تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان، درنده اى است كه اگر رها شود، گاز مى گيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816356261




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

احمدي‌نژاد درجمع مردم آبدانان: ملت در برابر فشار‌ها سر سوزني عقب‌نشيني نخواهد كرد براي ساختن كشور بايد عجله كرد، بهانه‌ نتيجه انتخابات مجلس درست نيست


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: احمدي‌نژاد درجمع مردم آبدانان: ملت در برابر فشار‌ها سر سوزني عقب‌نشيني نخواهد كرد براي ساختن كشور بايد عجله كرد، بهانه‌ نتيجه انتخابات مجلس درست نيست
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي

دكتر محمود احمدي نژاد در جمع مردم آبدانان خطاب به قدرت‌هاي استعماري گفت: اين نحوه حرف زدن شما با ملت ايران به ضرر شماست. با توهين، بي‌ادبي و افترا بستن به ملت ايران به جايي نخواهيد رسيد. راه نجات شما دوستي و احترام و همراهي با ملت ايران است.

به گزارش خبرنگار اعزامي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) به استان ايلام، دكتر محمود احمدي نژاد صبح روز پنج‌شنبه در جمع مردم شهرستان آبدانان، صبر را رمز پيروزي صالحان و مجاهدان دانست و گفت: صبر نشانه روح بلند و عظمت انسان است. زندگي پيامبر كه به پاكي، صداقت، بزرگواري، امانت و عدالت مشهور هستند سراسر از صبر است. آن حضرت به محض اينكه مبارزه با بت پرستي، زياده طلبي و پر رويي عده‌اي را علني كرد و دعوت به راه خدا و عدالت و مقابله با ظالمان و ستمگران را در دستور كار خود قرار داد و اصلاحات اساسي را آغاز كرد سيل اتهامات، افترائات به سوي او سرازير شد.

وي ادامه داد: سنگين ترين فشار تبليغاتي، نظامي و اقتصادي بر پيامبر وارد شد تا دست از صراط مستقيم، توحيد، عدالت، اصلاح جامعه و مقابله با نابساماني‌ها و تبعيض‌ها بردارد اما ايشان صبر كردند.

احمدي نژاد با بيان اينكه سخت ترين فشارها صبر در برابر تهمت‌ها و نيش و كنايه‌هاست، گفت: آنچه تحمل آن سخت تر از ساير فشارهاي اقتصادي نظامي و امثال آن است توهين‌ها، تهمت‌ها و جو سازي‌ها كه در آن زمان به پاك‌ترين انسانهاي عالم كه واسطه فيض خدا با هستي و بهانه خلقت بود بيشترين فشار تهمت و توهين و افترا را ايجاد كردند اما صبر باعث عزت و عظمت و ماندگاري ايشان شد.

رييس جمهور يادآور شد: همه ائمه اهل صبر بودند و اوج آن‌را در حادثه عاشورا ديديم كه امام حسين در راه خدا و براي تحقق آرمان‌هاي الهي و تفكيك صراط مستقيم از مسير باطل و جبهه حق از جبهه خودخواهان و زر پرستان روزگار صبر كردند. تا راه هدايت براي همه تاريخ، در برابر همه بشريت قرار گيرد.

وي با اشاره به اينكه امروز ملت ما در برابر فشارهاي دشمنان سر سوزني عقب نشيني نخواهد كرد، گفت: در دوره انقلاب تهمت‌ها و توهين‌هاي زيادي به امام راحل كردند. امام همه را صبر كرد و آن صبر بود كه باعث پيروزي، عزت و ماندگاري ايشان شد.

رييس جمهور تصريح كرد: امروز همه دشمنان با تهمت و توهين و فشارهاي تبليغاتي، سياسي و اقتصادي مي‌خواهند اراده ملت ايران را در هم بشكنند و موضوعاتي را منتسب مي‌كنند كه شايسته خودشان است و با تبليغات گسترده، تهمت‌ها و افتراهايي كه شايسته خود آنهاست به ملت ما منتسب مي‌كنند اما ملت ما آموخته‌اند كه در برابر فشار دشمنان راه عزت و نجات، صبر و مقاومت و ايستادگي است.

رييس جمهور خطاب به قدرت‌هاي استكباري و زورگويان گفت: مردم ايران مومن به خدا و پيرو مكتب حسيني هستند و در برابر فشارهاي شما عقب نشيني نخواهند كرد و آرزوي عقب نشيني را بر دل شما خواهند گذاشت.

وي با توصيه به مسئولان و مردم براي همراهي و همكاري در راه سازندگي ايران گفت: هر كس براي ايران، اسلام، و آرمانهاي الهي و نسل‌هاي آينده دلسوز است بايد آستين خود را بالا بزند. همه شياطين بسيج شده‌اند تا ايران ساخته نشود. امروز مي‌بينيم دانشمندان ما هدف تيرهاي كينه دشمنان هستند. براي اينكه نمي‌خواهند ايران پيشرفت كند و با بهانه‌هاي واهي انواع فشارها را به ما تحميل مي‌كنند. اينها فريبكاري است. هدف اصلي آنها ممانعت از پيشرفت و ساخته شدن ايران است.

احمدي نژاد تاكيد كرد: براي ساختن كشور بايد عجله كرد. جبران عقب ماندگي سخت است بايد بسيار تلاش كرد. اينكه بگوييم كارها بماند ببينيم انتخابات مجلس چه مي‌شود و بهانه‌هايي اين چنيني، درست نيست. بايد براي انجام اصلاحات ساختاري، اقتصادي و ايجاد اشتغال و رفع بيكاري در كشور همه دست به دست هم دهيم و تلاش كنيم.

انتهاي پيام

پنجشنبه|ا|8|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن