تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):برترین ایمان آن است که معتقد باشی هر کجا هستی خداوند با توست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821296394




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آلودگي نفتي در رودخانه كرخه مهار شد


واضح آرشیو وب فارسی:موج: آلودگي نفتي در رودخانه كرخه مهار شد
خبرگزاري موج - در پي بروز آلودگي نفتي در رود خانه كرخه ، كارشناسان اداره كل بنادر و دريانوردي استان خوزستان ضمن حضور به موقع از ساعات اوليه حادثه ، موفق به مهار و كنترل آلودگي نفتي در اين رودخانه شدند .
به گزارش موج به نقل از روابط عمومي، معاون دريايي و بندري اداره كل بنادر و دريا نوردي استان خوزستان ضمن اعلام اين خبر افزود : تيم هاي مقابله با آلودگي اين اداره كل ضمن استقرار چهار رشته بوم نگه دارنده از گسترش لكه هاي نفتي كه بر اثر شكستگي خطوط انتقال نفت به آب هاي رودخانه ي كرخه نشت كرده بود ، جلو گيري كرده و با بهره گيري از پمپ هاي شناور تا كنون موفق به جمع آوري بيش از 5 هزار تن مواد نفتي از سطح آب شدند .
علي رضا خجسته ضمن اشاره به آثار منفي و زيان بار ناشي از اين آلودگي كه در صورت گسترش احتمالي لكه هاي نفتي بر سيستم آبرساني شهرهاي سوسنگرد، بستان و حميديه بر جاي مي گذاشت، افزود: خوشبختانه با حضور به موقع كارشناسان دريايي اداره كل بنادر و دريانوردي استان خوزستان، و واگذاري فرماندهي عمليات پاكسازي به آقاي ايدني مدير كل بنادر و دريانوردي استان خوزستان از سوي ستاد بحران استانداري خوزستان، در نخستين ساعات حادثه و علي رغم شرايط نامساعد جوي، از بروز خسارت جبران ناپذير و فاجعه بار بر محيط زيست منطقه نيز جلو گيري به عمل آمد.
وي همچنين خاطر نشان كرد: به منظور تقويت روند كنترل آلودگي و به حداقل رساندن ميزان خسارت ناشي از آن، تعدادي تجهيزات مقابله با آلودگي نفتي از بنادر شهيد رجايي و بوشهر نيز به اين محل منتقل گرديده و به كار گرفته شده است.

چهارشنبه|ا|14|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 497]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن