تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر نزد خداوند عبادتى بهتر از شكرگزارى در همه حال بود كه بندگان مخلصش با آن عبادتش ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819302280




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تحليل‌گر «لس‌آنجلس‌تايمز»:«آواز گنجشك‌ها» براي نامزدي در اسكار شانس دارد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: تحليل‌گر «لس‌آنجلس‌تايمز»:«آواز گنجشك‌ها» براي نامزدي در اسكار شانس دارد
خبرگزاري فارس: تحليل‌گر سايت وابسته به «لس‌آنجلس‌تايمز» نوشت: «آواز گنجشك‌ها» شانس زيادي براي حضور در رقابت‌هاي اصلي اسكار بهترين فيلم خارجي سال را دارد و ممكن است نا اين فيلم در فهرست نهايي پنج فيلم نامزد شده در اين بخش قرار گيرد.


«آواز گنجشك‌ها» شانس زيادي براي حضور در رقابت‌هاي اصلي اسكار بهترين فيلم خارجي سال را دارد و ممكن است نا اين فيلم در فهرست نهايي پنج فيلم نامزد شده در اين بخش قرار گيرد.
تحليل‌گر سايت سينمايي envelope كه وابسته به نشريه معتبر لس‌آنجلس تايمز است، در مقاله‌اي كه در ارتباط با بخش رقابت‌هاي اسكار بهترين فيلم‌ خارجي سال نوشته، 23 فيلم ا مطرح‌تر از بقيه، 67 فيلم نامزد شده در اين بخش ذكر كرده است و نام «آواز گنجشگ‌ها»ي مجيد مجيدي در بين اين 23 فيلم ديده مي‌شود.
«آواز گنجشگ‌ها» د راين فهرست در كنار فيلم‌هايي مثل «كلاس» (فرانسه)، انيميشن «والس بابشير»، «سه ميمون» (تركيه)، «عقده بادر مانيهف» (آلمان)، و «گومورا» (ايتاليا) قرار گرفته است.
اين در حالي است كه فيلم «برف» محصول بوسني هرزه‌گوين ساخته آيدا بگيك - كه در اين فهرست حضور دارد - محصول مشتركي است كه ايران هم يكي از كشورهاي همكار در توليد آن است.
نام كشورهاي اسپانيا، اردن (كه براي اولين‌بار در رقابت‌هاي اين رشته اسكار حضور دارد) هلند، بلژيك، نروژ، مكزيك، شيلي، لهستان، قزاقستان و آرژانتين در فهرست تحليلي envelope ديده مي‌شود.
تحليل‌گر اين مقاله عقيده دارد، فيلم‌هايي كه امسال در رشته بهترين فيلم خارجي سال خود را نامزد رقابت‌ها كرده‌اند، همه كارهايي با ارزش و خوش ساخت هستند و انتخاب پنج فيلم از بين ‌آن‌ها كار بسيار مشكلي است.
انتهاي پيام/ا
 جمعه 13 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 148]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن