تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان، با نيّت خوب و اخلاق خوب، به تمام آنچه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821208872




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مجله علمي و كتاب بيماري‌هاي ويروسي ميگو موسسه شيلات ايران برتر شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مجله علمي و كتاب بيماري‌هاي ويروسي ميگو موسسه شيلات ايران برتر شدند
علمي آموزشي. شيلات. مجله علمي
مدير اطلاعات علمي موسسه تحقيقات شيلات ايران گفت: مجله علوم شيلاتي ايران و كتاب بيماري‌هاي ويروسي ميگو از طرف سازمان ترويج، آموزش و تحقيقات كشاورزي به عنوان مجلات و كتب برتر سازمان معرفي شدند.

محمد رضا حسيني روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: مجله علوم شيلات ايران داراي اعتبار علمي پژوهشي از وزارت علوم، تحقيقات و فناوري است و در سايت ‪ ISI‬پذيرفته شده و مقالات آن نما يه مي‌شود.

وي اظهار داشت: اين مقاله به زبان انگليسي است و داراي اعضاي هيات تحريريه‌اي متشكل از اساتيد دانشگاه ، محققان و خبرگان شيلاتي خارجي از كشورهاي مطرح در زمينه‌هاي شيلاتي است.

وي با اشاره به اينكه حدود ‪ ۴۵‬درصد هيات تحريريه اين مجله خارجي است، گفت : اين مجله مخاطبين زيادي در خارج از كشور دارد كه از اين طريق اقدام به انجام تبادل اطلاعات علمي و برقراري ارتباط با سازمانهاي پژوهشي مرتبط با شيلات مي‌كنند.

حسيني ادامه داد: اين مجله هر شش ماه يك بار در كشور منتشر مي‌شود و به حدود ‪ ۴۰۰‬مركز پژوهشي مرتبط با شيلات خارج از كشور ارسال مي‌شود.

به گفته وي اين مجله علمي به كشورهايي مانند روسيه، آذربايجان، آلمان، استراليا، مالزي، آمريكا، كانادا، پاكستان، بنگلادش و فرانسه ارسال مي‌شود وي افزود: همچنين كتاب بيماري‌هاي ويروسي ميگو از بين ‪ ۲۱‬موسسه و مركز تحقيقاتي وابسته به وزارت جهاد كشاورزي به عنوان كتاب برتر معرفي شد.

مدير اطلاعات علمي موسسه تحقيقات شيلات ايران گفت: ميگو در كشور صنعت نوپايي است كه در اقتصاد و اشتغال زايي كشور حائز اهميت است.

وي اظهار داشت: ازاين رو توليد و بهره برداري از ميگو از اهميت زيادي برخوردار است كه به همين منظور موسسه تحقيقات شيلات كتابي در خصوص ويروس هاي بيماريزاي ميگو تهيه كرد.

وي ادامه داد: در اين كتاب در خصوص بيماري لكه سفيد كه يكي ازبيماري‌هاي رايج ميگو است و كشور ما هم با آن درگير است توضيحاتي داده شده ، همچنين در خصوص سه ويروس مختلف كه موجب بيماري ميگو مي‌شود به طوركامل توضيح داده شده است.

حسيني گفت: اين كتاب همچنين در مورد بيماريهاي خاص ميگو كه هنوز وارد كشور نشده، توضيحاتي ارائه كرده است.
 جمعه 4 بهمن 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 299]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن