تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):بار الها... باطل را از درون ما محو نما و حق را در باطن ما جاى ده. زيرا كه ترديدها...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816464601




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گزيده اخبار


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: گزيده اخبار
اصولگرايان در انتخابات آتى با يك تريبون وارد مى شوند

414378.jpg

عضو شوراى مركزى جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامى اعلام كرد: اصولگرايان در حال حاضر به فكر تبيين يك استراتژى مناسب براى انتخابات دهم رياست جمهورى هستند كه اين استراتژى نيز همزمان با معرفى كانديداى نهايى اصولگرايان، حداكثر تا ۱۵ فروردين اعلام مى شود.
احمد نجابت در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران هدف اصلى اصولگرايان را رسيدن به وحدت حداكثرى و كانديداى واحد دانست و افزود: اصولگرايان ضمن تبيين گفتمان اصولگرايى و جلوگيرى از ريزش سبد رأى احمدى نژاد، با خط قرمز قرار دادن دوم خردادى ها، هدف اصلى خود را رسيدن به كانديداى واحد و حضور پيدا كردن در انتخابات آتى با يك كانديدا قرار داده اند.

هزينه مقابله با خانه هاى تيمى مشاركت و مجاهدين را مى پردازيم

عضو شوراى مركزى اعتماد ملى و نماينده مجلس ششم گفت: آنچه امروز بر سر كروبى آمده به خاطر مقاومت در برابر تصميمات غيرمسئولانه خانه هاى تيمى مشاركت و مجاهدين بود چراكه آنها براى خود حق ويژه قائل بودند و به رأى اكثريت هم توجه نمى كردند. حجت الاسلام محمدباقر ذاكرى عضو شوراى مركزى حزب اعتماد ملى در گفت وگو با فارس در خصوص اظهارات اخير كروبى مبنى بر اينكه عده اى كوچك براى كل جبهه اصلاحات تصميم مى گيرند، گفت: اظهارات كروبى بيشتر ناظر به گذشته بوده چرا كه در گذشته تصميم هايى در مقاطع خاص گرفته شده است، كه به نام كل جبهه اصلاحات نوشته مى شد.

اجماع حداكثرى اصولگرايان بر احمدى نژاد

سخنگوى جمعيت وفاداران انقلاب اسلامى با بيان اينكه اجماع حول محور احمدى نژاد در انتخابات رياست جمهورى دهم در ذات عملكرد اصولگرايان نهفته است، گفت: احتمال معرفى كانديداى جديد در اصولگرايان تا ۸۰ درصد منتفى است. محمد عظيمى در گفت و گو با خبرنگار مهر، در پاسخ به سؤالى مبنى بر اينكه آيا گروهى كه موضوع اجماع اصولگرايان در انتخابات آتى را دنبال مى كنند، نام و يا سياست خاصى دارند، گفت: نيازى به برگزيدن نام خاصى براى اين گروه مانند انتخابات دوره هاى قبل تحت عنوان «شوراى هماهنگى» يا «جبهه متحد» نيست زيرا مشكلى در خصوص تعدد نامزدهاى انتخاباتى مشاهده نمى شود.

باز هم تأكيد مى كنم، اجماع در جبهه اصلاحات شكل نمى گيرد

414372.jpg

دبيركل حزب اعتماد ملى اعلام كرد باز هم تأكيد مى كنم اجماع در جبهه اصلاحات شكل نمى گيرد.
حجت الاسلام والمسلمين مهدى كروبى با اشاره به اين كه جبهه اصلاحات به اجماع نمى رسد، گفت: بحث ها، گفت و گوها، و سفرهايى كه كانديداها دارند باعث مى شود مردم به سمت يك كانديدا هدايت شوند هر چند بقيه كانديداها نيز رأى مى آورند.وى در پاسخ به اين كه بسيارى از اعضاى شاخص جبهه اصلاحات معتقدند بر سر يك كانديدا به اجماع مى رسند، آن كانديدا چه كسى است، تصريح كرد: در اين جهت نمى توانم اظهار نظر كنم. از نظر من آن كانديدا خودم هستم. دبيركل حزب اعتماد ملى با اشاره به انتشار اخبارى در مورد قطعى شدن نامزدى ميرحسين موسوى نيز گفت: حضور ميرحسين موسوى در انتخابات پيش رو بسيار مثبت و خوب است.

رفع تكليف خاتمى با حضور موسوى

عضو شوراى مركزى حزب مردم سالارى با اشاره به قول محمد خاتمى مبنى بر اينكه با حضور مير حسين موسوى تكليف از من ساقط مى شود، گفت: نامزدهاى اصلاح طلب حتماً بايد به اجماع برسند. «حميدرضا ايلخانى» در گفت وگو با ايرنا با اشاره به اينكه تمامى كانديداهاى اصلاح طلب بايد تا نزديك انتخابات فعاليت هاى خود را پيگيرى كنند و پس از آن به نفع يك نفر كناره گيرى كنند، تأكيد كرد: نامزدهاى اصلاح طلب براى انتخابات بايد به نظر مردم نگاه كنند و كنار بروند و تنها يك نفر باقى بماند. عضو شوراى مركزى حزب مردم سالارى با اشاره به اينكه مصوبه اصلى كنگره مردم سالارى براى انتخاب نامزد اول اين حزب، موسوى است، اظهار داشت: از ابتدا نظر كنگره بر موسوى بوده است، قرار بود در صورت نيامدن وى بر خاتمى و سپس بر كروبى به اجماع برسيم كه با آمدن موسوى اين احتمال از بين مى رود.

دوشنبه|ا|19|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 160]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن