تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ واعـظـى مـؤثرتر از نصيحت نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815606370




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه و خواندني و سوت پايان ودقيقه 90


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: كوتاه و خواندني و سوت پايان ودقيقه 90
آرش برهاني مهاجم استقلال :
استقلال 80 درصد اول است

آرش برهاني مهاجم مهاجم 18 گله تيم استقلال ، در خصوص ديدار مقابل پيكان ، عدم گلزني در 4 بازي اخير و وضعيت استقلال در ليگ گفت :
در بازي با پيكان تيم ما خيلي خوب بازي كرد و حداقل مي توانستيم دو يا سه گل به اين تيم بزنيم اما متاسفانه موقعيت هاي ما تبديل به گل نشد.
وي افزود: در ديدار با پيكان دو موقعيت گلزني داشتم و در ديدارهاي قبل موقعيت چنداني نصيبم نشد. البته اين گل نزدن به حساسيت بيش از حد بازي ها در نيم فصل دوم بازمي گردد و تمامي تيم ها نفرات حريف را به خوبي مي شناسند. قبول دارم در بازي با پاس آن طور كه بايد و شايد خوب كار نكردم ولي در ديدار مقابل پرسپوليس و مقاومت سپاسي دوندگي بيش از حدي داشتم و فكر مي كنم براي تيمم موثر بودم. ضمن اينكه در ديدار مقابل پيكان از ناحيه گردن آسيب ديده بودم و با كتف بانداژ شده به ميدان رفتم . اين مسئله كمي در بازي من تاثيرگذار بود و حتي در زدن استارت ها با مشكل روبرو شده بودم. وي در خصوص شانس قهرماني استقلال گفت: 80 درصد شانس قهرماني را از آن تيم خودمان مي دانم و 20 درصد ديگر را بين پرسپوليس، ذوب آهن، سپاهان و صبا تقسيم مي كنم البته ذوب آهن اندكي نست به سه حريف ديگر شانس دارد.

مجوز سفر 40 پرسپوليسي به عربستان صادر شد

شوراي برون مرزي سازمان تربيت بدني صبح ديروز در نامه اي به باشگاه پرسپوليس مجوز سفر 40 نفر را به عربستان صادر كرد.به گزارش فارس، شوراي برون مرزي سازمان تربيت بدني با تشكيل جلسه اي صبح ديروز در نامه اي به عباس انصاري فرد مديرعامل باشگاه پرسپوليس اعلام كرد براي ديدار مقابل الشباب عربستان مجوز خروج 40 بازيكن و همراه را دارد. انصاري فرد قرار است براي هماهنگي هاي بيشتر قرار است در جلسه اي با مسئولان سازمان تربيت بدني و شوراي برون مرزي شركت كند. پرپسوليس 27 اسفند ميهمان الشباب است.

براي ديدار با الشباب
پرسپوليس 25 اسفند راهي عربستان مي شود

تيم فوتبال پرسپوليس پرسپوليس براي ديدار با الشباب عربستان بعدازظهر روز 25 اسفندماه راهي عربستان خواهد شد.
پرسپوليسي ها به دليل عدم تهيه بليت مستقيم قرار است از تهران به امارات و سپس راهي عربستان شوند. در صورتي كه شرايط فراهم شود احتمال دارد پرسپوليسي ها مستقيما از تهران به عربستان بروند. تيم فوتبال پرسپوليس 29 اسفند به تهران باز خواهد گشت. ديدار پرسپوليس و الشباب 27 اسفند برگزار مي شود.

معمارزاده 20 روز ديگر در ميدان

ميثاقمعمارزاده دروازه بان آسيب ديده تيم فوتبال پرسپوليس از آمادگي خود براي بازگشت به ميدان ظرف 20 روز آينده خبر داد.
وي در گفتگو با مهر، ضمن اعلام اين خبر افزود: خوشبختانه بدون مشكل كنار تيم تمرين مي كنم و شرايط ايده الي دارم. روند درمانم به خوبي طي شده و دردي در ناحيه آسيب ديده زانويم احساس نمي كنم.وي افزود: براي تقويت قواي جسماني ام روزي دوجلسه تمرين مي كنم تا هرچه زودتر آماده حضور در ميدان شوم. مربيان نيز از بهبود اوضاع جسماني ام ابراز رضايت مي كنند. دروازه بان تيم فوتبال پرسپوليس خاطر نشان كرد: با شرايطي كه در حال حاضر دارم فكر مي كنم بتوانم تا 20 روز آينده براي پرسپوليس بازي كنم.

براي سفر به قطر و امارات
ليست استقلال پس فرستاده شد

فدراسيون فوتبال فهرست 50 نفره استقلال را به اين باشگاه عودت داد.
به گزارش فارس، در نامه مهدي محمد نبي دبير فدراسيون فوتبال به باشگاه استقلال عنوان شده اين دو فهرست براي حضور اين تيم در قطر و امارات به دليل حضور بيش از 40 نفر در فهرست بازگردانده مي شود تا شمار نفرات كم شود. باشگاه استقلال همانند فهرست 50 نفره اي كه براي بازي مقابل الاتحاد به فدراسيون تحويل داده دو فهرست ديگر براي حضور در قطر و امارات جهت بازي با نمايندگان اين كشورها در ليگ قهرمانان آسيا، براي تاييد به فدراسيون فوتبال تحويل داد اما نبي به دليل اينكه شمار نفرات اين باشگاه بيش از 40 نفر است اين فهرست را به اين باشگاه بازگرداند. اين در حالي است كه استقلال 26 بازيكن، 11 عضو كادر فني و 4 مقام رسمي باشگاه را در فهرست خود دارد و چند همراه نيز در فهرست اين تيم به چشم مي خورد. فدراسيون نه تنها به باشگاه استقلال بلكه به 3 تيم ديگر ايراني هم اين نامه را ارسال كرده كه براي سفرهاي بعدي فقط بايد نام 40 نفر را در فهرست خود داشته باشند. باشگاه استقلال براي سفر به عربستان 50 نفر را در فهرست خود دارد و حتي با مسئولان باشگاه الاتحاد براي حمايت اين 50 نفر به توافق رسيده است.

درتمرينات تيم فوتبال استقلال
جان واريو تمرين كرد

اولين تمرين تيم استقلال تهران پس از بازي مقابل پيكان قزوين در ورزشگاه دستگردي برگزار شد. در اين تمرين بازيكناني كه مقابل پيكان به ميدان رفته بودند به صورت جداگانه دور زمين دويدند و در پايان تمرين با اجازه كادر فني به استخر رفتند. ساير بازيكنان نيز در قالب دو تيم زرد و آبي به مدت يك ساعت به بازي دستگرمي پرداختند.
نكته جالب در اين تمرين حضور دستياران قلعه نوعي در بازي دستگرمي بود به گونه اي كه حميد بابازاده، اميد طيري، محمود فكري و دكتر نوروزي نيز در اين تمرين شركت داشتند. فابيو جان واريو نيز در حالي كه تمريناتش زير نظر قلعه نوعي و خداداد بدنساز تيم قرار داشت، در تمرين هاي گروهي شركت كرد و در بازي دستگرمي حضور داشت.
مهدي اميرآبادي و خسرو حيدري غايبان تمرين بودند، ضمن آنكه آرش برهاني نيز پس از حضور در ورزشگاه دستگردي و قبل از آغاز تمرين به دليل گردن درد به استخر رفت.

در تمرين ديروز پرسپوليس;
معمارزاده تمرين كرد ،كريمي نبود

تمرين عصر ديروز تيم فوتبال پرسپوليس در حالي با 15 دقيقه تاخير آغاز شد كه تعدادي از اعضاي كادر فني و بازيكنان پيش از آغاز تمرين با حضور در واحد سيار انتقال خون براي كمك به بيماران نيازمند در روزهاي پاياني سال 87 خون دادند.
* پيش از آغاز تمرين وينگادا براي دقايقي با بازيكنان صحبت كرد و از آنها خواست با قدرت در ديدارهاي باقي مانده ليگ حضور يابد تا پرسپوليس در نهايت به جايگاه شايسته اي دست يابد.
* ميثاق معمارزاده پس از مدت ها در تمرين حضور يافت. وي پس از جلسه كادر فني با بازيكنان براي دقايقي با نلو وينگادا سرمربي تيم صحبت كرد و برنامه تمريني خود را به سرمربي پرسپوليس ارائه كرد.
* در اين تمرين غيبت علي كريمي محسوس بود ضمن اينكه ابراهيم توره پس از يك روز غيبت در تمرينات گروهي شركت كرد.
* پتروويچ كه به دليل مصدوميت بازي پيشين پرسپوليس را از دست داده بود در اين تمرين حضور فعالي داشت .
* در اين تمرين هواداران بحث هاي زيادي را مطرح كردند كه در يكي از آنها در خصوص بازي حساس تيم هاي ذوب آهن و استقلال در روز چهارشنبه بود كه هواداران پرسپوليس مطمئن بودند ذوب آهن، استقلال را شكست مي دهد و شانس قهرماني اش را افزايش خواهد داد.
* تمرين تيم فوتبال پرسپوليس با توپ هاي جديدي كه در ليگ قهرمانان آسيا مورد استفاده قرار خواهد گرفت، انجام شد.
* علي اكبر استاد اسدي در تمرين تيم فوتبال پرسپوليس شركت كرد. گفته مي شود احتمال دارد اين بازيكن پيشين تيم ملي به عنوان آناليزور با سرخپوشان تهراني همكاري كند.

اكبر ميثاقيان سرمربي سابق استقلال اهواز:
عذر مرا خواستند

اكبر ميثاقيان سرمربي بركناره شده تيم فوتبال استقلال اهواز در خصوص علل بركناري خود به ايسنا گفت : آدمي هستم كه به هر تيمي بروم آن تيم، خانواده من مي شود. با اينكه از ابتداي فصل در استقلال اهواز نبودم اما از مردم اين شهر و مسوولان اين تيم محبت ديدم. اين تيم را تاحدودي متحول كردم و مشكلي در آن نداشتيم اما مديران اين تيم عذرم را خواستند و با من قطع همكاري كردند.
وي افزود: در حال حاضر در مشهد بسر مي برم اما هنوز با باشگاه استقلال اهواز تسويه حساب مالي نكرده ام و نمي دانم آنها در حال حاضر چكار مي كنند.

محسن خليلي مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس:
با توره ،زوج مناسبي را تشكيل خواهيم داد

محسن خليلي مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس در خصوص زمان بازگشت خود به تركيب تيم پرسپوليس گفت : 4 هفته است كه در آمادگي كامل به سر مي برم اما هنوز با نظر مربيان پرسپوليس به تركيب تيم بازنگشته ام و هر موقع كه آن ها تشخيص دهند براي پرسپوليس به ميدان خواهم رفت. وي در خصوص قرار گرفتنش در كنار توره گفت: از نظر من توره بازيكن بسيار خوبي است توره به هيچ وجه ضعيف نشده و خيلي خوب بازي مي كند، و ما در كنار يكديگر زوج مناسبي را تشكيل خواهيم داد.

رحمان رضايي مدافع تيم فوتبال پرسپوليس:
هفت سال در ايتاليا بازي كردم، اين قدر كارت نگرفتم

رحمان رضايي مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: حاشيه هاي فوتبال ايران بيش از خود آن است كه مطمئنا به ضرر فوتبال ايران خواهد بود. وي پيرامون بازي پرسپوليس مقابل سپاهان گفت: بازي خوبي بود و ما نشان داديم كه در زمين حريفان هم مي توانيم تيم قدرتمند و خوبي باشيم. به هر حال هر دو تيم تلاش كردند و البته سپاهان هم تيم بزرگي بود و در زمين خود بازي مي كرد. در نهايت تلاش دو تيم به سرانجامي نرسيد و بازي مساوي شد. وي درباره كارت هاي زردي كه در مسابقات اخير از داوران گرفته است، گفت: هفت سال در ايتاليا بازي كردم، تعداد كارت هاي زردي كه از داوران ايتاليايي دريافت كردم به اندازه چهار ماهي كه در ايران بازي مي كنم، نبود. واقعا نمي دانم چرا شرايط در ليگ ايران بدين صورت است. فوتبال ايران حاشيه هاي زيادي دارد و معتقدم اين حاشيه ها از خود فوتبال آن بيشتر بوده و واقعا به ضرر فوتبال ايران است.

اسامي محرومان هفته سي ام ليگ برتر
17 بازيكن محروم هستند

سازمان ليگ برتر فدراسيون فوتبال اسامي بازيكنان محروم از حضور در ديدارهاي هفته سي ام مسابقات ليگ برتر باشگاه هاي كشور را اعلام كرد. اسامي 17 بازيكن محروم از حضور در هفته سي ام مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور به شرح زير است:عبدالجبار موموني (ابومسلم)، مهدي امير آبادي (استقلال تهران)، محمد ناصر شكرون (استقلال اهواز)، محمد غلامي (پاس همدان)، رحمان رضايي (پرسپوليس تهران)، محمد مطوري (پيام خراسان)، سيد مهدي سيد صالحي و سعيد لطفي (پيكان قزوين)، مصطفي حاجتي (داماش گيلان)، داود حقي و ابوذر رحيمي (راه آهن شهرري)، كاظم برجلو (سايپا كرج)، جلال اكبري و محسن بنگر (سپاهان اصفهان)، غلامرضا رضايي (صباي قم)، سيامك سرلك (فولاد خوزستان) و فرزاد حسين خاني (مس كرمان)

برنامه و اسامي داوران هفته سي ام ليگ برتر
محسن تركي ، داور بازي ذوب آهن - استقلال

از سوي كميته داوران فدراسيون فوتبال اسامي داوران قضاوت كننده در هفته سي ام مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور اعلام شد كه بر اين اساس ديدار حساس ذوب آهن - استقلال را محسن تركي داوري خواهد كرد. گفتني است كه ، تركي پيش از اين ديدار حساس استقلال - پرسپوليس را در هفته بيست و ششم مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور را قضاوت كرده بود. اسامي داوران و برنامه ديدارهاي هفته سي ام مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور به شرح زير است:
سه شنبه 13 اسفند
فولاد خوزستان .......................... صباي قم، ساعت 15:15، ورزشگاه تختي اهواز
داور: فغاني، كمك ها: يزداني و اميني
پرسپوليس .................. مقاومت شهيد سپاسي شيراز، ساعت 16، ورزشگاه آزادي
داور: قهرماني، كمك ها: فرح نيا و فريماني
چهارشنبه 14 اسفند
پاس همدان ........................ استقلال اهواز، ساعت 15:14، ورزشگاه قدس همدان
داور: صالحي، كمك ها: قراملكي و نقوي
مس كرمان ..................سپاهان اصفهان، ساعت 15:14، ورزشگاه شهيد باهنر كرمان
داور: ممبيني، كمك ها: رفعتي و احمدي
سايپا كرج ............................ پيام خراسان، ساعت 15:14، ورزشگاه انقلاب كرج
داور: باغبان، كمك ها: صادق نوري و صفا
ملوان بندرانزلي .................... داماش گيلان، ساعت 15:14، ورزشگاه تختي انزلي
داور: افشاريان، كمك ها: فروغي و داوري
ذوب آهن اصفهان .................. استقلال تهران، ساعت 15:14، ورزشگاه فولاد شهر
داور: تركي، كمك ها: سخندان و كريمي
برق شيراز ........................... پيكان قزوين، ساعت 15:15، ورزشگاه حافظيه شيراز
داور: حق وردي، كمك ها: ابوالفضلي و عباسي
ابومسلم مشهد - راه آهن شهرري، ساعت 15:15، ورزشگاه ثامن الائمه مشهد
داور: مهرپيشه، كمك ها: معتمدي و داوودزاده

سيد مهدي سيد صالحي مهاجم تيم فوتبال پيكان:
بايد 4 بر يك استقلال را شكست مي داديم

سيد مهدي سيد صالحي مهاجم تيم فوتبال پيكان در خصوص ديدار تيمش برابر استقلال گفت: برابر استقلال بازي را خوب شروع كرديم و گل اول را هم به اين تيم زديم اما چند موقعيت گلزني را از دست داديم. وي در مورد اينكه چند فرصت گلزني را از دست داد گفت: ظاهرا تقدير اين گونه است. به جز ديدار با استقلال در مسابقه با تيم هاي سپاهان و پيام هم توپ هايم گل نشد. من تلاشم را مي كنم اما در ديدار با استقلال شرمنده همبازيانم شدم. سيد صالحي در مورد اينكه بازيكنان استقلال مدعي هستند داور مانع برد آنها شده است گفت: مردم بهترين قاضي هستند. همه ديدند كه كدام تيم برتر بود. اگر فرصت هاي گلزني را از دست نمي داديم مي توانستيم با نتيجه 4 بر يك استقلال را شكست بدهيم.

پرويز مظلومي سرمربي تيم فوتبال صنعت مس كرمان:
بايد سپاهان را شكست دهيم

پرويز مظلومي سرمربي تيم فوتبال صنعت مس كرمان در خصوص بازي حساس تيمش مقابل سپاهان گفت: ديدار روز چهارشنبه در برابر سپاهان حكم فينال مسابقات را براي دو تيم دارد ، سپاهان تيم خوب و پرمهره اي كه از كادر فني با تجربه و با تدبيري بهره مي برند ، اميدوارم با حمايت هواداران بتوانيم اين تيم را شكست داده و ركورد شكست ناپذيري خود در مسابقات داخل خانه را حفظ كنيم.

محمد رضا كربكندي سرمربي جديد تيم فوتبال برق شيراز:
فقط به ماندن فكر مي كنم

محمد رضا كربكندي سرمربي جديد تيم فوتبال برق شيراز در خصوص دليل پذيرش مربيگري تيم برق گفت: پس از پيشنهادي كه توسط باشگاه برق صورت گرفت، احساس كردم با وجود زمان كوتاه مي توانم به اين تيم كمك كنم. در حال حاضر نيز تنها يك هدف داريم و آن حفظ برق در ليگ برتر است چرا كه در حال حاضر چهار تيم در منطقه خطر قرار دارند كه سه تيم از اين بين سقوط مي كنند و بايد بيشترين تلاش را انجام دهيم تا از موقعيت خطر خارج شويم.
وي افزود: در مبارزه سختي حاضر شديم كه بايد از آن موفق خارج شويم و هدف تمامي مجموعه ي برق شيراز ماندن در رقابت هاي ليگ برتر است. وي اضافه كرد: بي ترديد كار دشواري خواهيم داشت و انتخاب قبول مسووليت در اين مقطع كار آساني نبود، مي پذيرم كه بايد تلاش بسياري انجام دهيم. برق پيش از آغاز سال جديد دو بازي خانگي مقابل پيكان و پيام دارد كه كسب پيروزي در اين دو ديدار اهميت بسياري براي برق دارد و تا اندازه اي ثبات را بر تيم حاكم مي كند. وي خاطرنشان كرد: فرصت تعطيلات عيد نيز زمان مناسبي است كه شناخت بيشتري از تيم پيدا كرده و به بازسازي بپردازيم، ضمن آنكه اميدوارم بازيكنان آسيب ديده نيز بعد از عيد بهبود پيدا كنند.

مسعود عنايت رئيس كميته داوران:
مديران باشگاه ها در حوزه هاي تخصصي دخالت نكنند

مسعود عنايت رئيس كميته داوران با انتقاد از اظهار نظر برخي مديران باشگاه ها در كار قضاوت گفت: شان و جايگاه مديران باشگاه ها بالاتر از اين است كه در حوزه هاي تخصصي اظهار نظر كنند.
رئيس كميته داوران فدراسيون فوتبال در پاسخ به اظهارات واعظ آشتياني مديرعامل باشگاه استقلال با بيان اين مطلب به مهر افزود: داوري يك امر كاملا تخصصي است و از مديران باشگاه ها انتظار مي رود در روزهاي حساس و پرتنش ليگ با برخي اظهارنظرهاي احساسي به حاشيه ها دامن نزنند و اجازه بدهند مربيان تيم ها در مورد مسائل داوري اظهار نظر كنند. وي با بيان اينكه وظيفه مديرعامل سياستگذاري و هدايت يك مجموعه در جهت هدفي مشخص و متعالي است، تصريح كرد: نبايد مديران باشگاه ها با اظهارنظر در اينگونه مسائل شان خود را پايين بياورند و به مسائل حاشيه اي فوتبال دامن بزنند. رئيس كميته داوران در مورد صحنه اي در ديدار پيكان - استقلال كه مسئولان و كادر فني تيم استقلال اعتقاد به ضربه پنالتي دارند، اظهار داشت: بنده به دليل همزماني اين مسابقه با جلسه كميته داوران اين صحنه را نديدم اما اعتقاد دارم با اينگونه اظهارنظرها نبايد جو داوري فوتبال كشور را متشنج كرد و در روزهاي پاياني ليگ استرس و فشار رواني مضاعفي را به داوران وارد آورد.

چين تايپه ميزبان مسابقات وزنه برداري دانشجويان جهان در سال 2010

با تصميم كميته اجرايي فيزو FISU مسابقات وزنه برداري دانشجويان در سال 2010 به ميزباني چين تايپه برگزار خواهد شد.
به گزارش روابط عمومي فدراسيون وزنه برداري، درجلسه اي كه در تاريخ 25 بهمن ماه در شهر هاربين كشور چين برگزار شد طبق تصميم كميته اجرايي فيزو، دومين دوره رقابتهاي وزنه برداري دانشجويان جهان در شهر تاي چونگ چين تايپه برگزار خواهد شد. گفتني است، نخستين دوره رقابتهاي دانشجويان جهان آذر ماه گذشته در شهر كوموتيني يونان برگزار شد.

فيفا پيشنهاد 20 دقيقه وقت استراحت بين دو نيمه را رد كرد

فدراسيون بين المللي فوتبال (فيفا) پيشنهاد افزايش وقت استراحت بين دو نيمه مسابقات از 15 دقيقه به 20 دقيقه را رد كرد. به گزارش خبرگزاري فرانسه، اين تصميم بعد از آن گرفته شد كه هيات بين المللي فوتبال اعلام كرد، اين پيشنهاد را تصويب نخواهد كرد. پيشنهاد افزايش وقت استراحت بين دو نيمه با مخالفت اتحاديه هاي فوتبال انگليس، ايرلند شمالي، اسكاتلند و ولز روبرو شد. اين چهار اتحاديه به دليل اينكه نيمي از اعضاي هيات بين المللي فوتبال را تشكيل مي دهند و هر كدام صاحب يك راي هستند، قدرت ممانعت از ايجاد هرگونه تغييري را در مقررات و قوانين مربوط به فوتبال دارند. در اين هيات، نمايندگان فيفا نيز چهار راي دارند و تصويب هرگونه تغييري به سه چهارم آرا نياز دارد.

منصور ابراهيم زاده سرمربي تيم فوتبال ذوب آهن اصفهان:
به استقلال فكر نمي كنيم

ديدار تيم هاي فوتبال ذوب آهن اصفهان با استقلال تهران در چارچوب هفته سي ام رقابت هاي فوتبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور، روز چهارشنبه چهاردهم اسفندماه در ورزشگاه فولاد شهراصفهان برگزار مي شود.در اين راستا ، منصور ابراهيم زاده سرمربي تيم فوتبال ذوب آهن اصفهان با مثبت ارزيابي كردن شرايط تيمش گفت: بازيكنان ما با توجه به آمادگي بالايي كه دارند، از توان لازم براي شكست دادن استقلال برخوردار هستند.
وي در مورد توقف تيم استقلال برابر پيكان گفت: در اين روزها به نتايج استقلال فكر نمي كنيم . تنها به شرايط جاري تيم خود نظر داريم و اينكه بايد در تمام ديدارهاي باقيمانده به پيروزي دست يابيم. وي با بيان اينكه تيم ذوب آهن بازيكن مصدوم و محرومي براي ديدار با استقلال تهران ندارد، ادامه داد: بازيكنان تيم عزم خود را جزم كرده اند تا برابر استقلال قدرتمندانه ظاهر شوند و با ارائه عملكرد واقعي خود نتيجه لازم را كسب كنند.
وي در مورد حساسيت هاي ديدار با استقلال خاطرنشان كرد: همه مسابقات براي ما حكم فينال را دارد كه در اين بين فينال ما با استقلال، تا حدودي شرايط خاص تري دارد كه بايد با قدرت و دقت بيشتري در آن ديدار به ميدان برويم. قطعا آمادگي بالاي بازيكنان به ما كمك مي كند تا بتوانيم از تمام توان خود براي شكست دادن استقلال استفاده كنيم.
وي افزود: در آن بازي با توجه به حمايت مديريت باشگاه، تلاش بازيكنان و تشويق ها و حمايت هاي تماشاگران، براي موفقيت و پيروزي به ميدان مي رويم تا ضمن شكست دادن استقلال و فتح خاص ترين فينال ليگ، به صدرجدول رده بندي ليگ باز گرديم.
وي در پايان گفت: ما به وضعيت روحي و رواني و شرايط حاكم بر تيم استقلال كاري نداريم و تنها بازيكنان خود براي حضور قدرتمندانه در آن ديدار مهم آماده مي كنيم تا با موفقيت در مسابقه سرنوشت ساز روز چهارشنبه، راه مان را براي قهرماني هموار كنيم.

هادي شكوري مدافع تيم فوتبال استقلال:
بازي با ذوب آهن فينال ليگ برتر است

هادي شكوري مدافع تيم فوتبال استقلال درباره بازي آينده اين تيم مقابل ذوب آهن گفت: اين بازي حكم فينال را دارد كه اميدوارم با حمايت تماشاگرانمان در اصفهان اين بازي را با پيروزي به پايان خواهيم برسانيم.
وي در گفتگو با مهر درباره بازي اين تيم با پيكان گفت: بازي بسيار خوبي بود و مطمئن هستم تماشاگران و كساني كه از گيرنده خود اين بازي را تماشا كردند از اين بازي لذت كافي را برده اند.
وي اضافه كرد: شرايط براي همه تيم ها سخت شده است و همه به فكر كسب 3 امتياز هستند. خصوصا تيم هايي كه مقابل ما قرار مي گيرند بسيار بسته بازي مي كنند تا بتوانند حداقل يك امتياز را كسب كنند.
شكوري افزود: ما در مقابل پيكان بدشانس بوديم. چند موقعيت صد درصد را از دست داديم . توپي كه مهرداد پولادي به تير دروازه زد و پنالتي صد درصدي كه داور براي ما نگرفت همه نشان دهنده آن بود كه ما در اين بازي بدشانس بوديم.
وي در خصوص بازي استقلال مقابل ذوب آهن گفت: بازي چهارشنبه قطعا حكم يك فينال را دارد و يكي از سخت ترين بازي ها در ليگ امسال خواهد بود.
مدافع تيم استقلال، ذوب آهن را تيمي سختكوش دانست و افزود: اين تيم از يك مربي با تجربه سود مي برد و نشان داده كه داراي نظم در طول 90 دقيقه است.
شكوري ادامه داد: اما يك طرف اين مسابقه تيم استقلال قرار دارد. تيمي كه بسيار هجومي بازي مي كند و اگر شانس با او يار باشد قطعا همه ديدارهاي خود را پرگل به پايان خواهد رساند.

يکشنبه|ا|11|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 156]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن