تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 25 مرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روزقيامت ايمان دارد،بايد ميهمانش راگرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1811180742




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديركل فناوري اطلاعات استانداري خراسان رضوي خبر داد:حضور نهايي 4 طرح برتر در كميته IT و ICT براي حضور در نمايشگاه جشنواره نوآوري و شكوفايي


واضح آرشیو وب فارسی:موج: مديركل فناوري اطلاعات استانداري خراسان رضوي خبر داد:حضور نهايي 4 طرح برتر در كميته IT و ICT براي حضور در نمايشگاه جشنواره نوآوري و شكوفايي
خبرگزاري موج - خليلي از نهايي شدن حضور 4 طرح برتر از بين طرح هاي رسيده به دبيرخانه اين جشنوار براي شركت در جشنواره نوآوري و شكوفايي استان خبر داد.
به گزارش خبرنگار موج در مشهد، مهندس محمدرضا خليلي مديركل فناوري و اطلاعات استانداري خراسان رضوي و رييس كميته تخصصي نوآوران IT و ICT جشنواره نوآوري و شكوفايي در پنجمين جلسه ميزگرد مطبوعاتي كميته تخصصي نوآوران IT و ICT جشنواره نوآوري و شكوفايي در جمع خبرنگاران رسانه هاي گروهي گفت: پس از اعلام فراخوان، جمعاً 115 طرح توسط دبيرخانه اين كميته وصول شد كه بعد از بررسي اوليه دبيرخانه، 43 طرح كه در حيطه كميته نوآوران IT و ICT قرار نمي گرفت، با توجه به موضوعات مربوطه به كميته هاي مرتبط ارسال شد و 72 طرح مرتبط با موضوعات اين كميته نيز مورد ارزيابي قرار گرفت.
وي به تنوع و گستردگي طرح هايIT و ICT اشاره كرد و افزود: به منظور بررسي بهتر و دقيق تر طرح ها، اعضاي كميته تخصصي نوآوران IT و ICT متشكل از رييس مركز كامپيوتر دانشگاه فردوسي مشهد، معاون پارك علم و فن آوري خراسان رضوي و معاونت پژوهشي دانشگاه آزاد اسلامي با انجام بيش از 80 نفرساعت كار كارشناسي، در هر كميته 5 طرح را مورد ارزيابي قرار دادند و مجموعا 15 طرح را انتخاب كردند.
خليلي گفت: بعد از بررسي اين 15 طرح، مجموعاً 4 طرح در خصوص طرح هاي نوآوري مورد تاييد نهايي قرار گرفت و 4 طرح برگزيده به دبيرخانه جشنواره ارسال شد.
مهندس خليلي با اشاره به حضور يك طرح دانش آموزي در ميان طرح هاي دريافت شده در دبيرخانه جشنواره ادامه داد: با توجه به نوع طرح و تحقيقي كه انجام شده بود، قرار شد از اين طرح به صورت ويژه قدرداني شود و در طول برنامه هاي هفته پژوهش مورد حمايت و تقدير قرار بگيرد.
رييس كميته نوآوران IT و ICT جشنواره نوآوري و شكوفايي اظهار داشت: اين كميته با هدف حمايت از نوآوران حوزه IT و ICT و با عنايت به بيانات مقام معظم رهبري و نامگذاري امسال به نام " سال نوآوري و شكوفايي"، با 16 عضو از مجموع اعضاء هيات علمي دانشگاه فردوسي مشهد، دانشگاه آزاد اسلامي و دانشگاه علمي كاربردي، پارك علم و فناوري، مخابرات استان، مركز فني و حرفه اي، نظام صنفي و رايانه اي استان و تعدادي از نمايندگان شركت هاي بخش خصوصي و آموزش و پرورش، فعاليت خود را آغاز كرد.
خليلي با اشاره به برگزاري جلسات متعددي با كار كارشناسي قريب به 100 نفر ساعت توسط كميته نواوران IT و ICT گفت: بعد از اعلام فراخوان طرح هاي IT و ICT با استقبال شاياني مواجه شد كه با تصويب ستاد برگزاري جشنواره، مهلت آثار طرح هاي نوآورانه تا 4 آذرماه تمديد شد.
مهندس خليلي در بخش ديگري از سخنانش گفت: برگزاري نشست ها و ميزگردهاي مرتبط با نوآوري هاي حوزه IT و ICT يكي از مجموعه برنامه هايي است كه قرار است در هفته پژوهش و فناوري و همزمان با ايام برگزاري نمايشگاه مرتبط با اين هفته توسط اين كميته برگزار شود.
وي خاطر نشان كرد: در همين راستا ميزگردي با موضوع آسيب شناسي پروژه هاي ICT استان كه يكي از مهم ترين دغدغه هاي اين دفتر است 24 آذرماه در محل اتاق بازرگاني و صنايع و معادن استان برپا مي شود.
وي ضمن تاكيد بر تداوم برگزاري چنين نشست هايي گفت: تلاش ها بر اين است تا طبق نظر استاندار محترم خراسان رضوي، اين جلسات به صورت مكرر برگزار شود و موضوعات مختلف در زمينه هاي IT و ICT به طور مرتب در طول سال مورد ارزيابي و پيگيري قرار گيرد.
مديركل دفتر فناوري اطلاعات استانداري خراسان رضوي خاطر نشان كرد: با توجه به اينكه امسال اولين دوره برگزاري اين جشنواره بود، بعضي از طرح هاي نتوانسته بودند به خوبي مستندات طرح خود را ارائه كنند و همين امر سبب كامل نبودن شاخصه هاي كمي در سنجش برخي از طرح هاي واصله به دبيرخانه جشنواره شد.
وي اظهار اميدواري كرد با تداوم برگزاري اين جشنواره در سال هاي آتي زمينه حمايت از اينگونه طرح ها در بسترهاي مناسبي همچون پارك علم و فناوري و تعامل با ديگر دستگاه هاي مرتبط بيش از پيش مهيا شود و طرح هاي برتر از طريق اين كانال مورد حمايت قرار گيرد.
در ادامه اين جلسه معاون پارك علم و فناوري استان نيز به تشريح معيارها و شاخص هاي انتخاب طرح هاي برتر پرداخت و گفت: در بخش داوري براي ارزيابي طرح ها 6 شاخص اصلي تعيين شد كه از آن جمله مي توان به نوآوري طرح ها، ارزش اقتصادي طرح، ميزان اثر بخشي طرح، دستاوردهاي علمي و نظري طرح، جوايز و افتخارات كسب شده و همچنين تاييديه ها و مجوزهاي رسمي طرح اشاره كرد.
دكتر سعيد صمدي افزود: با توجه به تنوع و گستردگي طيف ارائه دهندگان طرح ها، يك بانك اطلاعاتي جامع و قابل توجه به دست آمده است كه از دانش آموزان تا اعضاي هيات علمي در آن قرار دارند.
وي در ادامه گفت: به منظور تشويق طرح هاي ارائه شده مقرر گرديد تا كليه طرح هاي ارائه شده به دبيرخانه جشنواره در نمايشگاه حضور داشته باشد تا امكان حمايت دستگاه هاي مرتبط و آشنايي بيشتر با آن ها مهيا شود.
در ادامه اين جلسه مهندس بهرامي زاده معاون دفتر فناوري اطلاعات استاندار خراسان رضوي نيز از راه اندازي زيرپورتال نوآوري در پورتال استانداري خراسان رضوي همزمان با اعلام فراخوان هاي جشنواره خبر داد.
بهرامي زاده گفت: پورتال نوآوري به آدرس WWW.Noavari.khorasan.ir همزمان با فعال شدن كميته هاي جشنواره فعال شده و كليه اخبار، صورتجلسات، فرم هاي ثبت نام، اطلاعيه ها و فرم هاي مورد نياز در هر كميته در آن درج شد و قابليت برداشت آن ها نيز مهيا گرديد.
وي با بيان اينكه در ايام ثبت نام طرح ها، اين امكان براي ثبت نام الكترونيكي متقاضيان از طريق اين پرتال فراهم شد، افزود: با توجه به اهميت اين امر در نظر داريم اين پورتال را به صورت دائم در همه ايام سال فعال كنيم تا امكان دريافت ابداعات و طرح هاي نوآورانه هميشه فراهم باشد و بتوانيم با انعكاس آن ها به مراجع ذيربط به حمايت و پشتيباني طرح هاي نوآوري كمك كنيم.
وي با بيان اينكه قرار است به منظور معرفي ساير طرح هاي نوآورانه شركت هايي كه در اين جشنواره شركت كرده اند، در نمايشگاه مربوط به اين جشنواره كه هفته آينده برگزار مي شود، به هر شركت غرفه اي اختصاص يابد، گفت: همچنين با تعامل با دفتر آموزش و پژوهش مقرر شد امكان ارائه ساير طرح هاي اين 20 شركت نيز به منظور حمايت بيشتر مهيا شود.
 جمعه 22 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 222]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن