تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شمار قطره هاى آبها و ستارگان آسمان و ذرات گردوغبار پراكنده در هوا وحركت مورچه برسنگ ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821297897




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حجت‌الاسلام طائب در همايش عمليات رواني مهندسي و آينده پژوهي: شعار روابط با آمريكا براي تضعيف روحيه استكبارستيزي ملت ايران است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: حجت‌الاسلام طائب در همايش عمليات رواني مهندسي و آينده پژوهي: شعار روابط با آمريكا براي تضعيف روحيه استكبارستيزي ملت ايران است
خبرگزاري فارس: فرمانده نيروي مقاومت بسيج ايجاد برخي شبهه‌ها در برقراري ارتباط با آمريكا را با هدف از بين بردن روحيه استكبارستيزي و مقاومت ملت ايران عنوان كرد و افزود: اين يك طراحي جديد از سوي آنها است اما با تدابير ملت ايران در اين زمينه نيز شكست خواهند خورد.


به گزارش خبرنگار دفاعي خبرگزاري فارس،؛ حجت‌الاسلام حسين طائب فرمانده نيروي مقاومت بسيج عصر امروز در همايش عمليات رواني، مهندسي و آينده‌پژوهي كه در مركز همايش‌هاي بين‌المللي صدا و سيما برگزار شد با بيان اينكه ملت‌ها به دو شكل به استضعاف كشيده مي‌شوند اظهار داشت: گاهي ملتي توسط دولت استكباري و با بكارگيري قدرت سخت و نيمه‌سخت از طرف اين دولت‌ها به استضعاف كشيده مي‌شوند و گاهي نيز ملتي با پذيرش تهديدنرم خود را به استضعاف مي‌كشند.
طائب ادامه داد:‌ هرگاه ملتي در برابر تهديدات دشمن مقاومت كند، بنابر وعده الهي پيروز خواهد شد و اين در صورتي است كه آن ملت به دستورات الهي عمل كند.
وي با اشاره به گذشت سي سال از پيروزي انقلاب اسلامي ايران اظهار داشت: كشور ما در سه دهه گذشته دين خود را در مقابل تهديدات دشمن با مقاومت خود ادا كرده و امروز شاهد پيروزي جمهوري اسلامي در عرصه‌هاي مختلف بين‌المللي هستيم.
فرمانده نيروي مقاومت بسيج ادامه داد: استكبار در طول اين سه دهه و حتي در زمان نهضت انقلاب اسلامي تلاش كرد تا با تكيه بر عمليات‌هاي امنيتي، نظامي، سياسي و فرهنگي دست به اقداماتي عليه جامعه اسلامي ما بزند تا باورهاي اصيل مردم را با تكيه بر ابزار فرهنگي به انحراف بكشاند.
طائب خاطرنشان كرد: كشورهاي غربي كه در آن زمان دوابرقدرت آمريكا و شوروي بودند چنين به ملت‌ها القا مي‌كردند كه بدون تكيه بر يكي از اين دو كشور نمي‌توان سر پا ايستاد اما انقلاب اسلامي ايران به رهبري امام خميني اين عمليات رواني آنها را در هم شكست و نشان داد كه ملت‌ها مي‌توانند روي پاي خود بيايستند.
وي با اشاره به مشكلات امنيتي اوايل انقلاب و نيز تهديدات سخت كشورهاي استعماري عليه جمهوري اسلامي ايران كه در غالب جنگ هشت ساله بروز و ظهور يافت افزود: بعد از پايان جنگ دشمن كه متوجه شده بود با تكيه بر قدرت سخت نمي‌توان بر ملت ايران پيروز شود به تهاجم فرهنگي روي آورد و به دنبال اين بود كه قدرت نرم نظام اسلامي ما را كه حضور مردم در صحنه است با استفاده از تهاجمات نرم مانند تهاجم فرهنگي از بين ببرد كه در همان زمان مقام معظم رهبري با تيزبيني و تدبير اين عمليات دشمن را متوجه شدند.
معاون فرمانده كل سپاه ادامه داد:‌امروز آمريكايي‌ها كه در تمامي اقدامات پيشين خود شكست خورده‌اند مجبور به ايجاد تغيير در عملكرد خود شدند و با ايجاد ائتلافات جهاني و مشاركت برخي نهادهاي خارجي و سر دادن شعار تغيير سعي در فشار بر انقلاب اسلامي ايران دارند.
طائب افزود: اما امروز آمريكايي‌ها به اين نتيجه رسيدند كه دولت‌شان قدرت رهبري جهان در قرن 21 را ندارد و اگر در مواضع خود تغييري ايجاد نكنند در آينده با چالش‌هاي جدي روبرو خواهند شد.
وي سر دادن شعار تغيير را جهت سرپوش گذاشتن و بازسازي وجهه دولت آمريكا در ميان افكار عمومي عنوان كرد و خاطرنشان ساخت: انحلال بازداشتگاه‌هاي آمريكا و نيز ادعاي كمك به بازسازي غزه در همين جهت و براي سرپوش گذاشتن و كشتار زنان و كودكان مظلوم و بي‌دفاع لبنان و فلسطين است.
فرمانده نيروي مقاومت بسيج اذعان داشت: اما چون اقدامات آنها ناقص و مبتني بر خوي استعمارگري آنها است اين اقدامات به ضد خودش تبديل مي‌شود چراكه ملت‌ها امروز به ماهيت اصلي آمريكا و مشي استعمارگري آن به خوبي پي بردند.
طائب ايجاد برخي شبهه‌ها در برقراري ارتباط با آمريكا را با هدف از بين بردن روحيه استكبارستيزي و مقاومت ملت ايران عنوان كرد و افزود: اين يك طراحي جديد از سوي آنها است اما از آنجايي كه ملت ايران هم در گذشته و هم در امروز به خوبي آمريكا را شناختند دشمنان در اين زمينه هيچ جوابي نخواهند گرفت و امروز شاهد هستيم كه رئيس‌جمهور جديد آمريكا اذعان مي‌كند ما در مساله افغانستان بدون كمك ايران به نتيجه‌اي نخواهيم رسيد ولي آنها بايد بدانند كه ايران در اين دست مسائل قطعا طرف افغانستان را خواهد گرفت.
وي با بيان اينكه آمريكايي‌ها از براندازي جمهوري اسلامي با تكيه بر قدرت سخت و نيمه‌سخت نااميد شده‌اند اظهار داشت: در آستانه دهه چهارم پيروزي انقلاب اسلامي كه دهه پيشرفت و عدالت نامگذاري شده است جامعه ما در اوج اقتدار فرهنگي است و اين اقتدار در گرو پايبندي ملت‌مان به آرمان‌ها و ارزش‌هاي انقلاب اسلامي است.
معاون فرمانده كل سپاه ادامه داد: با تدبير امام راحل، مبني بر تشكيل بسيج مستضعفين و حمايت‌هاي مقام معظم رهبري از اين نهاد مقدس كه توانايي مقابله با تهديدات نرم و تهاجمات فرهنگي دشمن را دارد، آمريكايي‌ها در طرح تهديدات نرم خود به اهدافشان نخواهند رسيد.
انتهاي پيام/ز

سه|ا|شنبه|ا|20|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن