تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بعد از من با خوارج نجنگيد (آنان را نكشيد)؛ زيرا كسى كه طالب حق باشد و به آن نرسد، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821253607




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون اداره ارشاد بوشهر:رئيسعلي دلواري برجسته‌ترين مبارز عليه استعمار انگليس است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون اداره ارشاد بوشهر:رئيسعلي دلواري برجسته‌ترين مبارز عليه استعمار انگليس است
خبرگزاري فارس: معاون فرهنگي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي بوشهر گفت: تاريخ 200 سال اخير كشورمان سرشار از رشادت‌هاي فرزندان اين آب و خاك است و رئيسعلي دلواري برجسته‌ترين مبارز عليه استعار انگليس است.


رضي دربندي امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: ماندگاري و پايداري حماسه اين دلاورمرد خطه جنوب رمز مقاومت و ايثار براي نسل‌هاي آينده و حفظ دين و مملكت است.
وي در ارتباط با دلائل اهميت مبارزات رئيسعلي دلواري و ديگر مبارزان جنوب عليه استعمار انگليس تصريح كرد: يكي اينكه بوشهر و سواحل خليج فارس صحنه رويارويي مستقيم مردم ايران با استعمار انگليس بوده است.
معاون اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان بوشهر ادامه داد: ديگر اينكه اين مردم بدون حمايت دولت مركزي و با اتكا به توان مردم خود مبارزه كرده و هيچگاه تسليم زورگويي‌هاي استعمار نشدند.
دربندي با بيان اينكه برگزاري همايش ملي رئيسعلي دلواري در شناساندن جنبه‌هاي مختلف قيام اين حماسه‌ساز جنوب نقش مهمي دارد، گفت: جوهره ايثار و شهادت‌طلبي، بيگانه‌ستيزي و حب وطن و پاسداري از كيان دين و مردم و نهادينه كردن مبارزه همه جانبه با استعمار خارجي و استبداد داخلي مهم‌ترين آثار به‌جا مانده از قيام رئيسعلي دلواري بوده است.
وي خاطر نشان كرد: قيام رئيسعلي يك حماسه است و داراي روح حماسي بوده و بايد از خدا شاكر بود كه اين حادثه بزرگ ملي از سوي مردان و زنان جنوب ايران در استان بوشهر به وقوع پيوست تا در دنيا به روحيه سلحشوري شناخته شويم.
انتهاي پيام/ش30
 دوشنبه 23 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 200]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن