تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى از شما موهاى سبيل و موهاى زير بغل و موى زير شكم خود را بلند نكند؛ چرا كه شيطان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813267198




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس كل دادگستري خراسان شمالي:


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس كل دادگستري خراسان شمالي:
خبرگزاري فارس: رئيس كل دادگستري خراسان شمالي پيشگيري از وقوع جرم را وظيفه تمام دستگاه‌ها دانست.


به گزارش خبرگزاري فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومي دادگستري كل خراسان شمالي، احمد كيخسروي در نشست مديركل ثبت‌احوال اين استان به مناسبت ثبت‌احوال اظهار داشت: اداره ثبت احوال، به عنوان يكي از اركان مهم دولت و از ادارات كليدي محسوب مي‌شود چرا كه وظيفه مهم هويت بخشي به افراد از بدو تولد تا فوت هر فرد بر عهده اين اداره است.
وي اضافه كرد: اداره ثبت احوال، به عنوان يكي از اركان مهم دولت و از ادارات كليدي محسوب مي‌شود چرا كه وظيفه مهم هويت بخشي به افراد از بدو تولد تا فوت هر فرد بر عهده اين اداره است.
كيخسروي با اشاره به نامه حضرت علي (ع) به عثمان ابن حنيف استاندار بصره گفت: همه ما با پارسايى، كوشش، پاك‌دامني و درستكارى بايد نظام مقدس جمهوري اسلامي را يارى كنيم.
وي افزود: پيشگيري از وقوع جرم از اقدامات مهمي است كه هر اداره بايد در انجام آن كوشا باشد، اداره ثبت احوال نيز مي‌تواند با دقت، سرعت و صحت در انجام وظايف كاركنان در اين امر در اتقان اسناد كوشا باشند.
رئيس كل دادگستري خراسان شمالي اظهار داشت: گاهي اوقات با كمترين سهل انگاري، مشكلات جبران ناپذيري به وجود مي‌آيد.
وي از اداره ثبت در خصوص پاسخ به استعلام‌ها خواست تا با دقت در موارد خواسته شده در جلوگيري از اشتباهات كه باعث اطاله دادرسي و طولاني شدن زمان رسيدگي پرونده‌ها مي‌شود دقت مضاعف كنند.
مدير كل ثبت احوال خراسان شمالي نيز با ارائه گزارش از عملكرد اداره ثبت احوال استان گفت: ثبت احوال استان جزء استان‌هاي نخست كشور در تجهيز ادارات به طرح صدور شناسنامه مكانيزه است.
جعفر گلزاري افزود: با عنايت به اينكه استان طرح آرشيو الكترونيكي اسناد را با تأخير آغاز كرد اما هم اكنون جزو 10 استان نخست كشور است.
در اين ديدار كه در محل دادگستري استان خراسان شمالي به مناسبت روز دوم هفته ثبت احوال كه " ثبت احوال و اتقان اسناد هويتي" نام گذاري شده است، برگزار شد.
انتهاي پيام/ش30

چهارشنبه|ا|7|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 175]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن