تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816824422




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جوابيه افشاگرانه نماينده درود درباره يك «افشاگري» سليمي نمين


واضح آرشیو وب فارسی:بازتاب آنلاین: جوابيه افشاگرانه نماينده درود درباره يك «افشاگري» سليمي نمين
در پي اظهارات جديد آقاي عباس سليمي نمين كه در راستاي حمله به دانشگاه آزاد مدعيات جديدي را عليه مدرك تحصيلي يكي از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي مطرح كرده بود؛ عزت الله دهقان نماينده دورود و ازنا جوابيه روشنگرانه‌اي را منتشر كرد


به گزارش بازتاب آنلاين، متن كامل اين جوابيه كه خطاب به روزنامه‌هاي حامي دولت و آقاي سليمي نمين از جمله روزنامه ايران نگاشته شده، به شرح زير است:

بسم‌الله الرّحمن الرّحيم
آقاي سليمي نمين فرموده‌اند كه فلاني در سال ۷۱ دوهزار متر زمين را به آقاي جاسبي اهدا كرده است و در قبال اين اهدا دكترا گرفته است. اولاً اين سخن اهانت صريح به همه دستگاه‌هاي مديريتي و نظارتي و اطلاعاتي است كه چگونه يك چنين حاتم بخشي بزرگي از ديدگاه آنان مخفي مانده است. آري در سال ۱۳۷۱ موافقتنامه‌اي بين دانشگاه و سازمان (بازنشستگي) منعقد شد اما اين موافقتنامه به سبب عدم انجام تعهدات دانشگاه هرگز عملي نشد و بيعي صورت نگرفت.

در جهت رفع اين ناروا سخن فراوان است اما به جهت رعايت اختصار تنها به نامه شماره ۲۲۷ مورخ ۷۴‎/۸‎/۱۱ آقاي جاسبي به آقاي اردكاني، بسنده مي‌نمايد كه انصافاً جا دارد براي تنوير افكار عيناً كليشه شود. (شماره ۱)

ناگفته نماند كه عين اين مطالب در ايام انتخابات و در تيراژ چندين ده هزار در حوزه انتخابيه اينجانب منتشر گرديد «و ما هي من الظالمين، ببعيد» در نامه فوق الذكر آقاي جاسبي از آقاي اردكاني درخواست مي‌كند تا دستور دهند بيع نامه زمين‌هاي مذكور تنظيم گردد.

حكم انتصاب بنده به عنوان مشاور دبيركل مورخ ۷۳‎/۸‎/۱۴ پيوست است (شماره ۲) تاريخ اين حكم يعني تاريخ ترك سازمان بازنشستگي به وسيله اينجانب و تاريخ درخواست آقاي جاسبي از جانشين بنده براي تنظيم بيع نامه يعني گذشت دقيقاً يك سال تمام از رفتن حقير و آمدن جانشين اين چگونه مي‌شود كه آقاي جاسبي كه در سال ۷۱ دوهزار متر زمين به او واگذار شده است در سال ۷۴ يعني دقيقاً ۷۴‎/۸‎/۱۱ از جانشين بنده تقاضاي تنظيم بيع نامه مي‌نمايد.

جناب آقاي سليمي را به اندكي تفكر در همين سند دعوت مي‌نمايد اما «به شرط‌ها» آنجا كه مقوم آقاي سليمي به اين وضوح باطل شد تالي بطريق اولي باطل است و اما در خصوص مدارك تحصيلي بنده آقاي سليمي بايد بداند اگرچه مي‌داند و با مراجعه مختصري به اسناد و مدارك بهتر مي‌توانست بداند كه اين گونه زد و بندها درخور كساني است كه به آساني آن را به ديگران نسبت مي‌دهند و ‎...

اينجانب در سال ۱۳۵۳ يعني اوج حكومت طاغوت در دانشگاه مشهد پذيرفته و در سال ۵۷ به اخذ درجه ليسانس از اين دانشگاه موفق شده ام. در سال ۵۸ پس از شركت در كنكور در فوق ليسانس اين دانشگاه قبول و تا اواسط سال ۵۹ بيش از نصف واحدها را گذرانده و با تعطيل دانشگاه به مناسبت انقلاب فرهنگي به عنوان رئيس آموزش و پرورش راهي تربت جام و در سال ۶۰ از طرف مردم شهيدپرور تربت جام و تايباد به نمايندگي مجلس اول انتخاب شده ام. در كتابچه معرفي نمايندگان مجلس اول در مقابل اسم حقير درج شده است دانشجوي فوق ليسانس و اين در سال ۶۰ يعني زماني كه فكر ايجاد دانشگاه آزاد اسلامي در مغز كسي راه پيدا نكرده بود. پس از باز شدن دانشگاه‌ها بقيه واحدها را در دانشگاه تهران پاس و با درجه ممتاز از اين دانشگاه فوق ليسانس گرفته و فارغ التحصيل شدم.

بر همه عزيزاني كه از نزديك با اينجانب آشنايي داشته و يا كتاب‌هاي حقير را خوانده اند واضح است كه به حول و قوه الهي درب هيچ يك از دانشگاه‌هاي مرتبط به روي حقير بسته نبود منتهي با علاقه‌اي كه به عرفان اسلامي داشتم و با وجود استادان گرانقدري مثل جناب دكتر علي شيخ الاسلامي، جناب آقاي دكتر غلامحسين ديناني، جناب آقاي دكتر حاكمي و.‎.. ادامه بقيه تحصيل در رشته عرفان را ترجيح دادم. اصولاً كسي كه با درجه ممتاز و از دانشگاه تهران فوق ليسانس گرفته باشد براي راهيابي به دانشگاه آزاد نيازي به زد و بند ندارد حالا مغز طلايي آقاي سليمي اين حقيقت را چگونه تحليل كند العهده عليه.

باري در تاريخ ۷۱‎/۴‎/۲۵ در كنكور دانشگاه شركت و پس از دعوت رسمي توفيق مصاحبه علمي در محضر اساتيد مذكور، نام اينجانب بعون الله و توفيقه درصدر قبولي‌هاي قطعي نهايي در ويژه نامه مورخ ۱۰ بهمن روزنامه كيهان اعلام شد. محضر استادان گرانسنگي از قبيل مذكورين و همكلاسي و خدمت همدوره‌هايي كه يكي از آنها بانوي بافضيلت و عارفه مخدره سركارخانم دكتر طباطبايي همسر مكرمه مرحوم حاج احمد آقا فرزند برومند امام راحل قدس سره توفيقي بودكه كمتر كسي را يار خواهد شد.

دروس اين دوره را با بهترين نمره‌ها پاس و در بهمن سال ۷۳ امتحان جامع دكترا را با معدل ۱۷‎/۷۵ پشت سر گذاشته و در تاريخ ۷۵‎/۵‎/۴ از پايان نامه دكترا با عنوان «مباني عرفان در حديث قرآن» كه بحمدالله و المنه سال‌هاست چاپ و در دسترس عرفان دوستان است دفاع و با درجه عالي و نمره ۱۸ مورد تأييد استادان راهنما و مشاور و داور و ناظر قرار گرفته و با معدل كل ۱۸ فارغ التحصيل شدم، گواهي ريزنمرات و همچنين تصوير دانشنامه دكتراي تخصصي ph.D پيوست تقديم مي‌شود (پيوست‌هاي شماره ۵ ، ۶ و ۷) و اما همكاري اينجانب با دانشگاه آزاد به عنوان استاد از سال ۶۸ بوده است.

الخلاصه جناب آقاي سليمي نمين با تقديم هزاران هكتار زمين هم نمي شود دكترا گرفت اگر شما سراغ داريد ما حاضريم به جاي شما افشاگري كنيم.

برادر عزيز نه تنها از اخلاق اسلامي و تقواي الهي به دور است كه اصولاً با موازين انساني هم سازگار نمي باشد كه ما در جهت مخالفت با دستگاهي از وارد كردن هيچ اتهامي و به هر شخصي از حضرت حجت الاسلام والمسلمين قرائتي چهره تابناك و ديرآشناي مردم، درصدر و امثال اين حقير در ذيل خودداري ننماييم و هرچه به زبان مان آمد جاري كنيم. دشمني شما با دانشگاه آزاد نسبت‌هاي نارواي شما به اشخاص را مشروعيت نمي بخشد «المؤمن ملجم» شخص مؤمن افسارگسيخته حرف نمي زند. نوع افرادي كه با روزنامه‌ها سر وكار دارند شما را مي‌شناسند و به اين حقيقت پي برده اند كه «هر سخني كه منسوب به سليمي نمين باشد بيهوده و پوچ است» از شخصي مثل شما نه گله منديم و نه در شگفت و اما العجب و كل العجب از روزنامه ايران است كه با سرمايه دولتي و با هزينه دولت، هر ‎... را منتشر مي‌نمايد. الي الله المشتكي و عليه المعول في الشدة و الرخاء
خدا مي‌داند بنده گفته‌هاي سليمي را درخور جواب نمي دانستم و مي‌خواستم مثل هميشه از كنار قضيه بگذارم و بگذرم كه «اذا مروا باللغو مروا كراما» اما از طرفي نصيحت حكيمانه آيت الله فاكر نماينده ارجمند مشهد را خطاب به نمايندگان متذكر شدم كه ما «نمايندگان از آن خودمان نيستيم.‎.. و حق نداريم خود را بيهوده خرج كنيم» و لذا به جهت حفظ حيثيت نمايندگي و جايگاه و شأن نمايندگان اين نكات را تقديم كردم.

«و ماتوفيقي الا بالله عليه توكلت و اليه انيب»
عزت الله دهقان.
بيو گرافي دكتر دهقان نماينده مجلس هشتم از حوزه انتخابيه دورو و ازنا
مرحوم عباس با آنكه خود از طايفه عبدالوند بوده است , زد و خوردها و دوست و دشمني هاي داخلي نيز با بعض خوانين عبدالوند منطقه پاچه لك از جمله مرحوم خاج رسول جد مرحوم فرخي داشته اند.

مرحوم آعباس داراي پنج پسر به نامهاي:

آ نادعلي (جد اعلاي حاج غلامحسين مرادي بزرگ طائفه)

آ عليمراد ( جد اعلاي آقايان مرادي ساكن تهران )

آ ميتي (مهدي) ( جد اعلاي آقايان مرادي ساكن آبيك قزوين )

آ محمدعلي (جد اعلاي عزت الله دهقان و آقايان مرادي ساكن دولت آباد و دهقان ساكن ازنا) بوده است.

آ محمدعلي با دختري خوانساري از قبيله حقي ازدواج و پس از فوت پدر براي تصدي ملك دهنـــو و مال آشور به اين منطقه كوچ كرده و در دهنو ساكن مي شود.

از آمحمدعلي سه فرزند بنامهاي آعباس و كربلائي حسين و ملا سيف الله به هم مي رسد كه در سنين اواخر عمر پدر روستاي دولت آباد پاچه لك را براي سكونت بر مي گزينند.

مرحوم ملاسيف الله پدر عزت الله داراي سواد قرآني و مردي مومن و متعهد بوده است.

عزت الله دهقان به حسب شناسنامه در سال 1330 در روستاي دولت آباد متولد مي شود.

خانواده دهقان همراه با بسياري از اهالي ده با ظهور مصدق از ايشان حمايت مي نمايند كه پس از سقوط وي مورد بي مهري خوانين قرار گرفته و اموال و دارائي آنان به غارت مي رود.

پس از اين اتفاق مرحوم ملاسيف الله با همسر و تنها فرزند خويش از حومه پاچه لك اعراض نموده و روستاي مرزيان را براي سكونت انتخاب و در سال 1336 رسماً در مرزيان ساكن مي گردد و بدينصورت دهقان تحصيلات ابتدائي را در اين روستا به پايان رسانده و دوره دبيرستان را در ازنا آغاز مي نمايد.

رفت و آمد ايشان در اين سه سال و در هر سه فصل پاييز و زمستان و بهار به صورت پياده و به ندرت با دوچرخه بوده است.

دهقان همزمان با تحصيلات دبيرستان تابستان ها و ايام تعطيل را به كارگري در معدن و غيــره اشتغال داشت.

وي در سنين دبيرستان از نعمت سرپرستي پدر محروم گرديد.

يكي از توفيقات الهي دهقان وجود مرحوم حجت الاسلام والمسلمين آشيخ ولي الله صالحـــي در مرزيان بود.

اين پير روشن ضمير كه به حسب ظاهر از نعمت بينايي محروم بود در علوم اسلامي يدي طولا داشت.

او صرف و نحو و معاني بيان و منطق و فقه و حديث و تفسير را در خدمت شخصيتي ارجمند و روحانيي دانشمند به نام مرحوم آشيخ صادق بينوا فرا گرفته بود.

لطف سرشار و عنايت خاص مرحوم آشيخ ولي الله صالحي به دهقان روح و روان او را تحت تاثير عميق قرار داده تا آنجا كه خود مي گويد: با اينكه بنده صفرالكف و با دست خالي هستم و هيچ ندارم اما اگر چيزي باشد همه اش از بركت وجود مغتنم و نفس قدسي مرحوم آشيخ ولي الله صالحي است.

اين همراهي مداوم و اين انس و الفت پدر را نه باعث شد تا دهقان علاوه بر تحصيلات كلاسيكي با بعض علوم حوزوي آشنا و شخصيت معنوي او تحت تاثير تربيت و معنويت اين مرد بزرگ شكل گيرد.

وي سالهاي چهارم و پنجم دبيرستان را بصورت متفرقه در اليگودرز امتحان داد و در سال 1348 به اخذ ديپلم ادبي به صورت متفرقه از اراك موفق گرديد.

در سال 1349 عازم سربازي و به عنوان سپاه دانش دوره شش ماهه آموزش نظامي را در گرگان و دوره تدريس در روستا را در حسن آباد از توابع قروه سنندج به پايان رساند.

در مهرماه 1351 به عنوان آموزگار در روستاي مرزيان آغاز بكار كرد و در ســال 1353 در دانشگاه مشهد قبول گرديد و پس از يك سال رفت و آمد به مشهد انتقال يافت.

فراق استاد صالحي شيريني سكونت در جوار حضرت رضا(ع) و تحصيل در دانشگاه را به كام وي تلخ مي نمود چنانكه دوري ايشان نيز بر استاد بسيار دشوار بود.

وي در سال 1357 موفق به اخذ ليسانس در رشته حقوق اسلامي از دانشگاه فردوســي و در سال 1358 در دوره فوق ليسانس همين رشته پذيرفته شد.

دهقان در طول اقامت در مشهد با علماء شهر و شخصيتهاي علمي و فرهنگي و بويژه با روحانيت انقلابي بويژه شهيد هاشمي نژاد و آيت الله طبسي ارتباط داشت.

وي از فعالان سياسي عصر اختناق و در اين ارتباط تحت نظر و دستگير و منزلش مورد بازرسي قرار مي گرفت.

در سال 1359 به عنوان رئيس آموزش و پرورش به شهرستان تربت رفت باتوجه به وجود گروههاي متعدد ضد انقلاب بويژه در تربت جام شهر مذكور دست كمي از بعض مناطق متشنج كردستان نداشت.

دهقان با توكل و درايت و با ارائه جلسات و كلاسهاي متعدد و حضور در مساجد توانست بسياري از ناهنجاريهاي سياسي اين شهر را سامان بخشد.

پس از انفجار دفتر حزب جمهوري و شهادت شهيد بزرگوار علي اكبر دهقان نماينده اين شهــر با 58738 راي از 60862 راي مردم تربت جام و تايباد انتخاب و راهي مجلس شد.

وي در مجلس دوم نيز با 60356 راي از 100743 راي از طرف مردم اين منطقه مـــــــرزي به مجلس راه يافت.

حضور ايشان در مجلس حضوري فعال و قاطع و به عنوان مخبر كميسيون و عضو هيات رئيسه مجلس , حركت در صراط المستقيم خط امام و سير در مسير روحانيت اصيل و دفاع از ارزشها و اصول بود.

در سال 1366 مدرك فوق ليسانس خود را با درجه ممتاز از دانشگاه تهران اخذ نمود.

وي از همان اوايل انتقال به تهران به صورت پاره وقت در دانشگاههاي دولتي و آزاد بويژه علامــه به تدريس دروس معارف پرداخت.

وي مدتي به عنوان معاونت كميته مركزي امداد امام خميني و مشاور وزير آموزش و پرورش و نيز به مدت 5سال مسئوليت سازمان بازنشستگي كشوري را عهده دار بود.

در سال 1370 در كنكور سراسري دكتري شركت و پذيرفته و در سال 1373 مدرك دكتري P.H.D را در رشته عرفان اسلامي و با امتياز دريافت نمود.

عزت الله دهقان هم اكنون ضمن تدريس پاره وقت در واحد علوم و تحقيقات و دانشگاه علامــه و راهنمائي و مشاوره رساله هاي فوق ليسانس و دكتري رشته عرفان عضو رسمي هيات علمي دانشگاه آزاد واحد تهران مركزي و مديريت كتابخانه و موزه ملي ملك وابسته به آستان قدس رضوي را بر عهده دارد.

وي در مجمع اخير جامعه اسلامي فرهنگيان به عضويت شوراي مركزي برگزيده و در انتخابات شوراي مركزي به عنوان دبيركل اين تشكل سياسي فرهنگي انتخاب و اكنون اداره اين تشكيلات فراگير را در سراسر كشور عهده دار است.

دكتر دهقان از چهره هاي شناخته شده علمي ـ فرهنگي ـ سياسي كشور و داراي تاليفات متعدد اعم از كتاب و رساله و مقاله پذيرفته شده در همايش هاي علمي ـ فرهنگي است.

از تاليفات چاپ شده نامبرده:

1- ولايت فقيه حكومت خدا بر مردم.

2- پيدايش وهابيه و عقائد وهابيان.

3- نظام رهبري و آئين رهروي در اسلام.

4- مباني عرفان در حديث و قرآن.

5- نماز معراج مومن.

6- روزه مهماني خدا.

7- به سوي سرمنزل عنقا.

8- اخلاق و تربيت اسلامي.
 يکشنبه 29 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بازتاب آنلاین]
[مشاهده در: www.baztabonline.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 266]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن