تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس رضاى خدا به خشم مردم جويد، خداوند از او خشنود شود و مردم را از او خشنود ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813438934




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سخنگوي دولت:جهان از وجود صهيونيسم رنج مي برد/ منتظر تغييرات جدي در آمريكا هستيم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: سخنگوي دولت:جهان از وجود صهيونيسم رنج مي برد/ منتظر تغييرات جدي در آمريكا هستيم
غلامحسين الهام با بيان اينكه جهان از وجود صهيونيسم رنج مي برد، از تحقيق درخصوص هولوكاست به عنوان رمزگشايي جعبه سياه صهيونيست ها ياد كرد.

به گزارش خبرگزاري مهر،غلامحسين الهام سخنگوي دولت عصرامروز درهمايش «دروغ مقدس غرب» كه به بررسي موضوع هولوكاست مي پرداخت، گفت: برگزاري اين همايش تلاش ارزنده‌اي است براي ورود به جعبه‌ سياه رژيم صهيونيستي و كشف رمز از فلسفه‌ ايجاد اين رژيم و در واقع با اين كار وارد مهمترين بخش مبارزه اساسي با يك فساد ريشه‌اي در جهان شده‌ايم،

وي افزود: اگر به ريشه‌هاي تشكيل اين رژيم قبل از جنگ جهاني اول توجه كنيم، اين رژيم در ميان يك خاموشي و با يك حركت آرام و خزنده‌ي ايدئولوژيك با انتشار كتاب دولت يهود تلاش كرد كه زمينه‌هاي تحقق و استقرار خود را به وجود آورد و اين اتفاق در شرايطي پيش آمد كه انديشمندان و مسلمانان جهان در آن زمان در يك غفلت و خاموشي به سر مي‌بردند.

سخنگوي دولت خاطر نشان كرد: همانطور كه گفتم آنها با يك حركت خاموش و خزنده آغاز كردند و بعد از جنگ جهاني اول فاز سياسي و نظامي اين حركت را آغاز كردند و با كمك انگليسي‌ها تلاش كردند كه در نقاط مختلف جهان باج‌گيري سياسي بكنند و در جنگ جهاني دوم وارد فاز جديدتري از فعاليت خود شدند و با همكاري انگليسي‌ها و بيانيه‌ بالفور شرايط براي استقرار اين ايدئولوژي را فراهم كردند و در اين زمان بود كه نازيسم و دست‌هاي پنهان اين جريان در تقويت اين پديده آشكار شد، اين جريان بعد از جنگ در يك شبكه‌ پيوسته و هماهنگ طرح هولوكاست را در جهت مظلوم‌نمايي قوم يهود و باج‌گيري از ديگر كشورها آغاز كرد.

اين عضو شوراي نگهبان با بيان اينكه در ليبراليسم، آزادي بيان مهمترين عنصر شناخته شده است، گفت: ديديم كه در اين فرهنگ تحقيق در مورد هولوكاست تبديل به خط قرمز شده و بسياري از محققان ودانشمندان بزرگ كه در اين زمينه تحقيق كردند با هزينه‌ هاي سنگين كيفري روبرو شدند و در واقع هرگونه رمزگشايي از اين صندوق تبديل به امر خطرناك در جهت كيان و بقاي اين رژيم محسوب مي‌شود، در اين ارتباط سازمان‌هاي بين‌المللي نيز وارد شدند و تحقيق در مورد هولوكاست را و بيان اظهار نظر متفاوت در اين مورد را مساوي با نسل‌كشي قرار دادند به نحوي كه كسي نتوانست در اين عرصه وارد شود.

الهام با اشاره به ريشه هاي جعلي ر‍ژيم صهيونيستي و تاكيد اين ر‍ژيم بر " مقابله با يهودي ستيزي" به عنوان يكي از ريشه هاي خود اظهار داشت: در مورد اين دولت جعلي چند پرسش جدي مطرح است اگر اين بستر بر اساس تفكر يهودآزاري شكل گرفته است بايد ديد و پرسيد كه دركجا مباني يهودآزاري به شكل يك فلسفه‌ سياسي و اجتماعي شكل گرفته است و خاستگاه يهودآزاري آيا جايي جزء غرب است؟

سخنگوي دولت تصريح كرد: هيچگاه درجهان اسلام يهودآزاري به يك فرهنگ تبديل نشده است و اين خاستگاهي در جهان اسلام نداشته است، امروز در ايران يهوديان به عنوان يك اقليت بسياركوچك ديني درمجلس شوراي اسلامي نماينده دارند و در تصميم ‌گيري‌هاي سياسي مشاركت دارند.

اين استاد دانشگاه با بيان اينكه صهيونيسم به عنوان يك حزب سياسي و مبتني بر ترور و ارعاب شناخته شده ، گفت: اقدامات جنايتكارانه صهيونيست‌ها به حدي است كه يهودي‌ها و خاخام‌هاي يهودي نيز انزجار خود را از جنايت‌هاي اين رژيم بارها اعلام كردند و در واقع بسياري ازا فراد در قوم يهود كه به بهانه حقوق آنها اين رژيم جعلي ايجاد شده چه در ايران، چه در آمريكا و چه اروپا انزجار خود را از اين رژيم اعلام كردند.

سخنگوي دولت با بيان اينكه افشاگري در زمينه هولوكاست ماهيت اين رژيم را آشكار كرده است، گفت: با روشن شدن بي‌هويتي و فلسفه‌ وجودي صهيونيست‌ها، شمارش معكوس براي پايان اين جرثومه‌ فساد آغاز شده است.

الهام با بيان اينكه امروز جهان از وجود صهيونيست رنج مي‌برد،اظهار داشت: درصورتي كه هولوكاستي رخ داده باشد و واقعيت داشته باشد خاستگاه آن آيا جايي جزء غرب است پس چرا بايد تاوان آن را فلسطيني‌ها بدهند؟ چرا بايد فلسطيني‌ها از سرزمين خود آواره شوند؟

سخنگوي دولت اظهار داشت: هولوكاست واقعي امروز درفلسطين درحال رخ دادن است و ما در چند هفته‌ گذشته شاهد جنايت ‌هاي بيشرمانه صهيونيست‌ها عليه كودكان،‌زنان ومردان بي‌گناه غزه بوديم،گفت: كودكان فلسطيني به جرم فلسطيني بودن كشته مي‌شوند و آيا اين جنايت‌ها چه نامي جزء نسل‌كشي دارد.

الهام با بيان اينكه رژيم صهيونيستي بايد جوابگوي جنايت‌هاي خود باشد، گفت: حاميان آن نيز بايد جوابگوي اين اقدامات باشند آنها بايد به تاريخ و افكار عمومي و اگر دادگاهي در اين زمينه تشكيل شد؛ پاسخ دهند.

سخنگوي دولت با بيان اينكه زمان خاتمه دادن به جنايات صهيونيست ها فرا رسيده است،‌اظهار داشت: حق مردم مظلوم فلسطين نيزبايد به رسميت شناخته شود وآوارگان فلسطيني به سرزمين خود بازگردند ومردم فلسطين مي‌توانند با شركت در يك رفراندوم دولت خود را انتخاب كنند.

وي با بيان اينكه ماهيت اين رژيم بايد بر تمام جهانيان مشخص شود، گفت: هزينه‌هايي كه دانشمندان و محققان در اين زمينه مي‌پردازند در جهت حرمت قلم و آزادي بشر و گام برداشتن در جهت رسوايي رژيم صهيونيستي و تبيين ماهيت آن يك حركت ارزشمند است ومن از تمام انديشمنداني كه در اين ارتباط حركت مي‌كنند و اين جعبه سياه را رمزگشايي مي‌كنند تقدير و تشكر مي‌كنم.

گفتني است همچنين در اين مراسم با حضور سخنگوي دولت و تعدادي از محققان در زمينه‌ هولوكاست از كتاب طنز هولوكاست كه به دونسخه‌ عربي وانگليسي است و كاريكاتورهاي آن از مازيار بيژني(كاريكاتوريست روزنامه كيهان) است و دست‌ نوشته‌ هاي آن توسط اميد مهدي‌ ن‍ژاد نوشته شده است، رونمايي شد.

سخنگوي دولت همچنين در حاشيه اين همايش با بيان اينكه در حال بررسي تغييرات مورد ادعاي دولت جديد آمريكا هستيم، گفت: ما بررسي مي‌كنيم كه آيا اين تغييرات رخ داده است يا نه و فضا را رصد مي‌كنيم و در موقع خود اظهار نظر مي‌كنيم.

الهام در پاسخ به اين سئوال كه امروز نماينده‌ آمريكا در سازمان ملل متحد اعلام كرده است كه ما قصد مذاكره مستقيم با ايران را داريم و از طرف ديگر اوباما نيز اعلام كرده است كه خواستار مذاكره با ايران هستيم و برنامه‌ خود را براي ارتباط با ايران ارائه خواهيم داد، گفت: ما منتظر تغييرات عملي از سوي دولتمردان جديد آمريكا هستيم.

الهام همچنين با بيان اين كه بايد تغييرات در سياست‌هاي آمريكا صورت بگيرد و ما منتظر هستيم كه ببينيم اين تغييرات صورت مي‌گيرد يا نه، اظهار كرد: رييس‌جمهور كشورمان ديدگاه‌هاي جمهوري اسلامي ايران و ضرورت تغيير در سياست‌هاي آمريكا را بارها مطرح كرده‌اند و مباني و ديدگاه‌هاي جمهوري اسلامي ايران در اين زمينه روشن است، آمريكا بايد بپذيرد كه يك دولت در حد خودش است نه يك امپراطوري و ما منتظريم ببينيم تغييراتي كه صحبت از آن شده است صورت مي‌گيرد يا نه.

سخنگوي دولت همچنين در پاسخ به سوال ديگري در ارتباط با حذف نام گروهك منافقين از فهرست تروريست‌ها در اتحاديه اروپا، اظهار كرد: اين نشان مي‌دهد كه آنها با تروريسم و اين مفاهيم بازي‌هاي سياسي انجام مي‌دهند و در واقع تروريست را به خوب و بد تقسيم مي‌كنند.

الهام با اشاره به جنايات‌هايي كه گروهك تروريستي منافقين تاكنون عليه ملت ايران انجام داده‌اند و اينكه كارنامه جنايت‌هاي منافقين كاملا روشن و هويدا است، گفت: اينكه يك روز آنان را در فهرست تروريست‌ها قرار مي‌دهند و يك روز آنان را از اين فهرست حذف مي‌كنند، نشان مي‌دهد كه آنها با مبارزه با تروريست و مفاهيم اينچنيني بازي سياسي مي‌كنند و اين موجب مي‌شود كه ارزش نهادهاي سياسي و حقوقي آنها زير سوال برود و در واقع آنها تروريست را به خوب و بد تقسيم مي‌كنند و اين تصميم‌ گيري‌ها و برخوردها مورد قبول جامعه‌ بشري نيست.

وي گفت: ما مي‌بينيم كه آنها مثلا گروه حماس را كه از حق مردم فلسطين دفاع مي‌كند و دفاع حق مشروع آن است در فهرست تروريست‌ها قرار مي‌دهند و آنها را متهم به تروريست مي‌كنند، ولي در برابر جنايت‌هاي رژيم صهيونيستي سكوت مي‌كنند و بعضا از اين جنايت‌ها حمايت مي‌كنند.

سه|ا|شنبه|ا|8|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 201]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن