تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 19 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا به چيزى با فضيلت تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاهتان نكنم؟ و آن اصلاح ميان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821801362




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بسيجيان 2 ميليون اصله نهال مي كارند


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: بسيجيان 2 ميليون اصله نهال مي كارند
تاكنون 33 ميليون اصله نهال از سوي بسيج سازندگي كشور كاشته شده است كه پيش بيني مي شود تا پايان ارديبهشت ماه سال آينده اين رقم به 25 ميليون اصله افزايش يابد .
سرهنگ نورخدا دوستي مدير منابع طبيعي و كشاورزي بسيج سازندگي با بيان اين مطلب مي گويد : سازمان بسيج سازندگي كشور با بكارگيري 19 ميليون نفر روز روز در 110 طرح و پروژه مرتبط با منابع طبيعي و كشاورزي شركت و يكي از سازمان هاي موفق در اين زمينه به شمار مي رود.
وي تصريح مي كند : طي تفاهم نامه اي كه بين بسيج سازندگي و جهاد كشاورزي از سال 79 تاكنون منعقد شده اين سازمان در عرصه هاي منابع طبيعي آبخيزداري جنگل و مرتع بيابان زدايي اصلاح آب و خاك توليد بيش از 12 ميليون انواع نهال جنگلي زينتي ساحلي و بياباني مشاركت داشته است .
دوستي مي افزايد : نهال هاي كاشته شده توسط بسيج سازندگي با هماهنگي ادارات منابع طبيعي و ساير اعضاي ستاد نهضت سبز شهرستان ها و استان ها بيشتر در حاشيه بزرگ راه ها كمربند سبز اطراف شهرها محيط هاي داخلي بسيج و سپاه اطراف بقاع متبركه سواحل خليج فارس عرصه هاي بياباني پارك ها و بوستان ها بوده است .
وي در باره فعاليت بسيج سازندگي در طرح هاي بزرگ و ملي مانند يادگار ماندگار و نخلستان مدينه گفت : اين دو پروژه در شرايط سخت به انجام رسيد و پروژه نخست در ارتقاع 4 هزار و 300 متري از سطح دريا و در دامنه جنوبي البرز صورت پذيرفت .
رئيس منابع طبيعي و كشاورزي بسيج سازندگي با اشاره به نوع و ميزان فعاليت هاي بسيج سازندگي در عرصه منابع طبيعي و كشاورزي عنوان كرد : 43 درصد فعاليت هاي بسيج سازندگي و همكاري هاي اين سازمان مربوط به بخش منابع طبيعي و آب خيزداري بوده و در بخش زراعت و باغباني و حظ نباتات 32 در صد مشاركت داشته ايم . همچنين ميزان فعاليت ما در امور آب و خاك نيز 9 در صد و 17 درصد از فعاليت هاي ما در حيطه دام و دامپزشكي و طيور بوده است .
دوستي با اشاره به ميزان استقبال جوانان مي گويد : 92 درصد شركت كننده هاي ما را جوانان 15 تا 30 سال تشكيل مي دهند كه از اين تعداد 24 درصد خواهران و 76 درصد برادران بوده اند . در مجموع افراد عادي شركت كننده در طرح هاي جهادي 27 درصد افراد دانشجو و فارغ التحصيلان 37 درصد و دانش آموزان و ديپلمه ها 36 درصد شركت كنندگاه ها را شامل مي شوند .

شنبه|ا|17|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن