تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 5 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):ميان حق و باطل جز كم عقلى فاصله نيست. عرض شد: چگونه، اى فرزند رسول خدا؟ فرمود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812619419




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گزارش رژه 4هزار نفري كفن‌پوشان استشهادي


واضح آرشیو وب فارسی:الف: گزارش رژه 4هزار نفري كفن‌پوشان استشهادي
روز گذشته قواي محمدرسول‌الله (ص) گردان‌هاي استشهادي «لبيك يا خامنه‌اي»، كفن‌پوشان از لانه جاسوسي سابق به سمت دانشگاه تهران رژه حركت كرده و مراسمي را در اين دانشگاه برگزار كردند.

به گزارش فارس، روز گذشته (پنج‌شنبه) بيش از 4 هزار نفر از قواي محمدرسول‌الله گردان‌هاي استشهادي «لبيك يا خامنه‌اي» شامل دانشجويان دختر و پسر، كفن‌پوش و با پوشيدن لباس نظامي پس از قرائت زيارت عاشورا در مجتمع فرهنگي دانشجويي 13 آبان(لانه جاسوسي سابق آمريكا) در حاليكه پرچم‌هاي ايران، فلسطين و حزب‌الله لبنان را در دست داشتند، با آرايش نظامي از لانه جاسوسي سابق به سمت دانشگاه تهران رژه رفتند.

اين دانشجويان كه پرچم‌هاي ايران، فلسطين و حزب‌الله لبنان و تصاويري از امام راحل، مقام معظم رهبري، سيد حسن نصرالله، شهيد فتحي شقاقي، شهيد عبدالعزيز الرنتيسي و همچنين پرچم بزرگي از فلسطين را نيز به همراه داشتند براي اعزام به غزه اعلام آمادگي كرده و در دانشگاه تهران بصورت نمادين سازماندهي عملياتي شدند.

رژه روندگان همچنين پلاكارد بزرگي از فرمايش اخير رهبر انقلاب را در دست دارند كه جمله مهم "همه‌ مجاهدان فلسطين و همه‌ مؤمنان دنياي اسلام به هر نحو ممكن موظف به دفاع از زنان و كودكان و مردم بي‌دفاع غزه‌اند و هر كس در اين دفاع‌ مشروع و مقدس كشته شود شهيد است" در آن نوشته شده بود و به اين طريق آمادگي خود را براي اجراي فرمايشات رهبر انقلاب اعلام داشتند.
تجمع كنندگان همچنين در ابتداي حركت خود تصاوير اولمرت نخست وزير رژيم صهيونيستي، حسني مبارك رئيس جمهور سازشكار مصر و ملك‌عبدالله پادشاه سازشكار عربستان را به آتش كشيدند.

اين گردان‌ها در ادامه با سردادن شعارهاي "لبيك يا خامنه‌اي"، "حيدر"، "آماده شهادتيم"، "اين همه لشگر آمده به عشق رهبر آمده"، "اين مكتب حسين است، هيهات مناالذله"، "مرگ بر سازشكار"، " ملك عبدالله مرگت باد"، "مرگ بر حسني نامبارك" و... خيابان طالقاني را طي كرده و از در شرقي دانشگاه تهران وارد اين دانشگاه شدند.

*پناهيان در جمع دانشجويان استشهادي: سران استكباري كشورهاي اروپايي و آمريكايي سگان قلاه به گردن صهيونيست‌ها هستند

پس از استقرار گردان‌هاي ياد شده در دانشگاه تهران و سردادن شعارهاي ضد آمريكايي و ضد سازشكاري، حجت‌الاسلام پناهيان در جمع اين گردان‌ها به ايراد سخنراني پرداخت.

ابن خطيب نام آشناي كشورمان تاكيد كرد: ما در اوج مظلوميت و در حالي كه احساس دردمندي همه وجودمان را فرا گرفته، احساس قدرت مي‌كنيم كه مركز كفر و استكبار جهاني در چنگال و در نزديكي مشت گره كرده ما قرار دارد.

وي با بيان اينكه سياستمداران استكبار جهاني جيره خواران صهيونيست‌ها هستند، افزود: ما براي روساي جمهور و سياست‌مداران امريكايي و اروپايي كه با رژيم صهيونيستي همكاري مي‌كنند، هيچ ارزشي قائل نيستيم و آنها را سگ‌هاي قلاده به گردني مي‌دانيم كه قلاده‌شان در دست صهيونيست‌‌هاست.

اين خطيب نام آشنا با بيان اينكه ما احساس مظلوميت و دردمندي داريم اما احساس قدرت، عزت و افتخار مي‌كنيم كه انقلاب اسلامي و قيام حسيني ما به جهان صادر شده است، تصريح كرد: پس از انقلاب اسلامي و دفاع مقدس و نمايش خيره‌كننده فرزندان حسين(ع) در جنگ 33 روزه اينك نوبت غزه است كه به نمايش كربلاگونه ديگري اقدام كند.

پناهيان افزود: تا قبل از انقلاب اسلامي هيچ خبري از چنين مقاومت‌‌هاي جانانه‌اي در دنيا نبود.
وي با تاكيد بر اينكه ما احساس مظلوميت مي‌كنيم اما احساس قدرت داريم از اينكه استكبار جهاني يعني همان طاغوتي كه جهان را تسخير كرده، در اوج نابخردي و اضمحلال قرار گرفته و رذيلانه جنايت‌هايي را انجام مي‌دهد كه مرگش را نزديكتر مي‌كند، اظهار داشت: دليل جنايت‌هاي صهيونيست‌‌ها سلب كامل عقلانيت از آنها است و ديگر هيچ درايتي در جبهه كفر باقي نمانده است.
وي ادامه داد: ما احساس قدرت مي‌كنيم از اينكه مي‌بينيم علاوه بر رسوايي ظلم فاحش كافران و دشمنان دينمان، منافقان منطقه و سران عرب كه تمام ملت عرب از آنها بيزارند نيز خود را در اين محوطه رسوا كردند.

پناهيان ادامه داد: اگر اين بحران پيش نمي‌آمد ساليان سال طول مي‌كشيد تا اين منافقان كه جناياتشان در پشت پرده‌ها ادامه دارد، رسوا شوند.

وي با تاكيد بر اينكه روساي كشورهايي مانند مصر، اردن و عربستان ذلت ابدي را براي خود خريدند و نشان دادند لياقت رهبري جهان اسلام را ندارند، خاطرنشان كرد: اينها امروز هيچ آبرويي در مقابل ملل مسلمان اسلام ندارند.

وي با بيان اينكه از امام حسين(ع) كه برايش اشك مي‌ريزيم و گريه مي‌كنيم برايمان قدرتمندي به ارث رسيده است، تصريح كرد: در عين قدرت به سران روساي كشورهايي مانند اردن، مصر و عربستان كه رذالت و پستي خود را نشان دادند تذكر مي‌دهيم كه شما هيچ سرنوشتي بهتر از سرنوشت صدام يزد و كافر نخواهيد داشت و اين سنت خداوند است كه اگر همه عالم هم زير و رو شود شما به دست خود استكبار به خاك مذلت خواهيد افتاد و مسلمانان شما را ريشخند خواهند كرد.

پناهيان در ادامه خطاب به جوانان، هوشمندان و انديشمندان عرب نيز گفت: اي جوانان عرب و اي انديشمندان عرب از حسين (ع) ياد بگيريد و ديگر تحمل نكنيد و در راه مردم غزه خون به پا كرده و قيام كنيد. و اين زبان‌هاي لال شده و بسته خود را بگشائيد.

وي تاكيد كرد: خيابان هاي اردن و مصر بايد صحنه قيام جوانان، هوشمندان و انديشمندان عرب باشد.

پناهيان همچنين خطاب به طلاب عرب تاكيد كرد: طلابي كه در عربستان و كشورهاي عربي قرآن مي‌خوانند لحظه‌اي به اين قرآن عمل كرده و خود را به حماقت نزنند و در مقابل ظالمان و منافقان بايستند و نگذارند عوام آنها را ريشخند كرده و زودتر از آنها قيام كنند.

وي همچنين ادامه داد:‌خطاب به انديشمندان، دانشجويان، دانشمندان، و جوانان و هر كسي كه در جهان مسيحيت ذره‌اي از وجدان و عقل برايش باقي مانده است مي‌گويم كه دعا مي‌كنيم امام زمان ما و مسيح ما و شما ظهور كند تا شما مسيحيان كت و شلوار پوشيده بظاهر مرفه از زير ستم يهود نجات پيدا كنيد و اين حماقت و رذالت از زندگي شما رخت بربندد.

وي همچنين خطاب به استادان اروپايي گفت: اي استادان اروپايي كه در برابر اين جنايات سكوت كرده‌ايد مگر شما انسان نيستيد و شرف و وجدان نداريد.

پناهيان همچنين از روشنفكران غربي خواست تا عليه اربابان يهودي خود بشورند تا از اين ذلت و پستي كه در آن گرفتار شده‌اند، نجات يابند.

وي خطاب به مردم اروپا تاكيد كرد: ما با سگ‌هاي صهيونيستي كه رئيسان شما و اداره‌كنندگان احزابتان هستند حرفي نداريم چرا كه مردم ما آنها را سگاني بي‌ارزش مي‌دانند و ما به دانشجويان فرانسه كه براي گرسنگي قيام مي‌كنند مي‌گوئيم كه فقط براي شكم خود قيام نكنيد بلكه براي مظلومان غزه نيز بپا خيزيد.

پناهيان از دانشجويان و طلبه‌هاي ايراني خواست تا با اساتيد و دانشجويان كشورهاي غربي ارتباط برقرار كرده و آنها را بيدار كنند و يك به يكشان را به قيام دعوت كنند.

وي در ادامه گفت: دانشگاهيان اروپايي كه مانند حيوانات فقط به شكم خود مي‌انديشند و همچنين پزشكان بدون مرز فرانسوي كه به بيماران غزه نمي‌انديشند و به آنها ياري نمي‌رسانند، در نزد ما ذره‌اي ارزش ندارند.

وي خطاب به مردم كشورهاي اروپايي گفت:‌ اگر كشور شما آزاد است و روسايتان با راي شما بالا مي‌آيند، دولت‌مردان خود،‌ اين سگ‌هاي دريده را مهار كنيد وگرنه شما هم در خون شهداي غزه شريك هستيد و اگر هم آزاد نيستيد فرياد كمك‌خواهي سربكشيد و به مركز انقلاب جهان يعني ايران خبر بدهيد كه شما هم مظلوميد و زير يوغ ستم هستيد تا ما به همه عالم اعلام كنيم تا به ياري شما بشتابند.

پناهيان در ادامه اظهارات خود با بيان اينكه انقلاب ما انقلاب فرهيختگان است و تشيع و دين ما دين هوشمندان و دانشمندان است و به همين دليل همدردي با ملت فلسطين از دانشگاه‌ها شروع مي شود، تصريح كرد: ميدان انقلاب ما ميدان‌هاي دانشگاه‌ها هستند و دانشمندان ما ياور مظلومان و ستمديدگان.

پناهيان در بخش ديگري از سخنان خود خطاب به عزاداران حسيني در كشورمان تصريح كرد: برخي زمزمه‌ها كه به زوزه‌ شبيه‌ترند مي‌گويند كه عزاداري حسين را با بحث غزه قاطي نكنيد و ما به آنها مي‌گوييم شهداي غزه درست است كه شهداي كربلا نمي‌شوند اما حسين (ع) ما را غيور آفريده و ابوالفضل ما را غيرتمند مي‌خواهد لذا مراقب باشيم گريه ما گريه كوفيان نشود.

وي ادامه داد: اين چه حرفي است كه براي حسين (ع) گريه كنيم ولي بياد مظلومان غزه نباشيم و به يزيد زمان خود كاري نداشته باشيم؟ مگر اين امكان دارد.

وي در پايان سخنان خود با بيان اينكه چقدر خوب است دسته‌هاي عزاداري امام حسين مانند دانشجويان و طلاب پيشتاز و كفن پوش شوند، اظهار داشت: پيشنهاد مي‌كنم دسته‌هاي عزاداري كفن پوش شوند و آمادگي خود را براي اعزام به غزه اعلام كنند تا مشخص شود كه راست مي گويند كه حسين (ع) را دوست دارند.

* بيانيه گردان‌هاي دانشجويي استشهادي «لبيك يا خامنه‌اي»؛ دانشجويان خواستار قطع فروش نفت به حاميان رژيم صهيونيستي شدند

پس از پايان سخنان حجت‌الاسلام پناهيان، دانشجويان عضو گروه‌هاي استشهادي با قرائت قطعنامه و اداي نماز ظهر و عصر به تجمع خود پايان دادند.

اين دانشجويان در بيانيه خود خواستار قطع صدور نفت به كشورهاي حامي صهيونيسم شدند.

به گزارش فارس، متن بيانيه دانشجويان عضو گردان‌هاي استشهادي «لبيك يا خامنه‌اي» قواي محمد رسول‌الله كه ظهر امروز از لانه جاسوسي سابق آمريكا حركت كرده و در دانشگاه تهران تجمع‌ كردند، به شرح ذيل است: امروز، ‌ما دانشجويان بسيجي و غيرتمند، طلاب مجاهد و جان بر كف و مردم بيدار ايران اسلامي در كنار هم گرد آمده‌ايم و در سوگ كربلاي غزه خون مي‌گرييم. دل‌هامان آكنده از خشم، ‌خروش، ‌تنفر و انزجار از اين كافرحربي، ‌رژيم جعلي و غاصب اسراييل است و با مشت‌هاي گره كرده فرياد مظلوميت فلسطين در خون نشسته را به گوش مردم دنيا مي‌رسانيم و از پاي نخواهيم نشست تا انتقام تمام ظلم و ستم‌هايي كه بر امت اسلام مي‌رود را از صهيونيسم فاسق و حاميان غربي و خودفروخته عربي‌اش بازستانيم و نخواهيم گذاشت در كربلاي غزه عاشورا تكرار شود و ما نيز همچون كوفيان نيستيم كه حسين زمان را تنها و نداي "هل من ناصرش" را بي‌لبيك گذاريم.

ديروز پاسخ فرياد مظلوميت مسلمان بوسني، افغانستان، ‌عراق و لبنان سكوت سران بي‌غيرت و خودفروخته رژيم‌هاي عربي بود و امروز پاسخ مظلوميت غزه‌ به خاك وخون كشيده شده، نه تنها سكوت نيست بلكه حمايت و همدستي سران خائن كشورهاي عربي است.
هان اي مسلمانان جهان! چشم اميد زنان وكودكان مظلوم فلسطين به چشمان پراشك و مشت‌هاي گره كرده‌ شماست تا با كوبش و غرش انقلابي چهار ستون هيكل نحس رژيم‌هاي عرب منطقه و جسم فرسوده و مضمحل اسراييل را به لرزه درآورده و اين غده‌ي سرطاني را از صحنه‌ روزگار محو كنيد.
اكنون در راستاي پاسخ به نداي رهبر معظم انقلاب‌، حضرت آيت الله امام خامنه‌اي مبني بر "دفاع به هر نحو ممكن از مردم غزه"،‌ ما آمادگي خود را براي جهاد در عرصه‌هاي فكري،‌ سياسي و رسانه‌اي اعلام مي‌داريم و با يك اشاره رهبرمان،‌ جان بر كف نهاده و تا آخرين قطره‌ي خون ايستادگي خواهيم كرد.
در پايان ضمن دعوت مسوولان محترم به اداي وظايف خود در قبال كلام رهبري، ‌مطالبات خود را به اين شرح اعلام مي‌داريم:
1 ـ قطع كامل روابط سياسي و مراودات اقتصادي با حاميان غربي و عربي رژيم صهيونيستي به ويژه رژيم ننگين حسني مبارك.
2 ـ اخراج سفيران كشورهاي حامي رژيم صهيونيستي و كشورهاي عربي خائن از ايران اسلامي و فرا خواندن سفيران كشورمان از اين كشورها.
3 ـ قطع فروش نفت به حاميان غربي رژيم صهيونيستي.
4 ـ تحريم كالاهاي صهيونيستي به ويژه نستله، ‌كوكاكولا و پپسي از سوي وزارت بازرگاني.
5 ـ تغيير رويكردهاي صداوسيما و اداي تكليف متناسب با دستور مقام عظماي ولايت در دفاع رسانه‌اي از مردم مظلوم غزه.
6 ـ برگزاري فوري اجلاس كنفرانس اسلامي و تصميم‌گيري عملي بر نجات غزه و اخراج هم‌پيمانان عربي رژيم صهيونيستي از اين سازمان."

اين گزارش حاكيست در حاشيه اين تجمع فرم‌هاي عضويت در گردان‌هاي استشهادي «لبيك يا خامنه‌اي» ميان دانشجويان دانشگاه تهران توزيع و با استقبال گسترده دانشجويان دانشگاه تهران روبرو شد.
 جمعه 13 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: الف]
[مشاهده در: www.alef.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 155]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن