تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، كليد هر نوشته‏اى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815400307




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كرمانشاه اين هفته ميزبان رييس جمهور


واضح آرشیو وب فارسی:آفتاب: كرمانشاه اين هفته ميزبان رييس جمهور
استاندار كرمانشاه اعلام كرد كه درپنجاه و يكمين سفر استاني هيات دولت، مردم مهمان نواز استان كرمانشاه اين هفته ميزبان دكتر" محمود احمدي نژاد" رييس جمهوري اسلامي ايران و ديگر اعضاي هيات دولت خواهند بود.

به گزارش ايرنا ،"مجيد غفوري " دوشنبه شب در جمع خبرنگاران افزود: رييس جمهوري و ديگر اعضاي هيات دولت در دومين سفر استاني به كرمانشاه روزهاي چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاري به اين استان سفر خواهند كرد.

وي گفت: سخنراني در جمع مردم كرمانشاه در استاديوم آزادي ، ديدار با خانواده معظم شهدا و ايثارگران ، ديدار با روحانيون استان، ديدار رودرو با مردم ، شركت دركارگروه هاي تخصصي، شركت در نشست هيات دولت و مصاحبه مطبوعاتي براي تشريح مصوبات هيات دولت از برنامه هاي كاري رييس جمهوري در اين دو روز خواهد بود.

استاندار كرمانشاه تصريح كرد: با حضور رييس جمهوري و وزرا دو كارگروه براي بررسي مسكن مهر ، وضعيت اشتغال ؛ آب و كشاورزي و
صنعت استان كرمانشاه تشكيل خواهد شد.

غفوري با بيان اينكه وزرا و معاونين رييس جمهوري با استقرار در معاونت عمراني استانداري با مردم ديدار و از نزديك مسائل و مشكلات آنها را بررسي خواهند كرد، گفت: بازديد از پروژه هاي عمراني و شركت در شوراي اداري شهرستانها و ديدار با مردم از ديگر برنامه هاي وزرا در مدت دو روز اقامت در كرمانشاه خواهد بود.

وي با اشاره به اينكه در دور اول سفر رييس جمهوري و هيات دولت به استان كرمانشاه 151 مصوبه و 12 توافقنامه با 68 هزار ميليارد ريال اعتبار براي عمران و آباداني استان به تصويب رسيد، افزود: در اين مرحله با توجه به اينكه نشستهاي كاري با وزرا قبلا تشكيل شده است ، پيش بيني مي شود حدود 200 مصوبه جديد به تصويب هيات دولت برسد.

استاندار كرمانشاه، احداث پالايشگاه 150هزار بشكه اي ، توسعه نيروگاه حرارتي بيستون ، دهكده المپيك و ساخت چند سد را ز مهمترين مصوبات دور اول سفر رييس جمهوري به استان اعلام كرد و اظهار داشت كه بيش از 90درصد مصوبات سفر دور اول اجرايي شده است.

غفوري از مردم مهمان نواز كرمانشاه خواست كه همچون گذشته در مراسم استقبال از رييس جمهوري حضوري باشكوه داشته باشند تا دشمنان انقلاب را نااميد و دوستداران نظام را شاد كنند.

وي با بيان اينكه مردم مرزدار كرمانشاه به خاطر حفظ نظام و اعلام وفاداري به انقلاب در مراسم استقبال از رييس جمهوري شركت خواهند كرد، گفت: اميدواريم رييس جمهوري و هيات دولت با خاطره اي شيرين استان را ترك كنند و اين سفر سرمايه اي براي آينده استان باشد.

نظرات كاربران:
 دوشنبه 30 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن