تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):معناى گفته كسى كه بسم اللّه‏ مى‏گويد، يعنى نشانى از نشانه‏هاى خداوند را بر خود مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821311633




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

العراقيه دست به دامن امريكا شد يگاه‌هاي خبري فهرست العراقيه و رهبر اين فهرست با درج گزارشي، درخواست سران اين فهرست از واشنگتن براي مداخله در امور عراق و براندازي دولت كنوني عراق براي تشكيل دولتي جديد در اين كشور را تاييد كردند.به گزارش فارس، پايگاه‌هاي اينترنتي فهرست العراقيه و اياد علاوي رهبر اين فهرست، متن بيانيه منتشر شده در روزنامه نيويورك تايمز را كه پنجشنبه گذشته درباره درخواست اين فهرست از واشنگتن براي مداخله در عراق را چاپ كرده بود، بر روي خروجي خود گذاشتند.نيويورك تايمز نوشته بود: اياد علاوي رهبر فهرست العراقيه، اسامة النجيفي رئيس پارلمان و رافع العيساوي يكي ديگر از رهبران اين فهرست از آمريكا خواسته‌اند با دخالت آشكار موجب براندازي و سرنگوني دولت نوري المالكي شوند و دولت جديدي را روي كار آورند.در بيانيه منتشر شده در اين روزنامه آمريكايي با تيتر « چگونه مي‌توانيم عراق را از يك جنگ داخلي نجات دهيم » نام اين 3 رهبر العراقيه عنوان شده است. هرچند كه نجيفي اعلام كرد كه چنين درخواستي از آمريكا نكرده و خواستار سرنگوني دولت مالكي نشده است زيرا اين غيرمنطقي است كه از اوضاع عراق نزد دولتي خارجي شكايت كند.آيدن حلمي مشاور نجيفي تاكيد كرد كه رئيس پارلمان عراق هيچ اطلاعي از ذكر اسمش در نامه درخواست از واشنگتن براي براندازي دولت مالي نداشته است.در بيانيه منتشر شده در نيويورك تايمز به نقل از اين سه رهبر العراقيه آمده است: ما از مقامات آمريكايي مي‌خواهيم كه اين حقيقت را درك كنند كه حمايت غيرمشروط آنها از دولت مالكي، عراق را به سوي يك جنگ داخلي سوق خواهد داد. اگر آمريكا اقداماتي فوري براي كمك به تشكيل دولتي متحد در عراق انجام ندهد، عراق به سوي نابودي و سرنوشتي اجتناب ناپذير خواهد رفت.سران العراقيه در ادامه اتهاماتي را به دولت مالكي وارد كرده و با ديكتاتور خواندن او مدعي شدند كه از سوي مالكي تهديد شده‌اند و نخست‌وزير كنوني عراق تلاش دارد آنها را از روند سياسي كشور حذف كند.در ادامه اين بيانيه بدون اشاره به مدارك منتشر شده مالكي عليه سران العراقيه آمده است كه العراقيه معتقد است كه اتهامات وارد شده به طارق الهاشمي معاون اول رئيس جمهور عراق مبني بر ارتباط با شبكه‌هاي تروريستي بركناري صالح المطلك معاون نخست‌وزير و اتهامات وارد شده به رافع العيساوي برنامه‌ريزي شده بوده است و مالكي پس از بازگشت از واشنگتن چنين مواضع خصمانه‌اي عليه العراقيه اتخاذ كرده است. به طوري كه بسياري از عراقي‌ها به اشتباه افتاده‌اند و تصور مي‌كنند كه آمريكا به مالكي براي اتخاذ چنين تصميماتي چراغ سبز نشان داده است. در پي اعتراف چند تن از محافظان طارق الهاشمي مبني بر ارتباط او با تروريست‌ها و انفجار اخيري كه در پارلمان عراق صورت گرفت و گفته مي‌شود يك سوء قصد ناكام عليه نوري المالكي نخست‌وزير عراق بوده است، دستگاه قضايي اين كشور حكم بازداشت هاشمي را صادر كرد اما او به منطقه كردستان گريخت و برخي منابع از فرار او به تركيه خبر دادند.هاشمي با رد اتهاماتش، خواستار بررسي و پيگيري پرونده‌اش در منطقه كردستان عراق شده است. اين در حالي است كه فهرست العراقيه نيز در پاسخ به اين اتهامات تمام اعضاي خود را از پارلمان عراق بيرون آورده است و در راستاي فاز جديد كارشكني‌هايش عليه روند سياسي كشور وزراي خود را از كابينه مالكي بيرون آورد. شنبه 10 دى 1390 11:19


واضح آرشیو وب فارسی:ايران دیپلماسی: العراقيه دست به دامن امريكا شد يگاه‌هاي خبري فهرست العراقيه و رهبر اين فهرست با درج گزارشي، درخواست سران اين فهرست از واشنگتن براي مداخله در امور عراق و براندازي دولت كنوني عراق براي تشكيل دولتي جديد در اين كشور را تاييد كردند.به گزارش فارس، پايگاه‌هاي اينترنتي فهرست العراقيه و "اياد علاوي" رهبر اين فهرست، متن بيانيه منتشر شده در روزنامه "نيويورك تايمز" را كه پنجشنبه گذشته درباره درخواست اين فهرست از واشنگتن براي مداخله در عراق را چاپ كرده بود، بر روي خروجي خود گذاشتند.نيويورك تايمز نوشته بود: اياد علاوي رهبر فهرست العراقيه، "اسامة النجيفي" رئيس پارلمان و "رافع العيساوي" يكي ديگر از رهبران اين فهرست از آمريكا خواسته‌اند با دخالت آشكار موجب براندازي و سرنگوني دولت "نوري المالكي" شوند و دولت جديدي را روي كار آورند.در بيانيه منتشر شده در اين روزنامه آمريكايي با تيتر « چگونه مي‌توانيم عراق را از يك جنگ داخلي نجات دهيم » نام اين 3 رهبر العراقيه عنوان شده است. هرچند كه نجيفي اعلام كرد كه چنين درخواستي از آمريكا نكرده و خواستار سرنگوني دولت مالكي نشده است زيرا اين غيرمنطقي است كه از اوضاع عراق نزد دولتي خارجي شكايت كند."آيدن حلمي" مشاور نجيفي تاكيد كرد كه رئيس پارلمان عراق هيچ اطلاعي از ذكر اسمش در نامه درخواست از واشنگتن براي براندازي دولت مالي نداشته است.در بيانيه منتشر شده در نيويورك تايمز به نقل از اين سه رهبر العراقيه آمده است: ما از مقامات آمريكايي مي‌خواهيم كه اين حقيقت را درك كنند كه حمايت غيرمشروط آنها از دولت مالكي، عراق را به سوي يك جنگ داخلي سوق خواهد داد. اگر آمريكا اقداماتي فوري براي كمك به تشكيل دولتي متحد در عراق انجام ندهد، عراق به سوي نابودي و سرنوشتي اجتناب ناپذير خواهد رفت.سران العراقيه در ادامه اتهاماتي را به دولت مالكي وارد كرده و با ديكتاتور خواندن او مدعي شدند كه از سوي مالكي تهديد شده‌اند و نخست‌وزير كنوني عراق تلاش دارد آنها را از روند سياسي كشور حذف كند.در ادامه اين بيانيه بدون اشاره به مدارك منتشر شده مالكي عليه سران العراقيه آمده است كه العراقيه معتقد است كه اتهامات وارد شده به "طارق الهاشمي" معاون اول رئيس جمهور عراق مبني بر ارتباط با شبكه‌هاي تروريستي بركناري "صالح المطلك" معاون نخست‌وزير و اتهامات وارد شده به "رافع العيساوي" برنامه‌ريزي شده بوده است و مالكي پس از بازگشت از واشنگتن چنين مواضع خصمانه‌اي عليه العراقيه اتخاذ كرده است. به طوري كه بسياري از عراقي‌ها به اشتباه افتاده‌اند و تصور مي‌كنند كه آمريكا به مالكي براي اتخاذ چنين تصميماتي چراغ سبز نشان داده است. در پي اعتراف چند تن از محافظان طارق الهاشمي مبني بر ارتباط او با تروريست‌ها و انفجار اخيري كه در پارلمان عراق صورت گرفت و گفته مي‌شود يك سوء قصد ناكام عليه "نوري المالكي" نخست‌وزير عراق بوده است، دستگاه قضايي اين كشور حكم بازداشت هاشمي را صادر كرد اما او به منطقه كردستان گريخت و برخي منابع از فرار او به تركيه خبر دادند.هاشمي با رد اتهاماتش، خواستار بررسي و پيگيري پرونده‌اش در منطقه كردستان عراق شده است. اين در حالي است كه فهرست العراقيه نيز در پاسخ به اين اتهامات تمام اعضاي خود را از پارلمان عراق بيرون آورده است و در راستاي فاز جديد كارشكني‌هايش عليه روند سياسي كشور وزراي خود را از كابينه مالكي بيرون آورد. شنبه 10 دى 1390 11:19
يگاه‌هاي خبري فهرست العراقيه و رهبر اين فهرست با درج گزارشي، درخواست سران اين فهرست از واشنگتن براي مداخله در امور عراق و براندازي دولت كنوني عراق براي تشكيل دولتي جديد در اين كشور را تاييد كردند.

به گزارش فارس، پايگاه‌هاي اينترنتي فهرست العراقيه و "اياد علاوي" رهبر اين فهرست، متن بيانيه منتشر شده در روزنامه "نيويورك تايمز" را كه پنجشنبه گذشته درباره درخواست اين فهرست از واشنگتن براي مداخله در عراق را چاپ كرده بود، بر روي خروجي خود گذاشتند.

نيويورك تايمز نوشته بود: اياد علاوي رهبر فهرست العراقيه، "اسامة النجيفي" رئيس پارلمان و "رافع العيساوي" يكي ديگر از رهبران اين فهرست از آمريكا خواسته‌اند با دخالت آشكار موجب براندازي و سرنگوني دولت "نوري المالكي" شوند و دولت جديدي را روي كار آورند.

در بيانيه منتشر شده در اين روزنامه آمريكايي با تيتر « چگونه مي‌توانيم عراق را از يك جنگ داخلي نجات دهيم » نام اين 3 رهبر العراقيه عنوان شده است. هرچند كه نجيفي اعلام كرد كه چنين درخواستي از آمريكا نكرده و خواستار سرنگوني دولت مالكي نشده است زيرا اين غيرمنطقي است كه از اوضاع عراق نزد دولتي خارجي شكايت كند.

"آيدن حلمي" مشاور نجيفي تاكيد كرد كه رئيس پارلمان عراق هيچ اطلاعي از ذكر اسمش در نامه درخواست از واشنگتن براي براندازي دولت مالي نداشته است.

در بيانيه منتشر شده در نيويورك تايمز به نقل از اين سه رهبر العراقيه آمده است: ما از مقامات آمريكايي مي‌خواهيم كه اين حقيقت را درك كنند كه حمايت غيرمشروط آنها از دولت مالكي، عراق را به سوي يك جنگ داخلي سوق خواهد داد. اگر آمريكا اقداماتي فوري براي كمك به تشكيل دولتي متحد در عراق انجام ندهد، عراق به سوي نابودي و سرنوشتي اجتناب ناپذير خواهد رفت.

سران العراقيه در ادامه اتهاماتي را به دولت مالكي وارد كرده و با ديكتاتور خواندن او مدعي شدند كه از سوي مالكي تهديد شده‌اند و نخست‌وزير كنوني عراق تلاش دارد آنها را از روند سياسي كشور حذف كند.

در ادامه اين بيانيه بدون اشاره به مدارك منتشر شده مالكي عليه سران العراقيه آمده است كه العراقيه معتقد است كه اتهامات وارد شده به "طارق الهاشمي" معاون اول رئيس جمهور عراق مبني بر ارتباط با شبكه‌هاي تروريستي بركناري "صالح المطلك" معاون نخست‌وزير و اتهامات وارد شده به "رافع العيساوي" برنامه‌ريزي شده بوده است و مالكي پس از بازگشت از واشنگتن چنين مواضع خصمانه‌اي عليه العراقيه اتخاذ كرده است. به طوري كه بسياري از عراقي‌ها به اشتباه افتاده‌اند و تصور مي‌كنند كه آمريكا به مالكي براي اتخاذ چنين تصميماتي چراغ سبز نشان داده است.

در پي اعتراف چند تن از محافظان طارق الهاشمي مبني بر ارتباط او با تروريست‌ها و انفجار اخيري كه در پارلمان عراق صورت گرفت و گفته مي‌شود يك سوء قصد ناكام عليه "نوري المالكي" نخست‌وزير عراق بوده است، دستگاه قضايي اين كشور حكم بازداشت هاشمي را صادر كرد اما او به منطقه كردستان گريخت و برخي منابع از فرار او به تركيه خبر دادند.

هاشمي با رد اتهاماتش، خواستار بررسي و پيگيري پرونده‌اش در منطقه كردستان عراق شده است. اين در حالي است كه فهرست العراقيه نيز در پاسخ به اين اتهامات تمام اعضاي خود را از پارلمان عراق بيرون آورده است و در راستاي فاز جديد كارشكني‌هايش عليه روند سياسي كشور وزراي خود را از كابينه مالكي بيرون آورد.

شنبه|ا|10|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران دیپلماسی]
[مشاهده در: www.irdiplomacy.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 274]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن