تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را مى برد و موجب پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813016623




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس هيئت بازرسي انتخابات استان كرمانشاه خبر داد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس هيئت بازرسي انتخابات استان كرمانشاه خبر داد
خبرگزاري فارس: رئيس هيئت بازرسي انتخابات استان كرمانشاه از نظارت بر فعاليت‌هاي انتخاباتي از جمله تبليغات پيش از موعد نامزدهاي انتخاباتي در اين استان خبر داد.


حجت‌الاسلام محمد آفتابي امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در كرمانشاه اظهار كرد: فعاليت دبيرخانه ستاد و هيئت بازرسي انتخابات استان كرمانشاه در ساختمان معاونت عمراني استانداري آغاز شده است و آماده دريافت اخبار مردم در خصوص تخلفات انتخاباتي دواطلبان شركت در نهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي هستيم.
وي اضافه كرد: 42 نفر اعضاي هيئت بازرسي انتخابات استان كرمانشاه در 14 شهرستان انتخاب شده‌اند و به طور جدي مشغول فعاليت هستند.
رئيس هيئت بازرسي انتخابات استان كرمانشاه ادامه داد: از جمله فعاليت‌هاي هيئت بازرسي انتخابات تهيه گزارش از تبليغات پيش از موعد‌، شيوه‌ها و ترفندهاي به كار گرفته شده از سوي دواطلبان انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي است.
آفتابي تصريح كرد: همچنين نظارت بر روند فعاليت مسئولان اجرايي دخيل در انتخابات، ارزيابي عملكرد دستگاه‌هاي اجرايي در اين امر و بررسي سوءاستفاده از امكانات مالي و اداري دستگاه‌ها در صورت وقوع از ديگر فعاليت‌هاي هيئت بازرسي انتخابات استان خواهد بود.
رئيس هيئت بازرسي انتخابات استان كرمانشاه در پايان گفت: اين هيئت هرگونه تخلف را سريعاً به وزارت كشور گزارش خواهد كرد لذا دواطلبان انتخابات و همه دست‌اندركاران كه در امر برگزاري نهمين دوره انتخابات مجلس دخيل هستند بايد با رعايت كامل قانون به برپايي هر چه باشكوه‌تر انتخابات با حضور حداكثري مردم كمك كنند.
انتهاي پيام/و۳۰

پنجشنبه|ا|8|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 200]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن