تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس با آبى غسل كند كه پيش‏تر در آن غسل شده است و به جذام مبتلا شود، كسى را جز خو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815427888




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مشتركان پرمصرف گاز ‪ ۱۰‬درصد ازمجموع مشتركان خانگي را تشكيل مي‌دهند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مشتركان پرمصرف گاز ‪ ۱۰‬درصد ازمجموع مشتركان خانگي را تشكيل مي‌دهند
داخلي. اقتصادي. انرژي. گاز.

مدير گازرساني شركت ملي گاز ايران گفت: مشتركان پرمصرف گاز ‪ ۱۰‬درصد از مجموع مشتركان خانگي كشور را تشكيل مي‌دهند.

مصطفي كشكولي روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود : اين ‪ ۱۰‬درصد از مشتركان ‪ ۳۲‬درصد ازمجموع مصارف خانگي گاز لوله‌كشي شده طبيعي كشور را مصرف مي‌كنند.

وي اظهارداشت: از ‪ ۵۲۰‬ميليون مترمكعب گاز مصرفي روزانه در كشور در فصول سرد سال ‪ ۴۰۰‬ميليون مترمكعب به مصرف مشتركان خانگي اختصاص مي‌يابد.

او گفت: اگر هر مشتركي دو درجه از گرماي منزل خويش در روزهاي سرد سال بكاهد روزانه به اندازه ‪ ۴۰‬ميليون متر مكعب گاز در كشور صرفه جويي مي‌شود كه رقم قابل توجهي براي امكان استفاده همه هموطنان از اين نعمت و جلوگيري از بروز هرگونه مشكلي در اين زمينه است.

وي تصريح كرد: شركت ملي گاز با توجه به اهميتي كه اين انرژي در كشور به ويژه در فصول سرد سال براي مصرف‌كنندگان دارد، برنامه‌هاي الزام آوري را براي صرفه جويي مشتركان به ويژه در بخش خانگي به اجرا گذاشته و يا در آينده به اجرا خواهد گذاشت.

وي افزود: مشتركاني كه دهك‌ها و الگوهاي مصرف را رعايت نكنند با اقداماتي از قبيل تعلق نگرفتن يارانه و حتي قطع گاز شهري براي مشتركاني كه مصرف آنان بسيار زياد است مواجه خواهند شد.

كشكولي گفت: شركت گاز به هيچ وجه از مردم نمي‌خواهد كه در منازل و فضاهاي سرد زندگي كنند بلكه بايد همه مشتركان با مصرف بهينه و صحيح الگوي صرفه جويي را رعايت كنند.

وي اظهارداشت: از اهداف اصلي اجراي طرح هدف‌مند كردن يارانه‌ها واقعي شدن قيمت‌هاست چرا كه در اين صورت وقتي قيمت گاز به نرخ واقعي به مردم عرضه شود، موضوع صرفه‌جويي براي مصرف‌كنندگان اهميت مي‌يابد و مردم به سوي اجراي راهكاري‌هاي آن تمايل پيدا مي‌كنند.

او گفت: تاكنون با احداث ‪ ۳۰‬هزار كيلومتر خطوط انتقال گاز و ‪ ۱۵۶‬هزار كيلومتر شبكه‌گذاري ‪ ۷۱۲‬شهر و شش هزار و ‪ ۳۰۰‬روستا در كشور با جمعيت ‪ ۵۶‬ميليون نفر از گاز طبيعي بهره مند هستند.

وي افزود: همچنين در زمان حاضر ‪ ۱۳‬هزار و ‪ ۵۰۰‬واحد صنعتي و ‪ ۵۱‬نيروگاه در كشور از اين انرژي استفاده مي‌كنند.

وي همچنين گفت: در زمان حاضر ‪ ۷۰۰‬جايگاه سي ان جي در نقاط مختلف كشور فعال هستند كه شركت گاز در تلاش است تا تعداد آن‌ها را تا پايان امسال به يك هزار و ‪ ۸۰۰‬جايگاه برساند.ك/‪۳‬
 چهارشنبه 11 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن