تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ما (اهل بيت) ستون هاى حق را استوار و لشكريان باطل را متلاشى كرديم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813067730




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مختل ‌شدن 15درصد از ارتباطات‌ كشور


واضح آرشیو وب فارسی:بازتاب آنلاین: مختل ‌شدن 15درصد از ارتباطات‌ كشور
به‌دنبال آسيب ‌ديدگي كابل ‌هاي زيردريايي ، ارتباطات اينترنتي و تلفني بين اروپا ، خاورميانه و آسيا به شدت مختل شده كه به گفته‌ معاون نگه‌داري و مديريت شبكه شركت ارتباطات زيرساخت كشورمان با اين قطعي حدود 10 تا 15 درصد از ارتباطات ما با مشكل و اختلال مواجه شده است.
به گزارش ايسنا ، محمدطاهر شمس ‌با اشاره به قطعي فيبر نوري در مسير كابل‌هاي زيردريايي بين ايتاليا و مصر در درياي مديترانه گفت: بخشي از ارتباطات كشورمان از اين مسير تامين مي‌شد.

وي با بيان اين كه شرايط و ظرفيت‌هايي كه از نقاط مختلف تامين مي‌شود با يكديگر متفاوت است تصريح كرد: براساس گزارش‌هاي اعلام شده زمين لرزه موجب ايجاد اين قطعي شده است ؛ با اين قطعي با توجه به اين كه بخشي از ظرفيت ارتباطات كشور پس از قطعي كابل جاسك ـ فجيره از اين مسير تامين مي‌شد ، ميزان كمي ارتباطات ما با مشكل مواجه شد زيرا اين ظرفيت از مسيرهاي ديگر نيز تامين مي‌شود.

به گفته‌ معاون نگهداري و مديريت شبكه شركت ارتباطات زيرساخت ارتباطات كشورمان با اين قطعي با اختلالات زيادي مواجه نشده است و قطعي فيبر نوري در مسير جاسك ـ فجيره نيز ترميم و اقدامات لازم براي آن انجام شد و ديگر مشكلي وجود ندارد.
 شنبه 30 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بازتاب آنلاین]
[مشاهده در: www.baztabonline.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن