تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ما قومى هستيم كه تا گرسنه نشويم غذا نمى‏خوريم و تا سير نشده‏ايم دست از غذا مى‏ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815256666




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه شهرستانها


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: اخبار كوتاه شهرستانها
پاكدشت ـ خبرنگار جمهوري اسلامي : به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان پاكدشت همايش پژوهشي در شناخت ماهيت عملكرد صهيونيسم با حضور مسئولان انديشمندان پژوهشگران و فعالان فرهنگي هنري در كانون فرهنگي هنري شهدا دانش آموز شهرستان پاكدشت به منظور تبيين ماهيت پست و انديشه هاي پليد رژيم نامشروع و غاصب اسرائيل برگزار شد. جعفري رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي پاكدشت در مورد برگزاري اين همايش گفت موضوع مقالات ارائه شده به دبيرخانه اين همايش در سه محور پيوند فرامانسوري و صهيونيسم صهيونيسم و يهوديت صهيونيسم و سيطره بر قدرتهاي بين الملل مي باشند و به مقالات برتر نيز ضمن ارائه در همايش جوايزي ارزنده تعلق خواهد گرفت .
پاكدشت ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي و با همكاري شهرداري شهرستان پاكدشت مراسم شبي با قرآن و شبي با نهج البلاغه طي دوازده شب در نقاط مختلف شهرستان پاكدشت برگزار مي شود. اسداله جعفري رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان پاكدشت هدف از برگزاري اين مراسم معنوي را ايجاد فضاي معنوي و ديني بيشتر براي شهروندان دانست و تاكيد كرد اين مراسم در مناسبت هاي خاص مذهبي در 12 كانون فرهنگي هنري مساجد شهرستان برگزار خواهد شد.
فومن ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : در جلسه شوراي بخش مركزي شهرستان فومن پيرامون موضوعات مختلف از جمله تجميع عوارض طبق تبصره يك ماده 50 مطالبي مطرح گرديد واظهار شد كه پس از تاييد استانداري از طريق دهياران قابل اجراست . در اين جلسه پيرامون سي امين سال پيروزي انقلاب اسلامي و پاسداري از ارزشهاي والاي آن مطالب مبسوطي بيان شد و تصميماتي اتخاذ گرديد.
خاش ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : به مناسبت هفته شوراهاي آموزش و پرورش گردهمايي مشترك شوراهاي اسلامي شهري و روستايي و شوراهاي آموزش و پرورش بخش نوك آباد شهرستان خاش برگزار شد. رئيس اداره آموزش و پرورش منطقه نوك آباد پيرامون اهداف و وظائف شوراهاي آموزش و پرورش و تاثير ان در پيشبرد اهداف و تعليم و تربيت سخناني را ايراد نمود. بخشدار نوك آباد هم با اشاره به نقش و جايگاه شوراها در كشورمان از اين نهاد به عنوان پل ارتباطي مردم و مسئولين ياد كرد و همكاري بيش از پيش شوراها در رفع برخي مشكلات معلمان و مدارس را خواستار شد.
زاهدان ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : معاون توسعه و فناوري سازمان صدا و سيما در آئين افتتاح دهها طرح و پروژه در حوزه رسانه طرح استان سيستان و بلوچستان اعلام كرد : سرمايه گذاري رسانه ملي در توسعه فرستنده هاي راديويي و تلويزيوني و راه اندازي شبكه هاي استاني صدا و سيما با توليد روزانه بيش از 20 ساعت برنامه نشانگر توجه سازمان صدا و سيما به اين استان مي باشد. علي عسگري افزود : با راه اندازي اين طرحها پوشش شبكه هاي اول دوم سوم چهارم خبر استاني سيما و قرآن آموزش جوان پيام معارف ورزش و استاني صدا تا 37 درصد افزايش يافته است . او گفت : براي راه اندازي اين طرحها 100 ميليارد ريال هزينه شده است .
ساري ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : مدير صندوق مهر امام رضا(ع ) استان مازندران در جلسه شوراي اداري صندوق مهر امام رضا(ع ) استان اعلام كرد از ابتداي سال جاري تاكنون 60 هزار و 147 فقره وام ازدواج از طريق اين صندوق به بانكهاي عامل معرفي شده و تسهيلات ازدواج دريافت نمودند. وي گفت : در حال حاضر پرداخت وام ازدواج به روز بوده و سقف وام براي هر زوج 40 ميليون ريال با كارمزد 4 درصد و بازپرداخت 3 ساله مي باشد . وي اضافه كرد : براساس نامه بانك مركزي و تاكيد معاون اموربانك هاي وزارت امور اقتصاد و دارائي بانك ها موظف خواهند بود براساس معرفي نامه صندوق حداكثر ظرف 2 هفته با ضمانت آسان نسبت به پرداخت تسهيلات ازدواج اقدام نمايند.
خاش ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : مديرجهاد كشاورزي شهرستان خاش اعلام كرد : كاربرداشت شلغم از سطح 104 هكتار از اراضي شهرستان آغاز شده و تا اواخر بهمن ماه ادامه خواهد داشت . مهندس طوقي گفت : پيش بيني مي شود بيش از 3600 تن از اين محصول كه به خاطر اقليم مناسب شهرستان از كيفيت بالايي برخوردار بوده و از نظر مزه طعم واندازه رتبه اول را در استان سيستان و بلوچستان دارا مي باشد توليد و به بازار مصرف خاش و ديگر شهرهاي استان عرضه شود. وي افزود : شلغم در مناطق پشتكوه حومه و روستاهاي حاشيه تفتان كشت مي شود كه در يك پديده نادر يكي از كشاورزان منطقه تمندان توانست بدون استفاده از كودهاي شيميايي شلغمي به وزن 8 كيلوگرم پرورش دهد .
پاكدشت ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : به همت اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان پاكدشت و در ادامه سياستهاي فرهنگي هنري اين اداره اولين جلسه ماهانه همايش نويسندگان شهرستان پاكدشت با حضور داستان نويسان و علاقه مندان به هنر داستان نويسي در مجتمع فرهنگي امام خميني (ره ) اين شهرستان برگزار گرديد. در اين همايش بعد از بررسي سه داستان تار از نويسنده معاصر جلال آل احمد برترين آثار داستان نويسي واحد داستان نويسي كانون شعر و ادب شهرستان قرائت شد . گفتني است مدت 4 سال است كه جلسات داستان نويسي و كانون شعر و ادب به صورت هفته اي و با حمايت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان پاكدشت برگزار مي گردد.
قرچك ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : همايش تجليل از معلمان و دبيران برتر پژوهنده آموزش و پرورش قرچك برگزار شد. در اين مراسم كه با حضور اماني معاون پژوهش سازمان آموزش و پرورش شهرستانهاي استان تهران مسئولين آموزش و پرورش قرچك و تني چند از مسئولان شهرستان ورامين در كانون شهيد ستاري شهر قرچك برگزار شد از تلاش پژوهندگان برتر تقدير به عمل آمد. معاون پژوهش سازمان آموزش و پرورش شهرستانهاي استان تهران در اين مراسم طي سخناني گفت : پرسشگري مقدمه تحقيق و پژوهش ميباشد. و در سالهاي اخير پرداختن به امر پژوهش رنگ و طراوات بيشتري به خود گرفته و اين توجه باعث شده تا مسئولين نيز با نگاه ويژه اي تحقيق و پژوهش را دنبال نمايند.
ايلام ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : 12 ميليارد ريال كمك بلاعوض مسكن به مددجويان كميته امداد ايلام پرداخت شد. رئيس اداره مسكن و ساختمان كميته امداد امام خميني (ره ) ايلام از پرداخت 12 ميليارد ريال كمك بلاعوض مسكن به مددجويان زير پوشش اين نهاد در سال جاري خبر داد و افزود : اين مبلغ با سرانه 60 ميليون ريال به 200 مددجوي ساكن در شهرهاي استان پرداخت شده است . آقاي حميد ايراندوست گفت : اين منازل در شهرستانهاي ايلام ايوان شيروان چرداول مهران دهلران آبدانان و دره شهر توسط مددجويان احداث شده است . وي همچنين اضافه كرد : همچنين در اين مدت 240 واحد مسكوني مددجويان واقع در روستاها و شهرستانهاي استان مورد تعمير و بازسازي قرار گرفت .
مراغه ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : در آخرين روز از هفته پژوهش همايش يك روزه اي از سوي كميته تحقيقات آموزش و پرورش شهرستان مراغه برگزار گرديد. مهندس چراغي معاون سازمان و مدير آموزش و پرورش شهرستان مراغه پيرامون كيفيت بخشي به بخش پژوهش و آموزش گفت : پژوهش ها و تحقيقات انجام يافته علاوه بر كيفيت بالا بايد در خدمت آموزش و پرورش باشد. معاون برنامه ريزي توسعه مديريت آموزش و پرورش شهرستان مراغه نيز در اين مراسم در خصوص اقدام پژوهي و روش هاي آن گفت : اقدام پژوهي مقاله نيست و بايد در بدنه آموزش و پرورش جايگاه اصلي خود را بيابد. در ادامه همايش به پژوهشگران برتر فرهنگي معلمان نمونه و برتر اقدام پژوهي دانش آموزان برتر جشنواره خوارزمي نفرات ممتاز نجوم و نفرات برتر مسابقه (بهترين جمله در مورد پژوهش ) هدايايي به رسم ياد بود اهدا گرديد.
قم ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : اولين كنفرانس علمي كم كاري مادرزايي غده تيروئيد نوزادان در قم برگزار شد. در اين كنفرانس علمي كه از سوي دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني قم برگزار شد بيش از 200 نفر از متخصصين رشته هاي مختلف پزشكي پزشكان عمومي دندانپزشكان داروسازان و كارشناسان ارشاد پرستاري و مامايي حضور داشتند. در اولين كنفرانس علمي كم كاري مادرزايي غده تيروئيد نوزادان خانم دكتر يار محمدي رئيس اداره غدد و متابوليسم وزارت بهداشت و تعدادي از اساتيد و كارشناسان در ارتباط با مباحث اپيدميولوژي غربالگري تشخيص و درمان و پيگيري بيماران سخنراني كردند و حاضرين با نحوه پيگيري سير اين بيماري و درمان آن آشنا شدند.
اسلامشهر ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : مسايل و مشكلات روستاهاي شهرستان اسلامشهر با حضور فرماندار و مسئولين مورد بررسي قرار گرفت . فرماندار و تني چند از مسئولان شهرستان اسلامشهر به منظور بررسي و حل مشكلات روستائيان به چند روستاي اين شهرستان سفر و ضمن ديدار با مردم مسايل آنان را مورد بررسي قرار داد. وي در ديدار با مردم روستاهاي ده عباس و كرك و سيمون با بيان اينكه مسئولان خادمان مردم هستند افزود : همانگونه كه مردم در تمامي عرصه ها يار ومدد مسئولان هستند بر ما وظيفه است با حضور در كنار روستائيان مسايل و مشكلاتشان را از نزديك رويت و حل نمائيم . وي تصريح كرد : خوشبختانه مسئولان ادارات و دستگاههاي خدمات رسان اين شهرستان با انگيزه بالا در خدمت مردم هستند ولي خدمات ارائه شده كافي نيست . شايان ذكر است اعضا شوراي اسلامي روستاهاي ده عباس كرك و سيمون با بيان گزارشي خواستار رسيدگي بيشتر به امور روستاها شدند.
 يکشنبه 6 بهمن 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 316]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن