تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر بسم اللّه‏ را قرائت كنى، فرشتگان، تا بهشت تو را حفظ مى‏كنند و آن شفاى هر در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816989974




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ايران زمين


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: ايران زمين
خط 400 كيلوولت دو مداره نيروگاه سد گتوند – شوشتر آماده بهره‌برداري است

اهواز- خبرنگار آفرينش

مجري خطوط 400 كيلوولت شركت برق منطقه‌اي خوزستان گفت: خط 400 كيلوولت دو مداره نيروگاه سد گتوند – شوشتر تكميل شده و آماده بهره‌برداري است. امير حياتي افزود: با احداث اين خط و اتصال آن به پست 132/400 كيلوولت شوشتر امكان انتقال انرژي توليدي نيروگاه به دو ايستگاه اصلي شوشتر و ايستگاه 400 كيلو ولت شمالِ خوزستان فراهم مي‌گردد. وي اضافه كرد: اين خط مجهز به فيبر نوري بوده و از طريق اين فيبر امكان استفاده بهينه از ارتباطات مهيا شده و نيروگاه سد گتوند به شبكه فيبر نوري وزارت نيرو متصل مي‌شود. حياتي تصريح كرد: هدف از احداث خط 400 كيلوولت دو مداره نيروگاه سد گتوند – شوشتر انتقال انرژي به دو ايستگاه اصلي شوشتر و ايستگاه 400 كيلوولت شمال خوزستان بوده كه بهره‌برداري از آن باعث پايداري شبكه ولتاژ و افزايش انتقال و تامين انرژي ايستگاههاي 132 كيلوولت شمال و شمالِ غرب استان مي‌شود. وي اظهار داشت: همچنين اين خط موجب تامين برق مصرفي بخش هاي صنعتي، خانگي و رونق كشاورزي، دامداري و مراكز صنعتي شهرهاي شوشتر، دزفول و ديگر بخشها مي‌گردد. مجري خطوط 400 كيلوولت، فيبرنوري و خطوط كابلي شركت برق منطقه‌اي خوزستان درباره مشخصات خط گفت: طول خط 400 كيلوولت دومداره نيروگاه سد گتوند – شوشتر 30 كيلومتر بوده كه در آن از سيم هاي كرلو استفاده شده و حاوي فيبر نوري مي‌باشد و در مجموع براي احداث آن 159 ميليارد ريال هزينه شده است. وي اضافه كرد: كليه مراحل طراحي، مشاوره ، نظارت و خريد تجهيزات و نصب و راه‌اندازي توسط مهندسين و پيمانكاران داخلي صورت گرفته است. حياتي اظهار داشت: خط 400 كيلوولت دو مداره نيروگاه سد گتوند – شوشتر به طول 30 كيلومتر با همت و تلاش پرسنل خطوط معاونت طرحهاي توسعه شركت برق منطقه اي خوزستان و با همكاري بخشهاي فني و ستادي تكميل و آماده بهره‌برداري است.

با حضور جمعي از اساتيد دانشگاه و فعالان بخش كشاورزي؛

آغاز به كار كميسيون كشاورزي اتاق اردبيل

اردبيل - خبرنگار آفرينش

كميسيون تخصصي كشاورزي اتاق بازرگاني، صنايع و معادن و كشاورزي اردبيل با حضور رئيس اتاق و جمعي از اساتيد دانشگاه، محققين و فعالان بخش كشاورزي اولين نشست تخصصي خود را در محل اتاق برگزار و فعاليت خود را آغاز كرد. اولين جلسه كميسيون كشاورزي با محوريت كاملا علمي و تخصصي آغاز شد. اعضاي كميسيون در خصوص مشكلات و موانع موجود در عرصه كشاورزي و نيز راهكارهاي لازم براي توسعه و پيشرفت كشاورزي استان و كشور به بحث وتبادل نظر پرداختند و همچنين اعضاي كميسيون بر استفاده بهنيه از فرصت و موقعيت به‌دست آمده در اتاق اردبيل در راستاي كمك به توسعه و اعتلاي كشور تاكيد كردند. اهميت خاص اتاق اردبيل به كميسيون كشاورزي و علاقمندي فوق‌‌العاده افراد صاحب نظر و فعالان بخش كشاورزي براي فعاليت در اين كميسيون مي‌تواند گامي بسيار بزرگ در تهيه و تدوين راهكارها و برنامه‌هاي علمي و عملي براي پيشرفت بخش كشاورزي و درواقع پيشبرد اهداف توسعه اقتصادي و اعتلاي كشور عزيزمان باشد در اين نشست هئيت رئيسه كميسيون نيز مشخص شدند.

قدير نوري به عنوان رئيس كميسيون كشاورزي، مهنس يعقوب اكبرزاده نائب رئيس اول، دكتر اردوان قرباني نائب رئيس دوم و دكتر داود حسن پناه، مهندس محمد حسني، رسول رضائيان و عيسي شاهي زارع به عنوان اعضاي هيات رئيسه كميسيون كشاورزي استان از سوي اعضاي كميسيون انتخاب شدند همچنين ودود صريحي به عنوان دبير كميسيون تعيين شد. حسين پير موذن رئيس اتاق بازرگاني، صنايع ومعادن و كشاورزي اردبيل در اولين نشست تخصصي كميسيون كشاورزي با بيان اينكه هدف از تشكيل اين كميسيون تحقق اهداف و برنامه‌هاي بزرگي است؛ گفت: براي تحقق اين اهداف بايد از آغاز گامها را بزرگ، استوار و محكم برداشت و براي دست يافتن به اين منظور نيز بايد كارها را با برنامه‌ريزيهاي علمي و اصولي پيش برد. وي با ابزار خرسندي از حضور اساتيد دانشگاه، اهل فن و صاحبنظران حوزه كشاورزي استان در كميسيون كشاورزي اتاق خطاب به اعضاي كميسيون گفت: اردبيل يك استان كشاورزي است ودر بخش كشاورزي از پتانسيلها و استعدادهاي بي‌نظيري برخوردار مي‌باشد اما به علت مشكلات عديده‌اي كه در مسير رشد و تعالي اين بخش وجود دارد و نيز از نبود برنامه‌هاي اصولي و راهكارهاي علمي و تخصصي هميشه رنج برده است و ما بايد در اين كميسيون تمام همت و تلاش خود را براي غالب آمدن بر اين مشكلات و نيز براي شكوفايي وكارايي اين ظرفيتها و استعدادها به كار گيريم. رئيس اتاق اردبيل با بيان اينكه اضافه شدن بخش كشاورزي به دامنه فعاليتهاي اتاق را يك فرصت مغتنم براي كشور مي‌دانيم؛ افزود: هر چند دستهايي وجود داشت كه براي تضعيف بخش خصوصي در تكاپو بود اما با تدابيري كه در سطح ملي صورت گرفت نه تنها از تضعيف تشكلهاي بخش خصوصي جلوگيري به عمل آمد بلكه با اضافه كردن بخش كشاورزي به اتاقها بر وظايف و مسئوليت اين تشكل اقتصادي افزوده شد.

تشكيل ستاد توانمندسازي محرومين با مشاركت موسسات خيريه دراستان

كرج - باقري

معاون توسعه مشاركتهاي مردمي كميته امداد امام خميني (ره) استان البرز از تشكيل ستاد توانمندسازي با مشاركت موسسات خيريه در اين استان خبرداد. به گزارش روابط عمومي و اطلاع‌رساني كميته امداد استان البرز: عبدا.. طاهري معاون توسعه مشاركتهاي مردمي در اين خصوص اظهار داشت: اين ستاد با هدف رسيدگي بهتر به وضعيت محرومين، ساماندهي و تخصصي كردن خدمات با محوريت كميته امداد تشكيل شد. وي تصريح كرد: بر اين اساس مقرر شده تا خيريه‌هاي سطح استان البرز شناسايي و با تشكيل بانك اطلاعاتي نيازمندان به صورت تخصصي نسبت به رفع نيازهاي محرومين اقدام شود. وي گفت: خيريه‌هاي سطح استان البرز مي‌توانند با استعلام از كميته امداد در خصوص رفع نياز محرومين به صورت تخصصي در امور مختلف شامل مسكن، درمان، آموزش، اشتغال و ... ورود پيدا كرده و به مشكلات نيازمندان رسيدگي كنند طاهري از تمامي خيريه‌هاي سطح استان البرز دعوت كرد تا با عضو شدن در اين ستاد محرومين را بهتر ياري دهند .اين مسئول در بخش ديگري از اين مصاحبه گفت: بدون ترديد يكي از مهمترين مزاياي تشكيل اين ستاد و همكاري و مشاركت موسسات خيريه با يكديگر جلوگيري از ارائه خدمت موازي به محرومان و گسترش خدمات بين همه لايه‌هاي محروميت در استان است ، به گونه‌اي كه هر محروميتي متولي خاص را خواهد داشت و ثمره اين همكاري، قطع يقين به كاهش فقر در استان منجر مي‌شود.

اتصال 2هزار مدرسه هرمزگان به شبكه ملي اطلاعات

بندرعباس- خبرنگار آفرينش

در پي انعقاد تفاهمنامه‌اي بين آموزش و پرورش و مخابرات هرمزگان تا پايان سال آينده، تعداد هزار و 997 مدرسه در اين استان به شبكه ملي اطلاعات ايران متصل مي‌شود.اين تفاهمنامه در حاشيه نشست شوراي آموزش و پرروش با حضور استاندار هرمزگان به امضا مدير كل آموزش و پرورش و مدير عامل شركت مخابرات استان رسيد.بر پايه اين تفاهمنامه، مقرر شد در تداوم اتصال 63 مدرسه به شبكه ملي اطلاعات ايران، 584 مدرسه تا پايان امسال و يك‌هزار و 413 مدرسه نيز تا پايان سال آينده به اين شبكه متصل شوند.استاندار هرمزگان ضمن تقدير از تعامل و همگرايي ادارات استان، خاطرنشان كرد: منافع حاصل از همكاري با آموزش و پرورش در مسير تحقق اهداف و برنامه‌هاي اين مجموعه متوجه كليت استان است چرا كه كارآمدي آموزش و پرورش در مسير تامين نيروي انساني و تعليم و تربيت نسل آينده، نقش محوري و بنيادي در رشد و توسعه استان دارد.

ايمن‌سازي حادثه خيزترين ميدان جنوب تهران

شهرري – خسروي

معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري منطقه 20 از نصب رفلكتورهاي چشم ببري در يكي از ميدانهاي حادثه خيز و پرتردد اين منطقه خبر داد. عليرضا اسفراني نژاد معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري اين منطقه با اعلام اين خبر گفت: ورودي و خروجي ميدان معلم كه در ابتداي جاده ورامين واقع شده به رفلكتورهاي شيشه اي چشم ببري مجهز شد. اسفراني نژاد با اشاره به اينكه رفلكتورهاي چشم ببري با ايجاد بازتاب بسيار مناسب نور سفيد و زرد ، نواري نوراني را در محورهاي بحراني و مرز معابر سواره رو ايجاد مي‌كند اظهار داشت: 200 عدد رفلكتور شيشه‌اي چشم ببري در ميدان معلم به منظور افزايش ايمني و جلوگيري از تصادفات احتمالي نصب شد. وي هدايت رانندگان در جهت يابي صحيح را از وظايف حوزه حمل ونقل و ترافيك عنوان كرد و يادآور شد: به منظور هدايت مسافران و جلوگيري از سردرگمي رانندگان به ويژه زائران حرم حضرت عبدالعظيم (ع) 100 عدد فلش جهت نما در خيابان سلمان فارسي نصب شد.

فرماندار اسلامشهر:

9 دي؛ روز وحدت و همگرايي ملت

اسلامشهر – محمد رضا عباسي

روز 9 دي روز وحدت و همگرايي ملت است. غلامحسين آرام فرماندار شهرستان اسلامشهر با بيان اين مطلب ، اظهار داشت: دي ماه 1388 روزي ماندگار در صفحات تاريخ زرين انقلاب اسلامي است و بدون شك اين روز بزرگ نقطه عطفي است كه عظمت ملت ايران را بيش از پيش در نگاه جهانيان برجسته‌تر مي‌نمايد. فرماندار اسلامشهر افزود: آشكارسازي ابعاد مختلف حماسه 9 دي، از جمله دلايل وقوع حادثه و زواياي مختلف و پيامدها و دست‌هاي آشكار و پنهان و نقشي را كه اقشار مختلف مردم در خلق اين حماسه بزرگ ايفا كردند، از مهمترين وظايف آحاد مختلف جامعه ، مسئولين و تمامي دلسوزان انقلاب است. آرام با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري بيان داشت: 9 دي تجلي قدرت خدا و حركتي ماندگار در تاريخ انقلاب است و در برگزاري مراسم اين روز ماندگار، كمتر به بعد شعاري اين مناسبت توجه گردد و از جنبه تبليغاتي و صوري آن كاسته و بيشتر، به ماهيت حركت 9 دي و اصل و تبيين اين حماسه پرداخته شود. وي گفت : عمل به هنگام و تشخيص به موقع و تجلي ايمان ديني در دفاع از اسلام و انقلاب و رهبري ، بعنوان يكي از مهمترين ويژگيهاي 9 دي ماه، به حدي چشمگير و بزرگ بود كه از نگاه رسانه‌هاي دوست و دشمن پنهان نماند. فرماندار اسلامشهر تاكيد كرد: تبيين نقش ولايت فقيه در مهار بحران و حراست از اصول و خطوط كلي حركت انقلاب اسلامي، زنده نگه‌داشتن اين روز به عنوان روز ماندگار در تاريخ اين كشور و نظام از اهم واجبات است. وي افزود: روز 9 دي روز وحدت و همگرايي و همصدايي ملت با رهبر معظم انقلاب اسلامي مبني بر جذب حداكثري و دفع حداقلي است، لذا بزرگداشت روز 9 دي بزرگداشت روز وحدت ملي و انسجام اسلامي ،براساس آموزه‌هاي ديني است. آرام خاطرنشان ساخت: آنچه در اين دوره مهمتر از دوره‌هاي قبل است ،ترغيب مردم براي حضور پرشور، آگاهانه و پشت سر ولايت فقيه است. مقام عالي دولت در شهرستان اسلامشهرتصريح كرد:نظام جمهوري اسلامي نظامي است،مبتني بر مردم سالاري ديني وما ميتوانيم آن را به دنيا ارائه دهيم و بيداري اسلامي در كشورهاي اسلامي وتاثير آن يعني بيداري جهاني در اروپا وآمريكا درحال رقم زدن تحولاتي است كه آينده بشريت را رقم خواهد زد. وي گفت :به تعبير امام خامنه اي(حفظه الله تعالي) دنيا درحال طي كردن يك پيچ تاريخي است و امروز تاريخ بشريت در نقطه عطفي قرار دارد كه، از انقلاب اسلامي ايران نشأت گرفته و به بيداري اسلامي منجر شده و هم اكنون با نام بيداري جهاني در تمام نقاط دنيا تسري پيدا كرده است. آرام افزود: اين مايه بسي خوشبختي براي همه ماست كه ،در دوراني به سر مي‌بريم كه حق تعيين سرنوشت كشور و جهان پيرامون خودمان را پيدا كرده و مي‌توانيم آنطور كه خود مي‌انديشيم و خود مي‌خواهيم، زندگي كنيم.

چهارشنبه|ا|7|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 160]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن