تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤثّرترين وسيله جلب رحمت خدا اين است كه خيرخواه همه مردم باشى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816517877




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حاشيه نگاري مهر؛شوق كابينه دولت نهم براي ورود به مجلس نهم/ داوطلبي برادر اصلاح طلب وزير ارشاد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: حاشيه نگاري مهر؛شوق كابينه دولت نهم براي ورود به مجلس نهم/ داوطلبي برادر اصلاح طلب وزير ارشاد
شوق كابينه دولت نهم براي ورود به مجلس نهم/ داوطلبي برادر اصلاح طلب وزير ارشاد
حضور دو وزير و يك معاون دولت نهم در ستاد انتخابات كشور ،تمايل نماينده هاي شهرستاني براي داوطلبي از حوزه انتخابيه تهران در انتخابات مجلس نهم و حضور كانديدا هاي اصلاح طلب رد صلاحيت شده در ستاد انتخابات كشور و داوطلبي برادر اصلاح طلب وزير ارشاد از مهمترين حاشيه هاي آخرين روز ثبت نام داوطلبان نمايندگي مجلس بود.

به گزارش خبرنگار مهر آخرين روز ثبت نام داوطلبان حضور در نهمين دوره رقابت هاي انتخابات مجلس شوراي اسلامي از شور و هيجان خاصي برخوردار بود.طبق آخرين آمار اعلام شده امروز براي هر صندلي نمايندگي مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي 28 نفر داوطلب شدند.

* ازدحام باعث از كوره در رفتن يكي از داوطلبان حضور در انتخابات مجلس نهم در برابر طولاني بودن روند رسيدگي به مداركش در ستاد انتخابات ستاد وزارت كشور شد كه با ميانجي گري عوامل ستاد انتخابات خاتمه يافت.

*سيد حميد حسيني برادر اصلاح طلب سيد محمد حسيني وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي كه عضو هيئت رئيسه اتاق بازرگاني است امروز در ستاد انتخابات وزارت كشور حضور يافت تا از حوزه انتخابيه تهران داوطلب نمايندگي شود وي برادر بزرگتر وزير ارشاد است و مي گويد به در خواست بخش خصوصي متقاضي ورود به نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي است.

*امروز حضور رد صلاحيت شدگان مجلس هفتم و هشتم، براي داوطلبي حضور در انتخابات مجلس نهم نيز چشمگير بود. كوزه گر و اسلام دوست كه به ترتيب نماينده مردم شهريار وطالش در مجلس ششم شوراي اسلامي بودند و در انتخابات دوره هفتم و هشتم رد صلاحيت شده بودند امروز براي نام نويسي در انتخابات مجلس نهم در ستاد انتخابات وزارت كشور حضور يافتند البته حضور گروسي نماينده اصولگراي مردم شهريار نيز همزمان با نماينده اصلاح طلب مردم شهريار براي ثبت نام در رقابت هاي نهمين دوره انتخابات كشور نيز جالب توجه بود البته گويا خيال گروسي راحت بود چون حتي احتمال تاييد صلاحيت رقيبش را هم نمي داد.

*همچنين سيد مهدي طباطبايي از جمله اصلاح طلباني بود كه قصد داشت به صورت مستقل در انتخابات مجلس نهم از حوزه انتخابيه شيراز شركت كند . او كه گويا در دوره هشتم نيز داوطلب حضور در انتخابات شده بود در پاسخ به خبرنگاران در رابطه با اينكه آيا در انتخابات مجلس هشتم نيز رد صلاحيت شده بود اين امر را شخصي دانست و در رابطه با رد صلاحيتش صحبتي نكرد.

*امروز بازار داوطلبي نمايندگان پيشين شهرستان ها از استان تهران سكه بود، حجت الاسلام علي عسگري مشاور و رابط پارلماني مركز تحقيقات مجمع تشخيص مصلحت نظام اصلاح طلبي بود كه خود را اصولگراي اصلاح طلب خواند.وي كه در مجلس هفتم نماينده مردم مشهد بود اين بار از حوزه انتخابيه تهران براي حضور در انتخابات مجلس نهم ثبت نام كرد.

*محمد حسن ابوترابي فرد كه در كميته داوري جبهه متحد اصولگرايان عضويت دارد و قبلا نماينده مردم قزوين در مجالس هفتم و هشتم شوراي اسلامي از شهرستان قزوين بود امروز از استان تهران داوطلب حضور در انتخابات مجلس شوراي اسلامي شد. ابوترابي فرد به اميد حمايت جبهه متحد از وي امسال به جاي قزوين از تهران داوطلبي نمايندگي شده است.

*حسين شيخ الاسلام دبير كميته حمايت از مردم فلسطين نيز امروز در ستاد انتخابات كشور حضور يافت و از حوزه انتخابيه تهران داوطلب حضور در انتخابات مجلس نهم شوراي اسلامي شد و اعلام كرد در صورتي كه در ليست جبهه متحد نباشد از حضور در انتخابات انصراف مي دهد.

*مريم بهروزي كه سابقه نمايندگي مردم تهران از دوره اول تا چهارم را در كارنامه خود دارد نيز امروز از حوزه انتخابيه تهران داوطلب حضور در انتخابات مجلس نهم شوراي اسلامي بود اعلام كرد در صورتي كه در ليست جبهه متحد اصولگرايان نباشد از حضور در انتخابات انصراف خواهد داد.

*البته حضور احمد بلوكيان كه در دوره سوم و هفتم مجلس شوراي اسلامي نماينده مردم كاشمر بوده و احتمال مي دهد جبهه متحد و پايداري او را در ليست خودشان قرار دهند نيز جالب توجه بود. او هنوز رايزني هاي لازم را با اين دو جبهه نكرده و گويا تصميم گرفته خيالش از ثبت نام در انتخابات راحت شود و بعد به رايزني هاي سياسي با گروه ها و احزاب سياسي بپردازد.

*امروز بازار حضور اعضاي كابينه نهم نيز در انتخابات مجلس نهم از طرف جبهه پايداري نيز داغ بود گويا دولت نهمي ها كه از حضور در دولت دهم باز مانده اند براي حضور در مجلس نهم مشتاق هستند. محمد سليماني وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات و مسعود ميركاظمي وزير نفت دولت نهم و زهره طبيب زاده مشاور امور زنان رئيس جمهور در دولت نهم نيز امروز براي ثبت نام در ستاد انتخابات كشور حاضر شدند تا از از حوزه انتخابيه تهران و ليست جبهه پايداري در انتخابات مجلس نهم شركت كنند.

*فاطمه آليا و زهره سادات لاجوردي دختر شهيد لاجوردي نيز از حوزه انتخابيه تهران و نيز از ليست جبهه پايداري در انتخابات دوره نهم مجلس شوراي اسلامي شركت خواهند كرد.

*همچنين امروز سيد مهدي هاشمي معاون سابق وزير كشور و رئيس سازمان استاندارد كشور كه اخيرا خورشيدي داماد احمدي نژاد جايگزين آن در سازمان استاندارد شده از حوزه انتخابيه تهران داوطلب حضور در اين دوره از انتخابات شد. عباسعلي اختري امام جمعه سابق سمنان نيز امروز از حوزه انتخابيه تهران داوطلب حضور در انتخابات نهم مجلس شد.

*طبق آخرين آمار اعلام شده امروز براي هر صندلي نمايندگي مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي 28 نفر داوطلب شدند.

*امروز حضور پروين احمدي نژاد خواهر رئيس جمهور در ستاد انتخابات كشور توجه خبرنگاران را به خود جلب كرد. وي با اعلام اين خبر كه از حوزه انتخابيه گرمسار داوطلب نمايندگي در انتخابات مجلس نهم است مخالفت صريحش با سئوال از رئيس جمهور در مجلس هشتم را اعلام كرد.

*حضور فداحسين مالكي سفير ايران در افغانستان كه گويا در دوران تعطيلات سفارتخانه در تهران حاضر شده است در ستاد انتخابات كشور جالب توجه بود. وي از حوزه انتخابيه زاهدان براي حضور در انتخابات مجلس نهم ثبت نام كرد و گفت: براي حضور در انتخابات نيازي به استعفا از سفارت نيست.

*حضور خانمي كه گويا داراي مدرك دكتراي مديريت بود و با پدر و مادرش براي ثبت نام در ستاد انتخابات كشور حضور نيز توجه خبرنگاران خود را جلب كرد.وي جلوگيري از فرار نخبگان به خارج ازكشور را مهمترين دليل حضورش در انتخابات خواند.

© 2003 Mehr News Agency .

جمعه|ا|9|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 187]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن