تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مومن برای مومن برکت و برای کافر، اتمام حجت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820557514




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شيمبوندا در آستانه پيوستن به ليون/سرمربي تاتنهام: دفو بسيار گران است/آرتتا به آرسنال نمي رود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: شيمبوندا در آستانه پيوستن به ليون/سرمربي تاتنهام: دفو بسيار گران است/آرتتا به آرسنال نمي رود
سران ساندرلند در حال تشويق مسئولان تيم ليون فرانسه هستند تا آنها پاسكال شيمبوند مدافع كناري اين تيم را در نقل و انتقالات زمستاني خريداري كنند ضمن آنكه هري ردنپ سرمربي تاتنهام عنوان كرد كه مبلغ فروشي جرمين دفو بسيار بالاست و آنها با اين قيمت حاضر به خريد او نيستند.


به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه خبري ترايبال فوتبال، نشريه ديلي ميل عنوان كرد درپي پيشنهاد تيم ليون به سران ساندرلند درخصوص پاسكال شيمبوندا مدافع كناري و فرانسوي اين تيم در خلال يك ماه گذشته، هم اكنون سران ساندرلند حاضرند تا اين بازيكن را به فروش برسانند و به همين منظور به سران ليون نامه اي ارسال كردند تا آنها براي خريد اين بازيكن وارد مذاكره شوند.

بنابراين گزارش، درپي رفتن روي كين از تيم ساندرلند و انتخاب شدن ريكي اسبراگيا به سمت سرمربي جديد ساندرلند قطعاً جاي ثابتي براي شيمبوندا در اين تيم نخواهد بود و اين مربي به شيمبوندا توصيه كرده است كه تا قبل از به پايان رسيدن نقل وانتقالات زمستاني راهي تيم ليون فرانسه شود.

شيمبوندا كهنه كار كه سابقه بازي در تاتنهام را دارد هم اكنون با پيشنهادي دو ميليون پوندي از سوي تيم ليون روبرو است و به احتمال فراوان با اين پيشنهاد موافقت خواهد كرد.

**********سرمربي تاتنهام: دفو بسيار گران است

هري ردنپ سرمربي تيم تاتنهام كه تصميم دارد تا شاگرد قديمي خود در تيم پورتس موث را به تاتنهام بياورد، عنوان كرد كه با مبلغي كه هم اكنون اين تيم عنوان كرده هيچ گاه حاضر به خريدن دفو نيست.

درپي پيشنهاد بسيار بالاي پورتس موث يعني مبلغ 20 ميليون پوند براي فروش دفو به تاتنهام هري ردنپ سرمربي تاتنهام عنوان كرد كه اين مبلغ بسيار بالا مي باشد و اگر مسئولان پورتس موث مبلغ فروش را پايين نياورند، تاتنهام موضوع خريد دفو را فراموش خواهد كرد.

ردنپ گفت: دفو بازيكن مورد علاقه من است و من هميشه در پورتس موث به او اعتقاد داشتم واكنون هم مي خواهم باز كنار من باشد و فكر مي كنم جاي او در تيم بسيار خالي است اما اگر مبلغ پيشنهادي مسئولان پورتس موث براي فروش او 20 ميليون پوند باشد من ترجيح مي دهم كه موضوع خريد او را فراموش كنم چون كه او قطعاً خيلي گران است و ما توانايي صرف چنين مبلغي را براي خريد او نداريم اما با وجود سرباز زدن سران تاتنهام از خريد دفو با اين مبلغ مسئولان پورتس موث به ويژه پيتر استوري رئيس باشگاه پورتس موث عنوان كرد كه مبلغ اعلام شده قاطع است و آنها حاضر به پايين آمدن از اين مبلغ نيستند.

***************آرتتا به آرسنال نمي رود

مسئولان تيم اورتون انگليس به ويژه ديوي مويس سرمربي تيم عنوان كردند كه ايوان آرتتا مهاجم مشهور اين تيم نمي تواند به تيم آرسنال منتقل شود و قطعاً تا پايان فصل در گوديسون پارك مي ماند.

ديوي مويس گفت: مدت هاست كه مسئولان آرسنال درصدد جذب آرتتا هستند ودائما به طور پنهاني با ا و مذاكره مي كنند كه اين خلاف مقررات فوتبال است اما با اين تفاسير ما با اين جنبه ها كاري نداريم و تنها مي گوييم كه او فروشي نيست بايد حداقل تا پايان فصل در اورتون بماند.

وي ادامه داد: آرتتا بازيكن بسيار موثري براي ما در زمين است و ما همواره به او اعتقاد ويژه اي داريم و اكنون هم نمي خواهيم او را به راحتاي از دست دهيم و به همين دليل مذاكره با آرسنال را ممنوع كرديم تا او خود را اسير حواشي نكند و بتواند بازي هميشگي خود را براي تيم انجام دهد.

وي گفت: شرايط اورتون در اين فصل بسيار مطلوب است و ما در نظر داريم تا در نيم فصل دوم قدرتمند تر از نيم فصل اول ظاهر شويم تا به هدف هاي خود در اين فصل دست يابيم.
 يکشنبه 15 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن