تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):همه خوبى‏ها و بدى‏ها در مقابل توست و هرگز خوبى و بدى واقعى را جز در آخرت نمى‏بينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816396768




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديركل وصول درآمد شهرداري تهران: ديوان عدالت اداري مصوبه اخذ عوارض از املاك خالي را رد كرده است 94 درصد درآمدهاي نقدي و غيرنقدي امسال شهرداري محقق شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: مديركل وصول درآمد شهرداري تهران: ديوان عدالت اداري مصوبه اخذ عوارض از املاك خالي را رد كرده است 94 درصد درآمدهاي نقدي و غيرنقدي امسال شهرداري محقق شده است


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: اجتماعي - شهري

مدير كل تشخيص و وصول درآمد شهرداري تهران گفت: ديوان عدالت اداري حدود يك ماه گذشته مصوبه شوراي شهر تهران در مورد اخذ عوارض از املاك خالي از سكنه و زمين‌هاي متروكه را رد كرده است.

به گزارش خبرنگار «شهري» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، سيدمناف هاشمي امروز عصر در نشستي خبري با بيان اين مطلب كه پيش‌بيني درآمدها در سال 87، سه هزار و 650 ميليارد تومان بوده كه دو هزار و 680 ميليارد تومان آن از محل درآمدهاي غيرنقدي تامين مي‌شده است، افزود: درآمدهاي نقدي اين اداره كل در سال جاري 83 درصد تحقق پيدا كرده، همچنين درآمدهاي غيرنقدي نيز بيش از 90 درصد مطابق پيش‌بيني‌ها محقق شده است كه در مجموع درآمدهاي نقدي و غيرنقدي، 94 درصد تحقق درآمدها را شاهد بوده‌ايم.

وي خاطر نشان كرد: طبق پيش‌بيني‌ها هفت هزار و 200 ميليارد تومان درآمد در سال آينده از محل نقدي و غيرنقدي خواهيم داشت كه حدود چهار هزار ميليارد تومان آن از محل درآمدهاي نقدي خواهد بود.

مدير كل تشخيص و وصول درآمد شهرداري تهران در ادامه صحبت‌هاي خود به طرح مميزي املاك شهر تهران كه از اسفند ماه سال 86 آغاز شده است، اشاره كرد و گفت: در حال حاضر 12 ماه از شروع اين طرح مي‌گذرد و تاكنون از مجموع دو ميليون و 700 ملك و آپارتمان 66 درصد عملكرد ميداني در مميزي املاك داشته‌ايم.

وي يادآور شد: در شش ماهه اول سال 88، بخشي از اين اطلاعات مميزي املاك مبناي مطالعات و برنامه‌هاي شهرسازي و طرح‌هاي تفصيلي قرار مي‌گيرد.

هاشمي اظهار كرد: نزديك به 80 تيم نظارتي، 80 تيم بازبين و پنج مدير راهبردي براي اين طرح مميزي پيش‌بيني شده است، تا طرح با حداقل خطا انجام شود.

وي تصريح كرد: معمولا مميزي املاك بين پنج تا شش سال فاصله صورت مي‌گيرد، اما اين پروژه ظرف مدت 18 ماه انجام مي‌شود و پس از آن هر روز امكان به روزرساني اطلاعات وجود خواهد داشت. در عين حال از طريق اين طرح، كليه كاربري‌هاي كه در موقعيت اصلي خود قرار نگرفته‌اند و مثلا به جاي كاربري تجاري، مسكوني و يا بالعكس هستند، شناسايي خواهند شد.

مدير كل تشخيص و وصول درآمد شهرداري تهران همچنين با اعلام اين خبر كه مصوبه شوراي شهر تهران در مورد اخذ عوارض از خانه‌هاي خالي از سكنه و زمين‌هاي متروكه شهر تهران حدود يك ماه است كه از سوي ديوان عدالت اداري رد و به همين دليل اجراي اين مصوبه با مشكل مواجه شده است، اظهار كرد: به دليل مشخص نبودن وضعيت اين مصوبه به مناطق شهرداري تهران اعلام كرده‌ايم كه فعلا اخذ اين عوارض از شهروندان قطع شود.

انتهاي پيام

دوشنبه|ا|12|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن