ملي برگزار كنيم و به همين دليل با كشورهاي مختلفي در حال مذاكره هستيم و بي ترديد بازي تيم ايران در اين تاريخ برگزار مي شود.

آقاجانيان سرمربي جديد تيم داماش دورود

در پي كسب نتايج ضعيف تيم داماش دورود در رقابتهاي فوتبال ليگ دسته اول باشگاههاي كشور ماركار آقاجانيان به عنوان سرمربي جديد اين تيم انتخاب و معرفي شد.اين تيم كه از ابتداي مسابقات اين فصل با هدايت حميد عليدوستي پا به ميدان گذاشته بود از 16 بازي تنها 21 امتياز بدست آورده بود.

يکشنبه|ا|11|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 180]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن