تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانايى سرآمد همه خوبى‏ها و نادانى سرآمد همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816529962




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

احمدي نژاد:ماموريت رژيم صهيونيستي اشغال و كشتار مستمر است (3 و پاياني )


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: احمدي نژاد:ماموريت رژيم صهيونيستي اشغال و كشتار مستمر است (3 و پاياني )
رييس جمهوري اسلامي ايران با محكوم كردن جنايات رژيم صهيونيستي عليه مردم بي دفاع غزه، گفت: به روشني قابل فهم است كه هدف اصلي و ماموريت رژيم جعلي صهيونيستي ايجاد جنگ، تجاوز، اشغال و كشتار مستمر است.


به گزارش خبرنگار سياسي ايرنا، دكتر "محمود احمدي نژاد "در نشست خبري كه با حضور بيش از 200 خبرنگار، تصوير بردار و عكاس رسانه هاي داخلي و خارجي برگزار شد، افزود: از روزي كه رژيم صهيونيسم تشكيل شده دائم در حال تهديد يا تجاوز و يا ترور و كشتار مردم فلسطين و آواره كردن مردم بوده است.
احمدي نژاد با بيان اينكه حادثه غزه ما را وادار مي كند كه نگاهي به نحوه شكل گيري رژيم صهيهونيستي، عملكرد سازمان هاي بين المللي و رفتار قدرت هاي سلطه گر در برابر ملت هاي منطقه و جهان داشته باشيم، گفت: در طول 60 سال بعد از جنگ جهاني دوم، جهان بشري حتي يك روز آرامش را تجربه نكرده است.
وي افزود: همه مي دانند كه اساس اين رژيم با يك طراحي قبلي و براي تامين آرزو هاي تاريخي برخي دولت هاي غربي مثل انگليس و آمريكا در منطقه ما براي تسلط بر آن شكل گرفته است

* ‌سردمداران رژيم صهيونيستي يك مشت آدم كش حرفه اي هستند
رييس جمهوري اسلامي ايران گفت: سردمداران رژيم صهيونيستي يك مشت آدم كش حرفه اي هستند.
دكتر محمود احمدي نژاد در گفت وگو با خبرنگاران داخلي و خارجي افزود: هدف سردمداران اين رژيم تامين اهداف استكبار است.
وي تصريح كرد: استيصال و شكست قطعي اين رژيم مشخص است و معلوم است كه ادامه حيات اين رژيم در منطقه امكان پذير نيست و اين موضوع براي همه آشكار شده است.
رييس جمهوري تاكيد كرد: رژيم صهيونيستي با كشتار كودكان، زنان و مردن و زن در غزه نشان مي دهد كه از همزيستي با ملت هاي منطقه مايوس است گر چه هيچ وقت همزيستي مسالمت آميز با ملت هاي منطقه نداشته است.

* اساس رژيم صهيونيستي با يك طراحي قبلي شكل گرفته است
رييس جمهوري اسلامي ايران گفت: امروز بر كسي پوشيده نيست كه اساس رژيم صهيونيستي با يك طراحي قبلي و براي تامين آرزوهاي برخي دول غربي مثل انگليس و آمريكا براي تسلط بر منطقه شكل گرفته است.
به گزارش خبرنگار گروه سياسي ايرنا، دكتر محمود احمدي نژاد در نشست خبري روز پنجشنبه خود تصريح كرد: تسلط بر فلسطين به عنوان مقدمه تسلط بر كل منطقه و جهان توسط قدرتهاي غربي پيگيري شده است

*‌ حماس به سلاح نياز ندارد/كمك هاي ايران سياسي و معنوي است
رييس جمهوري در پاسخ به پرسش خبرنگار بي بي سي مبني بر اين كه آيا ايران به حماس كمك تسليحاتي كرده است، گفت: حماس به سلاح نياز ندارد و ايران هم نياز ندارد كه به حماس بدهد.
به گزارش خبرنگار سياسي ايرنا، دكتر محمود احمدي نژاد در ادامه نشست خبري با خبرنگاران داخلي و خارجي تصريح كرد: آنچه كمر صهيونيست ها را شكسته است ايمان و مقاومت مردم غزه است و همين عامل پيروزي آنهاست.
رييس جمهوري افزود: سلاح هايي كه حماس به كار مي گيرد در برابر هواپيماها، بالگردها و تانك هاي نظامي اسراييل سلاح محسوب نمي شود.
وي با اشاره به اين كه همه مردم غزه به ميدان آمده اند، اين امر را عامل استيصال رژيم صهيونيستي خواند.
احمدي نژاد در عين حال گفت: ما اعتراض داريم كه دولت هاي غربي اين رژيم فاسد و جعلي را تسليح كرده اند.
رييس جمهوري تاكيد كرد: اين اسناد عليه سران رژيم صهيونيستي و حاميان آن مطرح مي شود.
وي در ادامه سخنانش گفت: آنها به جاي پذيرش شكست سعي مي كنند، فرافكني و ديگران را متهم كنند.
احمدي نژاد خاطرنشان كرد: در جنگ عراق هم زماني كه آمريكا شكست خورد ايران را متهم كردند.
وي افزود: آنان بايد اشتباهات خود را بپذيرند و اگر ديگران را متهم كنند، اشتباهي ديگر به اشتباهاتشان اضافه مي شود.
رييس جمهوري تاكيد كرد كه مطمئنا شكست هاي بعدي نيز در انتظار آنان است.
احمدي نژاد در پاسخ به پرسش خبرنگار ديگري كه پرسيد آيا كمك هاي ايران به حماس مادي است، كمك هاي ايران به حماس را روشن خواند و گفت: محور اصلي كمك هاي ايران به حماس سياسي و معنوي است و بخش عمده اين كمك ها ديپلماتيك است.
وي بخش ديگر كمك هاي ايران به فلسطين را كمك هاي بشردوستانه عنوان كرد كه شامل دارو و مواد غذايي مي شود.
رييس جمهوري گفت: تاكنون چندين فروند هواپيما، كشتي و چندين دستگاه كاميون حامل كمك هاي بشر دوستانه به مردم غزه به اين منطقه اعزام شده است كه منتظر ورود به غزه هستند.
وي در پاسخ به پرسش ديگري مبني بر اين كه آيا تحولات غزه مي تواند روابط ايران و مصر را فعال كند، اظهار داشت: آرزوي همه اين است كه روابط بين كشورها و ملت هاي مسلمان برقرار باشد.
احمدي نژاد با بيان اين كه ما مشكلي نداريم گفت: بخش عمده مشكلات مربوط به دخالت بيگانگان است.
رييس جمهوري اظهار اميدواري كرد: شرايط تغيير يابد و موانع برطرف شود.

* مسئله غزه راه حل نظامي بيروني ندارد
رييس جمهوري اسلامي ايران گفت: مسئله غزه راه حل نظامي بيروني ندارد و خود مقاومت، حريف صهيونيست ها خواهد شد.
به گزارش خبرنگار سياسي ايرنا، دكتر محمود احمدي نژاد در ادامه نشست خبري در پاسخ به سوالي مبني بر احتمال شركت ايران در عمليات نظامي در غزه در صورت بحراني شدن اين فاجعه، افزود: مهم اين است كه همسايگان غزه دست مردم غزه را نبندند و اجازه بدهند غذا و دارو و كمك هاي انسان دوستانه به مردم غزه ارسال شود.
احمدي نژاد با اظهار اميدواري نسبت به متوقف شدن هر چه سريع تر جنايات عليه مردم غزه افزود: ما و چند كشور ديگر هم از دولت مصر خواسته ايم راه را براي ارسال كمك به مردم غزه باز كند.
رييس جمهوري همچنين در پاسخ به سوال خبرنگاري ديگر كه پرسيد چرا جاي وزارت خارجه در ديپلماسي مربوط به غزه خالي است و در حاشيه قرار گرفته است، با چنين ديدي نسبت به وزارت خارجه مخالفت كرد و گفت: برداشت من اينگونه نيست.
احمدي نژاد افزود: ديپلماسي امروز يك كار هماهنگ است كه همه دستگاه ها از جمله دولت ، وزارت خارجه ، مجلس و مردم با همه توان مشغول تلاش هستند .

* اساس جنايتكاري و اشغال گري رژيم صهيونيستي بايد برچيده شود
رييس جمهوري تاكيد كرد كه اساس جنايتكاري رژيم صهيونيستي، اشغال گري و ماهيت تجاوزگري اين رژيم و حاميان آن بايد برچيده شود و اين حرفي است كه تمامي ملت هاي منطقه درباره آن نظر متحد و مشترك دارند.
دكتر محمود احمدي نژاد اين مطلب را در پاسخ به پرسش خبرنگار روزنامه واشنگتن پست مبني بر اين كه يك گروه سياسي در ايران جايزه نقدي براي سر حسني مبارك رييس جمهوري مصر تعيين كرده است بيان و خاطرنشان كرد: من چنين چيزي نشنيده ام.
وي گفت: موضوع اين حرف ها نيست.
رييس جمهوري افزود: تلاش برخي دولت هاي حامي رژيم صهيونيستي براي ايجاد تفرقه در بين ملت هاي منطقه به نتيجه نخواهد رسيد.
وي برچيدن اساس تجاوزكاري و اشغال گري در منطقه را يك آرمان سياسي، فرهنگي و انساني خواند و گفت: حرف ملت ايران، ملت هاي منطقه و جهان اين است كه هيچ كس كشته نشود و جنايت برچيده شود.
احمدي نژاد در پاسخ به پرسش خبرنگار شبكه الفرات عراق كه نظر وي را درباره آنچه دودستگي در بين كشورهاي عربي براي برگزاري اجلاس سران عرب مي خواند، جويا شد گفت: امروز روزي است كه اتحاديه عرب بايد مسئوليت خود را ايفا كند.
رييس جمهوري از سران عرب درخواست كرد اجازه ندهند برخي بگومگو ها، دلخوري ها، گلايه ها و اختلافات جزيي مانع از ايفاي نقش آنان شود.
وي تصريح كرد: اين موارد نبايد مانع از انجام رسالت هاي انساني و اسلامي سران عرب شود.
احمدي نژاد با اظهار اميدواري نسبت به اين كه عراق در اجلاس سران عرب شركت كند و اين اجلاس با موفقيت برگزار شود، گفت: برخي مسايل جزيي نبايد مانع همكاري كشورهاي منطقه شود.
وي خاطرنشان كرد: عراق پيغام داده است كه در اين اجلاس شركت مي كند.
رييس جمهوري گفت: البته رژيم صهيونيستي و برخي كشورها نمي خواهند كشورهاي عربي دور هم جمع شوند و اقدامي را انجام دهند.
احمدي نژاد تاكيد كرد: امروز كشورهاي منطقه بويژه كشورهاي عربي در برابر تاريخ، آيندگان و خدا و پيامير گرامي اسلام مسئول هستند و بايد پاسخگو باشند.
وي گفت: امروز نبايد فرصت زمان را از دست داد زيرا ممكن است در آينده پشيماني به بار آورد و اين پشيماني جبران پذير نباشد.
رييس جمهوري ياد آور شد هر روز تعداد زيادي زن و كودك و ساير مردم غزه قطعه قطعه مي شوند، خانواده هايي متلاشي مي شود و انسان هاي زيادي از زندگي محروم مي شوند.

* رژيم صهيونيستي وحاميانش قصد دور كردن ملت هاي منطقه ازيكديگر را دارند
رييس جمهوري اسلامي ايران با تاكيد بر لزوم برگزاري سريع نشست اضطراري سازمان كنفرانس اسلامي براي بررسي مساله غزه و با اشاره به علت تاخير در برگزاري اين نشست، گفت: علت اين موضوع روشن است. رژيم صهيونيستي و حاميانش مي خواهند كشورهاي منطقه را از هم دور كنند.
به گزارش خبرنگار سياسي ايرنا، دكتر محمود احمدي نژاد در ادامه نشست مطبوعاتي خود در پاسخ به اين سوال كه چرا بعد از گذشت 20 روز از جنايات رژيم صهيونيستي شاهد برپايي نشست سران كشورهاي اسلامي نبوديم؟ گفت: علت اين موضوع دخالت قدرت هاي بزرگ است كه به آنها اشاره كردم.
وي افزود: استكبار رژيم صهيونيستي را به وجود آورده است تا دولت ها را از هم دور كند و الان كارشكني مي كنند و اجازه برپايي كنفرانس اسلامي را نمي دهند.
دكتر احمدي نژاد افزود: امروز رييس كنفرانس اسلامي به ايران مي آيد و تلاش ما اين است كه نشست برگزار شود، اما مهم اين است كه اين نشست منتج به نتيجه شود زيرا اصل سازمان كنفرانس اسلامي براي حمايت از مردم فلسطين برپا شده است.

*تجارت با رژيم غاصب اسراييل ، مشاركت در كشتار ملت ها است
رييس جمهوري در ادامه نشست خبري خود گفت: همه بدانند كه تجارت با رژيم غاصب اسراييل به معناي مشاركت در كشتار ملت ها و كشتار زن ها و كودكان بي گناه است .
به گزارش ايرنا، دكتر محمود احمدي نژاد تاكيد كرد : تجار و بازرگانان و صاحبان ثروت بدانند كه روابط اقتصادي با اين رژيم را بايد قطع كنند و بدانند كساني كه كالاهاي ساخت اين رژيم و حاميان آنها را استفاده مي كنند ، پولي كه بابت اين كالاها پرداخت مي كنند به گلوله هاي اورانيومي ، فسفري و كشنده تبديل مي شود.
وي افزود : شنيده ام كه اين وحشي هاي بي فرهنگ از گلوله هايي استفاده مي كنند كه در صورت برخورد با فرد ، تمام رگ هاي داخل گوش و چشم را متلاشي مي كند.
وي با بيان اينكه امروز چشم هاي ملت ها بازاست و همه بايد اعلام موضع كنند گفت: هيچ كس از دايره محاسبه مردم و خداي متعال خارج نيست .
احمدي نژاد اظهارداشت : همه بايد تكليف خود را روشن كنند يا طرف ملت ها ، عدالت ، پاكي و صلح و دوستي هستند يا طرف آدم كشي و جنايت و تجاوز هستند .
وي خطاب به مردم سرزمين هاي اشغالي و تحت سلطه اسراييل تاكيد كرد كه پيرو هر دين و مذهبي هستند ، فرصت آن رسيده كه از حاكمان صهيونيستي بپرسند كه چرا با مردم غزه اين گونه رفتار مي شود و چرا با بشر و با كودكان بي گناه بايد اينگونه رفتار شود .
رييس جمهوري خطاب به مردم اين مناطق تاكيد كرد كه به مثل ساير مردم نقاط دنيا به خيابان هاي آمده و تظاهرات كرده و اعتراض كنند .
احمدي نژاد همچنين خطاب به سربازان تحت سلطه فرماندهان صهيونيستي گفت: من اطلاع دارم از بين شما ناراضياني وجود دارد و اطلاع دارم با فرماندهان درگيري داشته و از اين وضع خسته شده ايد .
رييس جمهوري در ادامه خطاب به اين سربازان اظهارداشت : چرا بايد مردم بي گناه را بكشيد . اعتراض كنيد و از دستورات فرماندهان براي كشتن مردم بي گناه سرپيچي كنيد.
وي در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به اينكه به لطف خدا شرايط منطقه و جهان به سرعت در حال تغيير است ، افزود: خيال نكنيد با جنگ غزه ، حوادث به نفع آنها رقم مي خورد . حوادث هر چه باشد قطعا از دايره دوستي با آمريكا و انگليس ، هزاران كيلومتر فاصله دارد .
به گفته احمدي نژاد ، در جغرافياي سياسي آينده ، نفرت و انزجار از انديشه اشغالگري و استكبار موج مي زند .

* دولت هايي كه با صهيونيست ها قطع رابطه كردند تشكر مي كنيم
رييس جمهوري اسلامي ايران ضرورت قطع رابطه كشورها به ويژه كشورهاي عربي و اسلامي منطقه با رژيم صهيونيستي را حداقل انتظار همه ملت هاي آزاده جهان دانست و از كشورهايي كه اخيرا روابط خود را با اين رژيم قطع كرده اند، تشكر كرد.
به گزارش خبرنگار سياسي ايرنا، دكتر محمود احمدي نژاد درادامه نشست خبري خود، افزود: جا دارد همه ملت هاي آزاده جهان از اين دولت هاي شجاع درس آموزي كنند.
احمدي نژاد خطاب به دولت هاي جهان درخصوص عملكرد آنان در برخورد با حوادث غزه، گفت: برخي دولت ها خوب عمل كردند، برخي نسبتا خوب عمل كردند، برخي نسبتا بد عمل كردند و برخي ديگر هم خيلي بد عمل كردند.
رييس جمهوري خطاب به ملت هاي جهان، گفت: ملت ها مي دانند كه ماهيت نظام سلطه تحقير و چپاول ملت ها است و تمام ساز و كار آنها براي كمك به گسترش سلطه قدرت هاي فاسد است.
وي با تاكيد بر اينكه دنيا بايد بر اساس برادري و پاكي و عدالت اداره شود، گفت: تظاهرات بايد ادامه يابد تا انديشه جنايت و تجاوز و اشغالگري از جهان ريشه كن شود. اين ماموريت امروز همه ملت ها است.
احمدي نژاد خطاب به سران آمريكا و انگليس گفت: ملت ها عامل اصلي اين جنايات را سردمداران كاخ سفيد و دولت پليد انگليس مي دانند و اين دولت ها بدانند كه با ادامه اين جنايات پرونده آنها قطورتر خواهد شد.
رييس جمهوري در بخش ديگري از سخنان خود از رژيم صهيونيستي به خاطر جنايات وحشيانه آن عليه مردم غزه به عنوان سگ وحشي نام برد و گفت كه در آينده نزديك دادگاه محاكمه مقامات رژيم صهيونيستي و حاميان آن برگزار خواهد شد.

*‌ جنايت هاي بي سابقه رژيم صهيونيستي باطن حقيقي نظام سرمايه داري است
رييس جمهوري كه در نشست مشترك خود با خبرنگاران سخن مي گفت، با اشاره به جنايات اخير اسرائيل در غزه، تاكيد كرد: جنايت هاي بي سابقه و بي نظير رژيم صهيونيستي باطن حقيقي نظام سرمايه داري حاكم بر جهان است؛ انتها و كمال نظام سرمايه داري، آدمكشي است.
دكتر محمود احمدي نژاد افزود: چپاول به هر قيمت و تسلط به هر قيمت، باطن نظام سرمايه داري بين الملل است كه البته به پايان راه خود رسيده است.
به گفته او، "شعارهاي دموكراسي و آزادي و حقوق بشر در غزه به آزمايش كشيده شدند و اصالت اين شعارها و پايبندي مدعيان اين شعارها به آزمايش كشيده شد".
وي تصريح كرد: اين شعارها از اساس دروغ بوده و براي سلطه بر ملت ها و چپاول ثروت آنان است.
احمدي نژاد با اشاره به گذشت 5/2 سال از حمله به لبنان گفت: با بهانه اي حمله به غزه آغاز شد. البته مي دانيد براي كساني كه منافع و حيات خود را در جنگ و تجاوز و ترور مي بينند، شروع جنگ نيازمند بهانه نيست. حتي با يك خبر جعلي و يك طراحي رسانه اي هم مي توان بهانه هاي لازم براي جنگ را به دست آورد.
رييس جمهوري تاكيد كرد: امروز رژيم صهيونيستي در غزه زشت ترين و جنايتكارانه ترين اقدامات را عليه مردم به كار گرفت. كلمات و واژه ها قاصرند كه ابعاد زشتي و عمق جنايت اين تبهكاران حرفه اي را ترسيم كنند.
احمدي نژاد تاكيد كرد: به نظر ما سردمداران اين رژيم، يك مشت آدمكشان حرفه اي هستند كه براي جنايت و كشتار و نابود كردن نسل و ثروت هاي منطقه به استخدام نظام استكباري در آمده اند.
وي با بيان اينكه "امروز صحنه غزه، يك صحنه آزمايش بزرگ براي همه است"، افزود: به سرعت صف بندي هاي جديدي در دنيا در حال شكل گيري است؛ كساني كه حامي تجاوز و كشتار و جنايت اند، و كساني كه حامي مظلومان، ارزش هاي انساني، عدالت و صلح و دوستي هستند.
وي در ادامه به نتايج حاصل از جنايات رژيم صهيونيستي در صحنه غزه اشاره كرد.
احمدي نژاد نتيجه نخست را "ماهيت اين رژيم" دانست و با بيان اينكه "استيصال و شكست قطعي اين رژيم دومين نتيجه حاصل از اين وضع است"، ادامه داد: امروز بر همگان حتي حاميان رژيم صهيونيستي و بر سران اين رژيم به طور كاملا واضحي آشكار شده است كه ادامه حيات اين رژيم در منطقه امكان پذير نيست.
وي ادامه داد: كساني كه هر روز به بهانه اي زنان، كودكان و غير نظاميان را با بمب و موشك قطعه قطعه مي كنند، معلوم است كه از ادامه همزيستي با مردم منطقه مايوس هستند؛ گرچه هيچگاه آنان با ملت هاي منطقه همزيستي نداشته اند.
وي نتيجه بعدي را شكست انديشه ليبرال، سكولار و اومانيسم دانست و گفت: بيش از 200 سال عرصه هاي گوناگون فكري، سياسي و اقتصادي ملت ها را تحت سلطه خود داشت.

* شوراي امنيت ابزار دست دولت آمريكا و انگليس است
رييس جمهوري اسلامي ايران، ساز و كارهاي سياسي و امنيتي حاكم بر جهان را ناكارآمد خواند و تصريح كرد: شوراي امنيت ابزار دست دولت آمريكا و انگليس براي پيشبرد اهداف جنايتكارانه است.
به گزارش خبرنگار سياسي ايرنا، محمود احمدي نژاد در ادامه نشست خبري با خبرنگاران داخلي و خارجي با اشاره به ناكارآمدي ساز و كار هاي مانند شوراي امنيت در مساله غزه گفت‌: شوراي امنيت قادر نيست امنيت را در جهان برقرار كند.
رييس جمهوري با يادآوري اين كه شوراي امنيت با شعار تامين امنيت جهاني و جلوگيري از تكرار جنگ هاي خانمانسوز تاسيس شده است، گفت: تنها كاري كه اين شورا انجام نداده است همين كارهاست.
احمدي نژاد تصريح كرد: شوراي امنيت در جنگ هاي قبلي كه رژيم صهيونيستي به راه انداخت به طور كاملا يك جانبه از اين رژيم حمايت كرد.
وي گفت: شوراي امنيت از اشغال طولاني مدت جنوب لبنان و سرزمين هاي فلسطين حمايت كرد و در جنگ 2006 از تجاوزگري رژيم صهيونيستي حمايت كرد و فرصت كافي را براي اين رژيم فراهم كرد تا حلقه جنايت هايش را تكميل كند.
رييس جمهوري اظهار داشت: شوراي امنيت تنها در مواردي كه رژيم صهيونيستي را رو به شكست و اضمحلال بداند وارد صحنه مي شود.
وي گفت: در جنگ عراق هم ابتدا اشغال كردند سپس مجوز گرفتند.
احمدي نژاد گفت:در روزهاي گذشته نيز 13 ، 14 روز به رژيم صهيونيستي فرصت دادند و بعد تحت فشار افكار عمومي يك قطعنامه بي سر و ته صادر كردند.
وي اظهار داشت: در اين قطعنامه نه زمان بندي، مسئوليت ها و تضمين براي اجرا معلوم است.
رييس جمهوري در ادامه اين نشست خبري با اشاره به بيداري ملت هاي آزاده گفت: ملت هاي آزاده به صورت خود جوش به صحنه آمده اند و از حيثيت خود و حريم انساني بشريت دفاع مي كنند.
احمدي نژاد با بيان اين كه اميد به ساز و كارهاي جهاني براي اصلاح وضعيت جهان به ياس تبديل شده است، افزود: اصلاح امور جهان از طريق اتحاد ملت ها و ايستادگي در برابر زياده خواهي ها و زياده خواهان امكان پذير است.
رييس جمهوري با تاكيد بر اين كه رژيم صهيونيستي در هفته اول شكست خورد، گفت: هر اتفاقي كه در ادامه اين حادثه رخ دهد، اين رژيم و حاميانش شكست خورده اين تقابل هستند و با ادامه جنايت ها پرونده سياه و ننگين خود را سنگين تر مي كنند.
رييس جمهوري اسلامي ايران در ادامه نشست مطبوعاتي خود تصريح كرد كه شوراي امنيت قادر به تامين امنيت در جهان نيست.
به گزارش ايرنا، دكتر محمود احمدي نژاد با اشاره به قطعنامه اخير شوراي امنيت درباره حمله رژيم صهيونيستي به غزه ، تاكيد كرد: شوراي امنيت وقتي از شكست اين رژيم احساس خطر كرد، وارد قضيه شد.
وي قطعنامه شوراي امنيت درباره غزه را "بي سر و ته" خواند و گفت: در اين قطعنامه نه زمان بندي وجود دارد، نه مسووليت ها مشخص است و نه تصميمي براي اجرا هست.
*‌ در آينده نزديك سران رژيم صهيونيستي محاكمه خواهند شد
رييس جمهوري در ادامه نشست خبري خود تصريح كرد: در آينده نزديك دادگاه محاكمه سران رژيم صهيونيستي و حاميان آنها در اروپا و آمريكا، برگزار خواهد شد.
به گزارش ايرنا ، دكتر محمود احمدي نژاد تاكيد كرد: اينگونه نيست كه "يك مشت سگ وحشي" را به جان مردم بيندازيد و بعد آتش بس اعلام شود و ماجرا تمام شود.
رييس جمهوري با اشاره به ضرورت قطع روابط سياسي و اقتصادي با رژيم صهيونيستي گفت: شنيده ام اين "وحشي هاي بي فرهنگ" از گلوله هايي استفاده مي كنند كه علاوه بر مجروح كردن فرد، رگ هاي چشم و گوش را متلاشي مي كند لذا ارتباط تجاري با رژيم صهيونيستي به معناي مشاركت در كشتار مردم غزه است.
 جمعه 27 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 172]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن