تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 5 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812620767




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

محسن رجب پور مدير گروه آريان: مطمئن باشيد كنسرت مشترك كريس دي برگ و آريان در تهران برگزار خواهد شد


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: محسن رجب پور مدير گروه آريان: مطمئن باشيد كنسرت مشترك كريس دي برگ و آريان در تهران برگزار خواهد شد
مصاحبه با محسن رجب پور روز بعد از كنسرت گروه آريان در دفتر شركت ترانه شرقي انجام شد. در ميان مصاحبه بارها و بارها تلفن مستقيم دفترش زنگ خورد و مردم بابت كنسرت موفق اخير از او تشكر كردند. با اين كه شب پركاري را پشت سر گذاشته، اما به خاطر رضايتي كه مردم از كنسرت داشتند، بسيار سرحال است و همين موضوع باعث مي شود تا گفت وگوي خوبي با او داشته باشيم.
نظر خود شما در مورد كنسرت هواداران آريان چه بود؟
براي من مهم ترين چيز رضايت مردم بود كه خدا را شكر راضي بودند، اما چيزي كه مرا خيلي خوشحال مي كند اين است كه من ديشب به آمار جالبي رسيدم و آن اينكه مي توانم بدون هيچ هزينه اي براي تبليغ ، ميزبان 15 هزار نفر در تالا ر باشيم و اين براي من بسيار با ارزش است.
علت اينكه اسم كنسرت را اجراي ويژه هواداران گذاشتيد چه بود؟
چون تنها عامل تبليغاتي اين كنسرت كه ديشب با استقبال بي نظيري هم روبه رو شد هواداران آريان بودند.
آيا امكان اين وجود نداشت كه شما به مدت چند شب اجرا داشته باشيد؟
ببينيد بايد در نظر داشته باشيد كه در حال حاضر و در شرايطي كه ما داشتيم، تالا ري مناسب تر از تالا ر وزارت كشور موجود نبود كه تراكم برنامه هاي آن زياد بود و ما فقط مي توانستيم يك شب تالا ر را در اختيار داشته باشيم.
شما زماني اعلا م كرده بوديد كه حاضريد براي اجراهايتان سالن بسازيد، هنوز هم سر اين صحبت هستيد؟
بله. من بارها و بارها گفته ام كه با توجه به اينكه سالن مناسب براي اجراي موسيقايي نداريم، اگر يك زمين در اطراف تهران و يك رشته سيم برق و يك انشعاب آب به من بدهند، حاضرم يك سالن براي اجراي موسيقي درست كنم. اما تا به حال اين اتفاق نيفتاده است. با اينكه در همه جاي دنيا فراهم كردن بستر مناسب براي اجراهاي هنري بر عهده شهرداري هاست ما در حال حاضر شهردار خوبي داريم من از ايشان مي خواهم كه حتما در اين خصوص هم اقدامات لا زم را انجام بدهند.
شما از امكانات فني تالا ر كشور در اجراي ديشب راضي بوديد؟
اول بايد در نظر داشته باشيد كه ما در ايران هيچ سالني كه براي اجراي موسيقي مناسب باشد نداريم، بعد هم طبق قوانين تالا ر وزارت كشور ما نمي توانستيم از تيم نور و صدايي كه هميشه در كنسرت هاي خود از آن استفاده مي كرديم، استفاده كنيم و براي همين در اين موارد مشكلا تي وجود داشت كه به گفته مردم و اهالي مطبوعات ازمشكلا ت جشنواره موسيقي فجر كمتر بود.
مي خواهم از بدترين خاطره كاري شما و گروه آريان ياد كنم، زماني كه كنسرت سال 83 در باشگاه انقلا ب لغو شد آيا مي توانستيد تصور اين روزها را بكنيد كه آريان دوباره به اوج خود برگردد و با يك خواننده بين المللي مثل كريس دي برگ همكاري كند؟
راستش، حال و روز من در آن شب به خصوص در لحظات اوليه غير قابل وصف است و به هيچ عنوان نمي توانم بگويم دقيقا چه حال وهوايي داشتم. آن كنسرت مي توانست انقلا بي در تاريخ موسيقي كشور ما ايجاد كند و بسياري از مسائل را به مسئولين اثبات كند. اگر آن كنسرت برگزار مي شد براي اولين باري بود كه در يك استاديوم باز ورزشي كنسرت موسيقي برگزار مي شد كه همه مردم از صندلي و جاي خود مطمئن بودند و هيچ كس مشكلي براي جا ومكان نداشت، كه يك دفعه آن ابرهايي كه معلوم نبود چرا در هيچ سايت هواشناسي از آنها چيزي گفته نشده بود، آمدند و همه چيز را خراب كردند. به هر حال لابد تقدير چنين بوده من لحظات اول خيلي ناراحت بودم مدت برنامه ريزي من، تمرين، هزينه و كار و تلا ش ما ظرف چند دقيقه نابود شد اما بعد خدا را شكر كردم كه اتفاق بدتري نيفتاد ما آن شب حدود 1800 وات برق داشتيم واگر اتصال كوچكي رخ مي داد هيچ كسي باقي نمي ماند. درمورد كريس دي برگ هم بايد بگويم اين تصميم تازه اي نبود پروژه اي بود كه از مدت ها پيش به آن فكر مي كردم.
مدتي كه از آريان هيچ خبري نبود با بنيامين بهادري شروع به همكاري كرديد خيلي ها فكر مي كردند به خاطر شكستي كه در كنسرت ناكام سال 83 داشتيد آرياني ها را كنار گذاشتيد ، خود آنها با اين ماجرا چگونه برخورد كردند؟
راستش گاهي خود آرياني ها هم وقتي اين مسائل را درمطبوعات مي خواندند، نگران مي شدند ولي در همان زمان كه كار بنيامين 85 به اصطلا ح گل كرده بود، آنها را جمع كردم و با آنها استارت قطعه «اي جاويدان ايران، را زديم و جام جهاني باعث شد تا من بتوانم دوباره به آرياني ها روحيه بدهم و به آنها اثبات كنم كه جايگاه ويژه اي براي من دارند و بعد از آن با مذاكره با كريس دي برگ باز به آنها اين مورد را به طور كامل اثبات كنم. در اينجا بايد بگويم كه تمام كارهايي كه تا به حال تهيه و توليد كرده ام براي من مثل فرزندانم مي مانند وآرياني ها حكم فرزند ارشد مرا دارند. در ترانه شرقي هيچ پروژه اي رها نمي شود بلكه به ترتيب اولويت به آنها رسيدگي مي شود و من در جريان تمام آنها هستم. براي مثال در اين چند وقتي كه درگير مسائل كنسرت آريان بوديم شايد من، بنيامين يا سهيل ترابي را از نزديك نديده باشم ولي تلفني با آنها تماس داشتم و در جريان كارهايشان بودم. در چند وقت اخير احساس مي شود عده اي از اعضاي آريان كه در اوائل كار اين گروه فعال بودند، حالا كمتر فعاليت مي كنند و اين موضوع سبب افزايش بار كاري ديگران مي شود، اين جريان چه بازتابي در گروه دارد؟ آيا مشكلي پيش نمي آورد؟ و اصلا چرا اين اتفاق افتاده؟
شما اين مطلب را در قياس با 10 سال پيش مي گوييد. متوسط سني آرياني ها در حال حاضر 30 سال است و وقتي كه ما كارمان را با آريان شروع كرديم، متوسط سني آنها 20 سال بود و بديهي است كه يك جوان 20 ساله وقت بيشتري براي كار هنري دارد تا يك فرد 30 ساله، خيلي از اعضاي گروه آريان اكنون به كارهاي تجاري هم مشغول هستند و ديگراني هم كه كمتر فعاليت مي كنند واقعا اين طوري هستند كه مثلا براي ساخت يك آهنگ زمان بيشتري نسبت به ديگران صرف مي كنند و اگر تا به اين حد هم كار مي كنند واقعا بايد به پشت كار اميرخان تبريك گفت.
در اينجا يك نكته جالب از گذشت و فداكاري بچه هاي آريان به شما بگويم، من جدولي دارم از درصدهايي براي هر آلبوم براي بچه ها در نظر مي گيرم كه هيچ وقت ارقام ثابتي نداشتند و خيلي وقت ها آنهايي كه سهم بالاتري دارند خودشان سهم شان را كم مي كنند و به سهم بقيه اعضا اضافه مي كنند بنابراين و با توجه به اين فداكاري وگذشتي كه بين آرياني ها وجود دارد اين موارد براي بچه هاي آريان مشكل به حساب نمي آيد.
قرار بود آذر ماه امسال گروه آريان همراه كريس دي برگ در تهران كنسرت داشته باشند كه ظاهرا اين كنسرت به تابستان سال آينده موكول شده است، چرا؟
من معتقد هستم كه آدم بايد در هر كاري تدبير داشته باشد و بتواند موقعيت را به خوبي تحليل كند و من با تحليلي كه داشتم ديدم در حال حاضر شرايط مساعد نيست و از آن گذشته آنقدر مملكتم را دوست دارم كه نمي خواهم كاري كنم كه آبروي مملكتم برود. براي همين طوري حركت كردم كه آقاي كريس دي برگ گفت كه نمي تواند در آذر ماه به ايران بيايد. قطعا شما قضيه لغو گروه (دبو) در ايران را به ياد داريد، ماجراي لغو كنسرت اين گروه بازتاب بين المللي زيادي نداشت ولي آمدن كريس دي برگ به ايران تا مدت ها تيتر يك خبرگزاري هاي بزرگ دنيا بود وحتي عده اي كه از مقايسه شدن با ما وحشت داشتند شروع كردند به شايعه سازي راجع به اين موضوع با توجه به اين شرايط فرض كنيد كه كنسرت با كريس دي برگ در تهران بنا به هر دليلي لغو مي شد در اين صورت من كسي هستم كه قبل از كريس دي برگ بايد از تهران خارج مي شدم. با توجه به اين مسائل منتظر زمان مناسب براي برگزاري اين كنسرت خواهم ماند. ولي شما مطمئن باشيد كه حتما كريس دي برگ به ايران خواهد آمد و حتما با گروه آريان كنسرت مشترك برگزار خواهد كرد.
شما تاكنون اقدامي براي دريافت مجوز كرده ايد؟
نه، من بارها گفته ام باز هم تاكيد مي كنم كه تا اين لحظه هيچ اقدامي براي دريافت مجوز برگزاري اين كنسرت نكرده ام.
با توجه به اينكه شما اطمينان داريد كه كنسرت گروه آريان و كريس دي برگ برگزار خواهد شد و گروه آريان نيز در آلبوم چهارم با اين خوانند همكاري داشته، قطعا مردم از اين پس انتظارات بيشتري از آريان و شما خواهند داشت، چه برنامه اي براي آينده آريان و شركت ترانه شرقي داريد؟
در هر دو مورد فكرهاي بسيار خوبي داريم كه صبر مردم را مي طلبد و خواهيد ديد كارهايي انجام مي دهيم كه كسي باور نمي كند و فكر مي كنم اگر چيزي نگويم بهتر است.
شما مدير اجرايي بخش جانبي جشنواره 23 و همچنين مدير اجرايي چند روزه جشنواره موسيقي كيش بوده ايد; آيا براي برگزاري برنامه هاي ديگران هم همانقدر حساسيت نشان مي دهيد كه در مورد اجراي برنامه هاي شركت خودتان حساس هستيد؟
بله و مطمئنا شايد بيشتر، در تمام طول جشنواره هايي كه من عهده دار آنها بوده ام تمام سعي من اين بود كه كارها به بهترين نحو انجام شود و اين را مي توانيد از تمام خواننده هايي كه با من همكاري كرده اند، بپرسيد. هيچ كار منحصر به فرد اجرايي براي بچه هاي خودم نكرده ام و به همه با يك ديد نگاه كرده ام.
در خصوص جشنواره فجر امسال آيا به شما پيشنهادي داده شده يا خير؟
پيشنهادهايي مطرح شد ولي چون قرار بود در زمان برگزاري ايام جشنواره در ايران نباشم، نپذيرفتم.
در مورد اجراهاي خارج از كشور كه با گروه آريان داشتيد سبك و سياق مديريتي تان به چه نحوي است؟
در خصوص اجراهاي خارجي بسيار نكات جالب توجهي وجود دارد. در آنجا به نوعي ما در حال رقابت با خوانندگان لس آنجلس هستيم. وقتي مردم تفاوت كيفيتي كار را مي بينند اصلا باورشان نمي شود. در تمام كنسرت هاي خارجي ما هميشه برخلاف خوانندگان لس آنجلسي سر موقع روي صحنه حاضر بوديم و سر و ته برنامه را با 6 آهنگ به هم نياورديم و اصالت خودمان را هم حفظ كرديم. در اينجا اين را اضافه كنم كه من مي خواهم در زمينه كنسرت هاي داخلي به جايي برسم كه اگر در كنسرتي تاخير داشتيم جريمه به مردم پرداخت كنم و اگر مردم هم دير به برنامه رسيدند در كمال احترامي كه براي مردم قائل هستم اما آنها رابه داخل راه ندهند، با اين برنامه كه من دارم مطمئن باشيد كه ديگر شاهد تاخير در شروع برنامه ها به هر دليلي در برنامه هايي كه شركت ترانه شرقي برگزار كننده آن است، نخواهيد بود.
شما تا به حال برنامه هاي خيريه زيادي مثل كنسرت خيريه براي مردم بم در آلمان يا كنسرتي براي سونامي در خاور دور برگزار كرديد و اخيرا هم حامي برنامه جهاني غذاي سازمان ملل متحد شده ايد، لطفا در اين خصوص توضيح دهيد؟
ببينيد من هميشه دشمنان زيادي داشته ام و همواره سعي كردم تا در مقابل آنان پيروز باشم و تنها چيزي كه باعث شد تا از دشمنانم در امان باشم فعاليت هاي خيريه اي بود كه داشتم و از سال 69 يعني از زماني كه وارد اين كار شدم سعي كردم اين را به كساني هم كه با من كار مي كنند ياد بدهم، چون به هر حال ما همه انسانيم و اين مسائل را درك مي كنيم.
براي مثال بنيامين بهادري تا به حال كنسرت رسمي در ايران نداشته اما چند جايي براي خيريه خوانده و گروه آريان به جز كنسرت اخير در طول 2 سال قبل كنسرتي نداشته اما اجراي خيريه داشته است. در اين بين عوامل ديگر كار مثل اسپانسر، چاپخانه و همه وهمه براي خيريه كار كرده اند و شايدگاهي همين كارهاست كه ما را در بسياري از موارد سرپا نگه مي دارد.
 شنبه 21 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 313]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن