تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر نمازگزار بداند تا چه حد مشمول رحمت الهى است هرگز سر خود را از سجده بر نخواهد داشت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821248011




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مينياتور در كسب بازاهاي داخلي و خارجي موفق خواهد بود


واضح آرشیو وب فارسی:بازتاب آنلاین: مينياتور در كسب بازاهاي داخلي و خارجي موفق خواهد بود
سيد عماد حسيني نماينده قروه گفت : به عنوان يك ايراني ‌از اينكه چنين خودرويي در دريف خودروهاي صددرصد ايراني وارد بازار مي شود خوشحال بوده و اميدواريم كه اين خودرو ،‌به لحاظ كيفي نيز جوابگوي بازار باشد و مشتريان خود را راضي نگه دارد
به گزارش بازتاب آنلاين ،‌ عضو كميسيون انرژي مجلس در ارتباط با عرضه خودروي مينياتور گفت : به عنوان يك ايراني ‌از اينكه چنين خودرويي در دريف خودروهاي صددرصد ايراني وارد بازار مي شود خوشحال بوده و اميدواريم كه اين خودرو ،‌به لحاظ كيفي نيز جوابگوي بازار باشد و مشتريان خود را راضي نگه دارد .

سيد عماد حسيني در گفتگو با خبرنگار ما افزود:‌ در صورتي كه اين خودرو ،‌باقيمتي مناسب و الگوي درست مصرف سوخت عرضه شود ،‌استقبال از آن افزايش يافته و قابل رقابت با ساير خودروها نيز خواهد بود .

وي همچنين به مقايسه اين خودرو با پرايد پرداخت و گفت :‌ مينياتور نسبت به ساير خودروها از جمله پرايد ،‌از امكانات بهتري برخوردار است ،‌طراحي زيبا ،‌قدرت و كيفيت موتور و بدنه محكم ،‌از مزيتهاي اين خودرو نسبت به پرايد مي باشد.

وي در خصوص بازار صادراتي اين خودرو اظهار داشت : با توجه به كيفيت و فن آوري كه در اين خودرو به كار برده شده و باتبليغاتي كه انجام مي شود ،‌مطمئنا در كسب بازار داخلي و خارجي موفق خواهد بود .

نماينده مردم قروه و دهگلان در مجلس شوراي اسلامي در ادامه با اشاره به اينكه قرار است اصلاحاتي بر روي اين خودرو انجام شود ،‌تصريح كرد :‌هر خودرويي در آغاز توليد ،‌ضعف هايي دارد كه اين ايرادات پس از عرضه به مشتريان مشخص و برطرف مي شود.

حسيني در خاتمه با نامناسب دانستن قيمت خودرو هاي داخلي اظهار داشت: ‌از هم اكنون بايد به سمت افزايش كيفيت محصولات داخلي حركت نموده و هر چه سريعتر به سوي واقعي كردن قيمت خودروها ي داخلي اقدام كنيم.

مشخصات خودروي مينياتور سايپا s81

خودروي كاملا” ايراني ساخت سايپا را بهتر بشناسيم . مشخصات خودروي مينياتور سايپا s81

ظرفيت موتور خودرو كاملا” ايراني ساخت سايپا cc 1500 و مصرف سوخت آن راحدود ۵/۶ ليتر در ۱۰۰ كيلومتر اعلام شده است .

به گزارش بازتاب آنلاين طراحي خودروي داراي پلتفرم كاملا مستقل ايراني S81 توسط شركت سايپا در راستاي ارتقاء صنعت خودروسازي و به منظور بومي سازي و ارتقاء سطح دستيابي به دانش فني طراحي با برند سايپا در اين شركت به حالت اجرايي درآمده است.

ظرفيت موتور خودرو كاملا” ايراني ساخت سايپا cc 1500 و مصرف سوخت آن راحدود ۵/۶ ليتر در ۱۰۰ كيلومتر اعلام شده است . موتور انژكتوري اين خودرو با توجه به آلايندگي و مصرف سوخت اندك استاندارد يورو ۳ را دارا مي باشد و قادر است استاندارد يورو ۴ را نيز دريافت نمايد .

ديگر امكانات و تجهيزات مناسب اين خودرو با ظرفيت حمل ۵ سرنشين و امكانات و تجهيزات مناسب ، داراي صندوق عقب بزرگ و تسمه هاي فولادي داخل دربها جهت حفاظت بيشتر سرنشينان است كه امكان راحتي و ايمني را براي سفر و گردشگري خانواده هاي ايراني فراهم مي كند . خودروي ساخت سايپا پنج دنده بوده و موتور آن داراي ۸۰ اسب بخار قدرت مي باشد و سرعت آن حداكثر ۲۰۰ كيلومتر در ساعت ومجهز به ترمز ديسكي چرخ جلو با سيستم خنك كننده است .

كولر گازي ، فرمان هيدروليك ، شيشه بالابر برقي دربهاي جلو و عقب ، قفل مركزي ، سپر رنگ بدنه و صندلي قابل تنظيم در ارتفاع را از ديگر تجهيزات اين خودرو مي توان عنوان كرد و گفت خودروي ساخت سايپا در صورت تقاضا در بازار به ايربگ ( كيسه ايمني هوا ) و ترمزضد قفل ( اي .بي .اس ) و گيربكس اتوماتيك مجهز خواهد شد. با توليد اين خودروي جديد در رنگها ، مدلها و با تجهيزات مختلف هموطنان گزينه هاي بيشتري براي انتخاب يك خودرو با كيفيت بالا ترو مجهزتر خواهند داشت .

قرار است اين خودرو با قيمتي زير ۱۰ ميليون تومان به بازار عرضه شود. پيش فروش خودروي كاملا ايراني مينياتور از بهمن ماه سال جاري شروع و اين خودرو در نيمه نخست سال آينده به بازار عرضه مي‌شود. اين خودرو در كارخانه سايپاي كاشان و با ظرفيت سالانه ۲۰۰ هزار دستگاه، توليد خواهد شد.
 شنبه 14 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بازتاب آنلاین]
[مشاهده در: www.baztabonline.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن