تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814794433




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شهردار زنجان:طرح توسعه حسينيه اعظم زنجان الگوي احياى بافت فرسوده استخبرگزاري موج -


واضح آرشیو وب فارسی:موج: شهردار زنجان:طرح توسعه حسينيه اعظم زنجان الگوي احياى بافت فرسوده استخبرگزاري موج -
۱۱ دي ۱۳۹۰ (۱۴:۲۶ب.ظ)

شهردار زنجان:

طرح توسعه حسينيه اعظم زنجان الگوي احياى بافت فرسوده است
خبرگزاري موج - شهردار زنجان گفت: طرح توسعه حسينيه اعظم زنجان الگويى براى احياى بافت فرسوده محسوب مي‌شود.

به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي شهرداري زنجان، ناصر موسوي در جلسه بررسي مشكلات حسينيه اعظم زنجان، اظهار داشت: پيرو تاكيدات استاندار زنجان و توجه ويژه به بهسازي و احياي توسعه اماكن مذهبي مديريت شهري نيز در اين راستا برنامه‌هاي مختلفي را انجام داده است.
وي يادآور شد: مديريت شهري همسو با برنامه‌هاي ستاد بافت فرسوده برنامه‌ريزي‌هاي لازم را انجام داده و با طرح حسينيه اعظم زنجان نيز همكاري مي‌كند.
شهردار زنجان از مبادله تفاهم‌نامه مالي طرح توسعه حسينيه اعظم زنجان خبر داد و افزود: اعتبارات ابلاغ شده و در صورت تصويب كميسيون ماده 5 در اختيار اين طرح قرار مي‌گيرد.
وي بر ضرورت تملكات در اين طرح تاكيد كرد و گفت: توافقات در قالب اخذ پلاك‌ها زمان زيادي را مي‌طلبد كه اميدواريم با توجه به محدوديت زماني كه براي اجراي طرح وجود دارد، اين اقدامات سريع‌تر انجام شود.
موسوي درخصوص طرح توسعه حسينيه اعظم گفت‌: طرح توسعه حسينيه روند 25 ساله‌ا‌ى را طى كرده و سرعت آن در سال‌هاى اخير افزايش چشمگيرى داشته است و سعى براين است كه پروژه حسينيه اعظم از روند مطلوبي برخودار شود.
وي گفت: طرح توسعه حسينيه اعظم زنجان الگويى براى احياى بافت فرسوده محسوب مي‌شود.
شهردار زنجان يادآور شد: اهداف تعريف شده براى اين پروژه به سه دسته كوتاه مدت، ميان مدت و بلند مدت تقسيم شده‌ا‌ند كه تلاش مي‌كنيم به خوبي اجرايي شود.
وي با تأكيد بر اينكه گسترش اين مجموعه بايد به صورت علمى و تخصصى صورت گيرد و از بروز اشتباهاتى كه در گذشته در مورد مجموعه هاى ديگر رخ داده است جلوگيرى شود، ادامه داد:‌ در صورتى كه چنين مجموعه‌ا‌ى با دورانديشي و اهداف مشخص شكل گيرد، مي‌تواند پاسخگوى توسعه‌هاى آتى خود باشد.
وى همچنين بر لزوم يكپارچه شدن اين مجموعه اشاره كرد و افزود: رابطه كل و جزء در اين پروژه بايستى به درستى رعايت شود تا بتوان نتيجه‌ا‌ى مطلوب از چنين سيستم گرفت.

يکشنبه|ا|11|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 229]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن