تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى خواهد دعايش مستجاب و اندوهش برطرف شود، به تنگدست مهلت دهد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816520658




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

با وجود بحران اقتصادي و اعمال تحريم ها امسال 80 درصد اهداف توليدي محصولات پتروشيمي محقق شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: با وجود بحران اقتصادي و اعمال تحريم ها امسال 80 درصد اهداف توليدي محصولات پتروشيمي محقق شده است


تهران-خبرگزاري ايسكانيوز:مدير كنترل توليد شركت پتروشيمي گفت: توليد محصولات پتروشيمي در كشور از ابتداي سال تاكنون3/22 ميليون تن بوده است و اين رقم 80 درصد اهداف در نظر گرفته شده براي سالجاري است.

به گزارش روز سه شنبه باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران « ايسكانيوز » ، رضا افشين مديركنترل توليد شركت ملي صنايع پتروشيمي ايران در خصوص ميزان توليدات پتروشيمي افزود: توليد محصولات پتروشيمي از ابتداي سال جاري تاكنون 22 ميليون و 300 هزار تن بود كه پيش بيني مي شود اين رقم تا پايان امسال به 26 ميليون تن برسد.
وي در مورد علت نرسيدن به هدف توليد محصول پتروشيمي در سال جاري گفت:اين ميزان 33 تا 34 ميليون تن در سال بوده است كه دليل آن به بهره برداري نرسيدن برخي طرح ها به دليل تاخير در ترخيص برخي تجهيزات مورد نياز آنها در گمرك كشورهاي ديگر بوده است.
وي در ادامه درباره حجم فروش محصولات پتروشيمي گفت: در بازار داخل از ابتداي سال جاري تاكنون 5 ميليون و 500 هزار تن محصولات پتروشيمي به ارزش 27 هزار ميليارد ريال به فروش رسيده و اين ميزان از ابتداي سال جاري تاكنون براي صادرات حدود هشت ميليون و 600 هزار تن محصول پتروشيمي به ارزش حدود 6 ميليارد دلار بوده است.
افشين با اشاره به اينكه ارزش كل فروش محصولات پتروشيمي از ابتداي سال جاري تاكنون حدود هشت ميليارد و 754 ميليون دلار بوده است، افزود:پيش بيني مي شود اين رقم تا پايان سال جاري به 10 تا 11 ميليارد دلار بالغ برسد.
مديركنترل توليد شركت ملي صنايع پتروشيي علت 70 درصد نرسيدن به هدف 33 تا 34 ميليون تن توليد را بهره برداري نشدن از تعدادي از طرح ها و 30 درصد مابقي را تاثير بحران مالي اعلام كرد وافزود: عمده كاهش توليد محصولات پتروشيمي نسبت به برنامه پايين آمدن توليد برخي واحدها به دليل عدم جذب آنها در بازارهاي صادراتي بوده است.
به گزارش ايسكانيوز ارزش فروش داخلي محصولات پتروشيمي و صادرات را درسال گذشته به ترتيب 23 هزار ميليارد ريال و چهار ميليارد و 260 ميليون دلار مي باشد.
اين در حالي است كه حجم فروش داخلي محصولات پتروشيمي و صادرات در سال گذشته به ترتيب 4 ميليون و 300 هزار تن و 7 ميليون تن بوده است.
وي سرمايه گذاري ارزي 3 ميليارد دلاري را براي بهره برداري از مجموع واحدهاي پتروشيمي كه امسال قرار است به مرحله توليد برسند را لازم دانست و تصريح كرد:ميزان 5 ميليون و 300 هزار تن محصولات با سرمايه گذاري ريالي 10 هزار ميليارد ريال امسال توليد مي شود.
مدير كنترل توليد شركت ملي صنايع پتروشيمي در خصوص تامين خوراك واحدهاي پتروشيمي تصريح كرد: حجم گاز مورد نياز واحدهاي پتروشيمي براي خوراك و سوخت 30 ميليون مترمكعب در روز است كه در سال جاري تاكنون هيچ مشكلي در خصوص تامين آن وجود نداشته است.
وي مجموع محصولات پتروشيمي صادر شده از دو اسكله صادراتي پتروشيمي در عسلويه و ماهشهر درسال جاري را 10 ميليون و 400 هزار تن اعلام كرد و گفت: اين رقم در سال گذشته در مجموع 8 ميليون و 200 هزار تن بود.
مديركل طرح‌هاي شركت ملي صنايع پتروشيمي يادآور شد: در برنامه چهارم 25 طرح مربوط به خود شركت ملي صنايع پتروشيمي يا مشاركتي بوده كه 5 طرح نيز بصورت صد در صد توسط بخش خصوصي اجرا شده است. پيش‌ بيني شده بود كه اين 30 طرح در چارچوب برنامه چهارم به بهره‌برداري برسد كه 12 طرح آن به برنامه پنجم منتقل خواهد شد. در برنامه پنجم نيز 37 طرح مشاركتي پيش‌بيني شده كه اجراي 9 طرح توسط بخش خصوصي صورت خواهد گرفت.
به گفته وي، كل سرمايه‌گذاري صورت گرفته در قالب برنامه چهارم با احتساب بخش خصوصي حدود 12.6 ميليارد دلار و 33 هزار ميليارد ريال بوده است. برآورد سرمايه‌گذاري در برنامه پنجم در اين صنعت 18.4 ميليارد دلار و 53 هزار ميليارد ريال مي‌باشد كه با تحقق آن 20 ميليون تن به ظرفيت توليد محصولات پتروشيمي كشور افزوده خواهد شد
به گفته اين مقام مسئول،يكي از اهداف اجراي برنامه پنجم،كه تحقق آن برنامه صنايع پتروشيمي را به سوي اهداف سند چشم انداز مي برد،كه در آن 20 ميليون تن به ظرفيت توليد محصولات پتروشيمي كشور افزوده مي شود ./144/125

سه|ا|شنبه|ا|8|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 236]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن