تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، آن است كه قابل فهم و روشن و كوتاه باشد و خستگى نياورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816725947




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس مجلس در يادواره سرداران و 800 شهيد شهرستان بهشهر : اقتدار ملت ايران مرهون تلاش ها و تبعيت ملت از آرمانهاي امام است


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: رئيس مجلس در يادواره سرداران و 800 شهيد شهرستان بهشهر : اقتدار ملت ايران مرهون تلاش ها و تبعيت ملت از آرمانهاي امام است
بهشهر ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسامي : دكترلاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي اقتدار ملت ايران را مرهون تلاشها پشتكار اتكال به خداوند و تبعيت مردم از آرمانهاي امام راحل دانست .
وي كه در يادواره سرداران و 800 شهيد شهرستان بهشهر در مصلاي جمعه اين شهر سخن مي گفت اظهار داشت : زند بودن ياد شهيدان نشان از حيات و زنده بودن روح جامعه است خانواده هاي شهدا و كسانيكه در راه اعتلاي اسلام عزيزان خود را از دست داده اند بايد به دليل تاثيرگذاري اين فداكاري در جهان افتخار كنند و بر خود ببالند.
وي افزود : اگر امام حسين عليه السلام آن مجاهد بزرگ تاريخ قيام عاشورا را نداشتند امروز وضعيت ما غير از اين بود با الهام از اين سخن سيدالشهدا بود كه فرمود « مردن بهتر از زندگي با ذلت است » جنگ دنيا عليه ما را خنثي نمود و نيز حزب الله لبنان را نيز پيروز كرد. هم چنين مردم غزه با الهام از اين سخن با دستان خالي توانستند يك ضربه كاري به دشمن صهيونيستي وارد نمايند.
وي با اشاره به سالگرد پيروزي انقلاب اظهار داشت : مهمترين حوادث دنيا در همين سي سال اخير اتفاق افتاده چون ما در متن آن هستيم مسائل را خوب لمس نمي كنيم ايراني كه مركز و پايگاه آمريكا در منطقه بود قريب 60 هزار مستشار آمريكايي براي كشور اهل بيت (ع ) تصميم مي گرفتندبا انقلابمان آنها را بيرون ريخته و پشتيبان مردم فلسطين شده و سفارت آنها را دائر نموديم .
لاريجاني ضمن تحليل مسايل پس از انقلاب به حادثه جنگ تحميلي اشاره و اظهار داشت جنگ تحميلي را آمريكا و اقمارش براي از بين بردن انقلاب اسلامي براي ما رقم زدند اما مسئله طور ديگري رقم خورد.
برخي از مسئولين آمريكا از جمله آلبرايت بعدا گفتند از اشتباهات ما كودتاي 28 مرداد و حمايت از صدام در جنگ عراق عليه ايران بود.
يكي از سران كشورها به من گفت ما در دو مسئله در مورد شما اشتباه كرديم اول اينكه 40 ميليارد دلار به صدام كمك كرديم تا عليه شما بجنگد و ديگر اينكه جريان تندرو را در منطقه ايجاد و تقويت كرديم تا به شما آسيب برساند.
لاريجاني افزود : جنگ تحميلي ما را مقاوم كرد و ما توانستيم سلاح استراتژيك موشك دوربرد را بسازيم و آنرا مخفي هم نكرديم زيرا اين موشك براي دفاع خودمان و حالت بازدارندگي از تجاوزات است .
وي در بخش ديگري افزود : يكي از ثمره هاي مقاومت ما در دنيا شكست نظريه يكجانبه گرائي آمريكاست كه پس از فروپاشي شوروي مطرح شده بود و ما تقريبا يك تنه در مقابل تجاوز در افغانستان مخالفت كرديم در جريان حمله به عراق ايران جز مخالفين اصلي حمله بود برخي كشورهاي اروپايي نيز مخالفت كردند اما به محض اينكه آمريكا بغداد را گرفت آنها تغيير لحن داده و عذرخواهي نمودند در جنگ 33 روزه عليه لبنان آنها مي خواستند حزب الله را ازبين ببرند اما با استراتژي درست ايران و فداكاري حزب الله شرايط عوض شد درختي كه امام (ره ) در منطقه كاشت يكي ميوه اش همين حزب الله و پيروزي آن در منطقه است .
وي افزود : رهبران ايران كار بسيار دقيقي در خصوص انرژي هسته اي كردند كه البته 20 سال طول كشيد ما دنبال بمب اتمي نيستيم اما دانش هسته اي يك دانش مهم است كه ما دنبال آن مي باشيم و هرچه آمريكا در اين خصوص سنگ اندازي كرد موثر نشد و آنها در حقيقت قدرت هسته اي ايران را پذيرا شدند و اين نشان از ايستادگي و صبر و مقاومت شما مردم بود.
در اين مراسم حجت الاسلام والمسلمين سيدصابر جباري امام جمعه و مقيمي نماينده بهشهر طي سخناني گزارشي از وضعيت و مشكلات اين منطقه ارائه نمودند.
يادواره شهداي فدائيان اسلام در قائمشهر
رئيس مجلس همچنين در يادواره شهداي فدائيان اسلام در قائمشهر در سخناني گفت : حركت هاي بالنده امام زمينه پيروزيهاي ملت ايران را فراهم آورد
رييس مجلس شوراي اسلامي بااشاره به موفقيت هاي ايران اسلامي و قرار داشتن درآستانه سي امين سال پيروزي انقلاب اسلامي گفت : دراين مدت سي ساله انقلاب اسلامي ايران به نتايج خوبي دست يافته است .
لاريجاني اظهار داشت : در تمامي دولت هايي كه در جمهوري اسلامي فعاليت كرده اند پيروي مستمراز ولايت فقيه به عنوان عنصر وحدت بخش آرمانهاي انقلاب بوده است .
رييس مجلس شوراي اسلامي آرمانهاي بلند انقلاب اسلامي را عامل روشنگري در جهان دانست و به برخي شواهد در زمينه اين تاثيرپذيري اشاره داشت .
وي در بخش ديگري ازسخنانش به جريان فداييان اسلام اشاره كرد و گفت : گسترش و حضور انديشه ها و باورهاي « نواب صفوي » در جامعه و نسل امروز منجربه بيمه انقلاب اسلامي مي شود.
لاريجاني ادامه داد : حركت انقلابي نواب صفوي باعث ايجاد تحولات در كشور همچون ملي شدن صنعت نفت شد.
رييس مجلس شوراي اسلامي افزود : جريان فكري نواب صفوي مهمترين مساله اي است كه بايد مورد توجه قرار بگيرد تا اين جريان به انحراف و كجروي نرود.
وي اظهارداشت : نواب صفوي شخصيتي ديني بود كه توانست جاذبه هاي ديني را در جامعه ايجاد و گسترش دهد.
لاريجاني همچنين به پيشرفتهاي علمي جمهوري اسلامي ايران اشاره و خاطرنشان كرد : ايران با گام برداشتن در مسير مبدل شدن به قدرت برتر علمي و اقتصادي از سيطره نفوذ مستكبرين خارج شد.
رييس مجلس شوراي اسلامي گفت : جمهوري اسلامي با سرمايه گذاري بر روي مسائل مهم و اساسي همچون علوم هسته اي و ديگر فناوري ها توانست به اهداف متعالي دست يابد.
وي ادامه داد : با دستيابي كشور به علم هسته اي ديگر كشورهاي مستكبر نمي توانند به انكار اين كشور در عرصه هاي جهاني بپردازند و درحال حاضر ايران قادر شده است كه به يك قدرت برتر علمي و اقتصادي جهان مبدل شود.
لاريجاني افزود : اين جهش كشور مارا درموقعيتي قرار داده كه كشورهاي ديگر جهان به همكاري ايران نياز داشته باشند.
رييس مجلس شوراي اسلامي باتاكيد برواگذاري مقوله اقتصادي به مردم براساس سياست هاي اصل 44 قانون اساسي اظهارداشت : مردم بايد دراين عرصه فعاليت كنند نه اينكه دولت به دنبال انجام اين امور باشد.
وي گفت : سياست هاي اصل 44 بايد واقعي اعمال شود تااينكه افرادي كه استعداد فعاليت دراين عرصه را دارند فعال شوند .
لاريجاني تاكيد كرد : مجلس بايد قوانيني در جهت تسهيل اصل 44 قانون اساسي را مورد توجه قراردهد تاآرامش را براي فعاليت سرمايه گذاران فراهم آورد.
 شنبه 5 بهمن 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن