تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس حقيقت را از طريق قرآن نشناسد، از فتنه ها بركنار نمى ماند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814665331




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استاندارگيلان در جلسه شوراي برنامه‌ريزي استان: واگذاري پارك‌هاي جنگلي به بخش خصوصي در اولويت است اجراي پروژه‌هاي آبخيزداري مانع از وقوع سيل‌هاي ويرانگر مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: استاندارگيلان در جلسه شوراي برنامه‌ريزي استان: واگذاري پارك‌هاي جنگلي به بخش خصوصي در اولويت است اجراي پروژه‌هاي آبخيزداري مانع از وقوع سيل‌هاي ويرانگر مي‌شود
خبرگزاري دانشجويان ايران - رشت
سرويس: شهرستان‌ها

مهندس قهرماني گفت: در سال جاري براي تامين سوخت خانه‌هاي مردم مشكلي نخواهيم داشت، ولي اين امر مشروط به صرفه‌جويي توسط خود مردم است و كارخانه‌ها و مراكز تجاري نيز بايد نسبت به ذخيره سوخت خود اقدام كنند.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، منطقه خزر، مهندس روح ا... قهرماني چابك استاندار گيلان در جلسه شوراي اداري استان با اعلام اين مطلب اظهار كرد: مديران دستگاههاي اجرايي براي رفع مشكلات خود بايد به دنبال نمايندگان مجلس بروند و اين امر يكي از معيارهاي سنجش عملكرد دستگاهها خواهد بود.

وي افزود: كليه دستگاههاي اجرايي استان بايد پروژه‌هاي نيمه تمام خود را به اتمام برسانند و اجراي پروژه‌هاي جديدي به غير از موارد اساسي نبايد در دستور كار قرار گيرد.

مهندس قهرماني بر جلوگيري از ساخت و سازهاي غيرمجاز و غيرقانوني در مراتع استان تاكيد و اذعان كرد: جلوگيري از ساخت و سازهاي غيرقانوني در مراتع جزء وظايف مسلم منابع طبيعي است كه بايد به صورت ويژه و با كمك بخشداران و فرمانداران تعقيب شود و در اين راستا از قوه قهريه استفاده خواهيم كرد تا با متجاوزان به عرصه‌هاي ملي برخورد شود.

استاندار گيلان تصريح كرد: واگذاري پارك‌هاي جنگلي به بخش خصوصي از اولويت‌هاي استان است كه بايد توسعه يابد و بايد از منابع طبيعي با اهم و مهم كردن براي صنعت و گردشگري استفاده كنيم.

وي با اشاره به وجود كارخانه‌ها و صنايع تبديلي شير در استان گيلان اظهار كرد: بايد ميزان شير توليدي در استان افزايش يابد كه ايجاد شهرك‌هاي دامپروري در استان به همين منظور است.

استاندار گيلان بر اجراي طرح‌هاي آبخيزداري در استان تاكيد كرد و افزود: اجراي پروژه‌هاي آبخيزداري مانع از وقوع سيل‌هاي ويرانگر مي‌شود.

مهندس قهرماني گفت: پيمانكاران با برداشت شن و ماسه‌هاي موجود در كف رودخانه‌ها علاوه بر تامين مصالح مورد نياز استان سبب لايروبي، مرمت ديواره‌ها و ساماندهي رودخانه‌ها مي‌شوند.

در اين جلسه مديركل منابع طبيعي و آبخيزداري استان گيلان به ارائه گزارشي در خصوص عملكرد اين اداره كل پرداخت.

در ادامه سيد كاظم دلخوش، نماينده مردم شهرستان صومعه‌سرا در مجلس شوراي اسلامي گفت: اگر با ديد كلان به مسائل استان نگاه كنيم به راحتي مي‌توانيم مشكلات استان را حل نماييم.

وي گفت: در اين هفته لايحه تحول اقتصادي از سوي دولت به مجلس ارسال خواهد شد و اين لايحه سيستم اقتصادي كشور را از شرايط فعلي خارج كرده و شرايط جديدي را به وجود خواهد آورد و بسياري از مشكلات جامعه را نيز حل خواهد نمود.

مهرداد لاهوتي، نماينده مردم شهرستان لنگرود در مجلس شوراي اسلامي نيز خواستار رسيدگي و ساماندهي وضعيت رودخانه‌هاي استان شد.

وي گفت: اگر بودجه دولت در سال آينده براساس قيمت 40 دلاري نفت بسته شود با 27 درصد كاهش هزينه‌هاي جاري مواجه خواهيم شد.

لاهوتي خاطرنشان كرد: نبايد به ميزان نقدينگي در جامعه افزوده شود تا سبب ايجاد تورم و نگراني هاي مردم گردد.

انتهاي پيام
 جمعه 22 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن