تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821253522




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

برگزاري چهارمين جشنواره استاني كارآفرينان برتر در زنجان، به دهه فجر موكول شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: برگزاري چهارمين جشنواره استاني كارآفرينان برتر در زنجان، به دهه فجر موكول شد
خبرگزاري دانشجويان ايران - زنجان
سرويس: شهرستان‌ها

مسؤول دبيرخانه كارگروه اشتغال و سرمايه گذاري استان زنجان گفت: زمان برگزاري چهارمين جشنواره استاني كارآفرينان برتر كه مقرر شده بود 23 دي ماه برگزار شود، به ايام دهه فجر موكول شد و زمان ثبت نام مجدد، متعاقباً اعلام خواهد شد.

حميرا قهرماني در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) منطقه زنجان، اظهار داشت: با توجه به اهداف راهبردي سندهاي فرابخشي كارآفريني و اشتغال، وزارت كار و امور اجتماعي، جشنواره كارآفرينان برتر را در دو مرحله استاني و ملي برگزار مي‌كند.

وي هدف از برگزاري اين جشنواره را شناسايي و معرفي كارآفرينان به جامعه و استفاده از توانمندي آنان در بخش‌هاي مختلف اقتصادي به منظور ايجاد و توسعه كسب و كارهاي اشتغال‌زا در كشور عنوان كرد و گفت: اين جشنواره‌ مي تواند باعث ترويج و توسعه فرهنگ كارآفريني، خلاقيت و نوآوري در بخش‌هاي غير دولتي، تشويق حاميان كارآفريني به مشاركت و سرمايه گذاري در اجراي برنامه‌هاي كارآفريني، حمايت معنوي از كارآفرينان براي ايجاد كسب و كار جديد، افزايش ظرفيت‌هاي كارآفريني، رشد اعتماد به نفس و روحيه خودباوري در جوانان، ارتقاء بهره‌وري، كاهش نرخ بيكاري، فراهم سازي مقدمات ايجاد جريان كارآفريني در سطح ملي‌، تقويت نقش كارآفرينان در نظام تصميم سازي كشور از طريق سازمان ‌هاي مردمي غير دولتي، ترويج الگوهاي كارآفريني، دستيابي به راهكارهاي ايجاد و توسعه اشتغال با كمترين سرمايه گذاري و ايجاد بستر مناسب به منظور تعامل بيشتر ميان فعالان عرصه اقتصادي و كارآفرينان شود.

مسوول دبيرخانه كارگروه اشتغال و سرمايه گذاري استان در خصوص نحوه ثبت نام در جشنواره گفت: در مرحله نخست در هر استان داوطلبين مي‌توانند از طريق سايت‌هاي www.irimlsa.ir, www.karafarini.gor.ir , www.karafarinanbartar.ir اقدام به تكميل پرسشنامه‌هاي مخصوص كرده و فرمها را پس از تكميل براي داوري به كميته علمي استان ارائه و افراد براساس معيارهاي تعيين شده انتخاب و براي شركت در مرحله ملي معرفي مي‌شوند.

وي ادامه داد: دامنه شمول شركت كنندگان در جشنواره، كليه كارآفرينان استان حتي كارآفرينان برتر سال‌هاي گذشته مي باشند كه اقدام به ثبت نام كرده‌اند.

قهرماني ثبت نام كنندگان سال گذشته را 76 نفر و كارآفرينان منتخب را 9 نفر اعلام كرد و گفت: تاكنون 43 نفر در اين جشنواره شركت كرده‌اند و سهميه كارآفرينان منتخب استان در سال‌جاري 11 نفر است. دليل كاهش تعداد ثبت نام كنندگان در سالجاري كافي نبودن اطلاع رساني و نيز محدود شدن ثبت نام از طريق اينترنت است. از رسانه‌ها و سازمان‌هاي ذيربط درخواست مي‌كنيم با اطلاع رساني مناسب به شناسايي كارآفرينان و افزايش تعداد ثبت نام كنندگان و در نتيجه انتخاب شايسته‌ترين‌ها همكاري كنند.

مسوول دبيرخانه كارگروه اشتغال و سرمايه گذاري استان بيان نمود: كارآفرينان فقط باعث اشتغالزايي نيستند بلكه سبب بارور شدن خلاقيت، نوآوري، اعتماد به نفس و توليد ثروت در جامعه مي شوند. يقيناً كارآفرينان مي‌توانند در تربيت نيروي انساني نقش داشته و رفتار و پشتكار آنان براي سايرين الگو باشد.

وي ادامه داد: كارآفرينان برتر طبق شاخص‌هاي داوري انتخاب مي‌شوند كه از آن جمله مي‌توان به ميزان تحصيلات كارآفرين‌، بهره گيري از سرمايه‌ محدود و فراهم آوردن زمينه اشتغال براي تعداد بيشتري از افراد، نوآوري و تحت پوشش قرار دادن افراد نيازمند و بي بضاعت را عنوان كرد.

قهرماني بيان كرد: سه كار گروه علمي، اجرايي و فرهنگي جهت ارتقاء سطح جشنواره فعاليت مي كنند و در مرحله بعد از داوري، كارگروه علمي به بررسي امتيازات كارآفرينان، بازديد از محل كسب و كار كارآفرينان، تاييد صحت و سقم اطلاعات مندرج در كاربرگ ثبت نام و درج نتايج در كاربرگ خواهد كرد.

وي اظهار داشت: دوره‌هاي آموزشي كارآفريني به مدت 72 ساعت و در قالب آموزش‌هاي مورد نياز كارآفرينان در دانشگاه‌ها، سازمان فني و حرفه‌يي، جهاد دانشگاهي و نهادهايي كه با سازمان كار قرارداد دارند، برگزار مي‌شود و تا كنون تعداد كثيري از افراد براي شركت در اين دوره ها ثبت نام كرده و تاييديه مهارت كارآفريني از سوي سازمان كار و امور اجتماعي و وزارت كار دريافت كرده‌اند.

انتهاي پيام
 دوشنبه 23 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن