تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان خود را به نرمگويى و سلام كردن عادت ده، تا دوستانت زياد و دشمنانت كم شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816737026




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه از چهارگوشه كشور


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: كوتاه از چهارگوشه كشور
معرفي رئيس جديد سازمان كشاورزي گيلان‌

رشت - خبرنگار اطلاعات: رئيس جديد سازمان كشاورزي گيلان منصوب شد.

وزير كشاورزي، در حكمي اردشير روحي را به سمت رئيس جديد سازمان جهاد كشاورزي گيلان منصوب كرد.

همچنين با قدرداني از تلاشهاي مهندس سيدنصير سيدمحمدي، رئيس سابق اين سازمان در گيلان او هم به سمت رئيس سازمان جهاد كشاورزي استان هرمزگان منصوب و مشغول به كار شد.

دو انتصاب در شركت برق گيلان‌

* مسئول جديد روابط عمومي برق منطقه‌اي گيلان منصوب شد.

براساس حكم صادره از سوي كريم آزادگان مديرعامل شركت برق منطقه‌اي گيلان، رضا احمدي به سمت مدير جديد روابط عمومي برق منطقه‌اي استان منصوب و مشغول به كار شد.

همچنين با تقدير از تلاشهاي عليرضا مزين، مدير سابق روابط عمومي اين شركت، وي نيز به سمت مدير دفتر مديريت كيفيت و بهره‌وري در معاونت منابع انساني منصوب شد.

پاسداشت نيكوكاران گراش‌

گراش- خبرنگار اطلاعات: ستاد همايش پاسداشت نيكوكاران گراش تشكيل شد.‌

اين ستاد در بدو فعاليت خود براي جمع‌آوري اطلاعات بيشتر درباره نيكوكاراني كه در انجام امور خيريه و عام‌المنفعه مشاركت داشته‌اند، خواستار ياري شهروندان شد.

نامه جوانان گراش به مسئولان‌

* شماري از نوجوانان و جوانان گراش در نامه‌اي خطاب به مسئولان منطقه خواستار بهره‌گيري از تكنولوژي روز براي باروري ابرها و مقابله با خشكسالي شدند.‌

در بخشي از اين نامه آمده است؛ استفاده از تمامي ظرفيت‌هاي موجود مانند باروري ابرها براي افزايش بار باران در اين منطقه خشك، وظيفه ملي و منطقه‌اي است.

اعطاي نشان شهروند افتخاري‌

آبدان - خبرنگار اطلاعات: شهردار آبدان در آييني نشان شهروند افتخاري اين شهر را به دكتر آقامحمدي عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام اعطاء كرد.‌

در اين آيين اعضاء شوراي اسلامي آبدان و قشرهاي مختلف مردم حضور داشتند.

اجراي پروژه‌هاي برق‌رساني‌

بندر بوشهر - خبرنگار اطلاعات: سه دستگاه پست هوايي در شهرستان گناوه به بهره‌برداري رسيد. با نصب اين دستگاهها مشكل ضعف ولتاژ برق 150 خانوار برطرف شد.‌

همچنين بهره‌برداري از پروژه روشنايي بولوار شهداي روستاي دهقاير شهرستان دشتستان آغاز شد.بنا به اين گزارش دو واحد آموزشي روستايي نيز در شهرستان گناوه برق‌رساني شد و 50 متقاضي در شهر آببخش زير پوشش شبكه برق‌رساني قرار گرفتند.‌

60‌ درصد روستاهاي جبالبارز آب آشاميدني ندارند

كرمان - خبرنگار اطلاعات: بخش جبالبارز 150 روستاي قابل سكونت دارد كه تنها 40 درصد آنها از آب آشاميدني لوله‌كشي و سالم برخوردارند.

محمد سعيدي بخشدار جبالبارز با اشاره به حفر چاههاي آب و بهسازي مخازن آبي براي رفع اين مشكل، گفت: طرح آبرساني اين بخش با واگذاري 5/2 دانگ از قنات محمدآباد و مخازن آب آشاميدني و اختصاص 700 ميليون تومان از محل اعتبارات سفر رهبري در حال اجرا است.‌

تكميل پروژه‌هاي راهسازي جنوب استان كرمان‌

ظ‌وزير راه و ترابري از تكميل بيشتر طرح‌هاي اين وزارتخانه در جنوب استان كرمان تا پايان سال 88 خبر داد.

حميد بهبهاني در جريان بازديد از پروژه‌هاي راه جنوب استان كرمان افزود: يكي از اين طرح‌ها راه‌آهن است كه در مدت 18 ماه اجرا مي‌شود.

به گفته وي اين طرح علاوه بر داشتن توجيه اقتصادي، توجيه سياسي و امنيتي نيز دارد. بهبهاني درباره ساخت باند دوم محور جيرفت به كرمان نيز گفت: هم اكنون زيرساختهاي بخشي از اين محور انجام شده و ادامه آن در حال پيگيري است.‌

وي در پايان اعلام كرد: كمبود اعتبار طرح‌هاي عمراني تامين مي‌شود تا تمامي آنها در موعد مقرر به بهره‌برداري برسند.‌

يادواره شهداي 3 روستاي شرق اصفهان‌

اصفهان - خبرنگار اطلاعات: مراسم يادواره شهداي روستاي امامزاده‌قاسم(ع) كوهپايه، هاشم‌آباد هرند و روستاي سيان اژيه در شرق اصفهان با حضور نماينده ولي فقيه در سپاه صاحب‌الزمان(عج)، برگزار شد.

در اين مراسم حجت‌الاسلام طيبي‌فر نماينده ولي فقيه در سپاه صاحب‌الزمان(عج)، گفت: اصفهان با تقديم بيش از 23 هزار شهيد نقش عظيمي در پيروزي انقلاب و دفاع مقدس ايفا كرده است و هر شهر و روستاي اين استان مزين به گلزار شهداي والامقام است.

وي در ادامه افزود: امام راحل و شهدا و ايثارگران گنج بزرگ انقلاب اسلامي را به ارمغان آوردند و امروز ما بايد از اين گنج گرانبها حفاظت و پاسداري كنيم.

لزوم توجه به كيفيت مواد غذايي‌

* ايران با توليد 100 ميليون تن محصولات كشاورزي و دامي در سال در رتبه خوبي از لحاظ كمي قرار دارد و از اين پس بايد توجه جدي‌تري به مساله كيفيت داشته باشيم.

پزشكي، مشاور سلامت و غذاي سازمان جهاد كشاورزي استان اصفهان، با بيان اين مطلب در كارگاه آموزشي توليد مرغ سالم در اصفهان گفت: همه مردم بايد به غذاي سالم، مغذي و كافي دسترسي داشته باشند.

وي افزود: با شروع فعاليت كميته كدكس مواد غذايي سازمان جهاد كشاورزي در سال 85 ، تاكنون قدمهاي بلندي براي افزايش كيفيت توليدات بخش كشاورزي و دامي در استان برداشته شده است.‌

در كارگاه آموزشي يك روزه توليد مرغ سالم درباره بيماري‌هاي مهم در مرغ گوشتي، راههاي پيشگيري، باقيمانده دارو و اثرات بهداشت عمومي آن و نظام‌نامه توليد مرغ سالم بحث و تبادل‌نظر شد.

صيفي‌كاري در 1200 هكتار از زمين‌هاي انديمشك‌

انديمشك - خبرنگار اطلاعات: 1200 هكتار از زمين‌هاي كشاورزي شهرستان انديمشك امسال زير كشت صيفي قرار گرفت.

صيفي‌جات كشت شده شامل گوجه، خيار، كاهو، كدو، بادمجان، هويج و سبزيجات برگي است كه پيش‌بيني مي‌شود از اين مقدار سطح كشت 48 هزار تن انواع محصول برداشت شود.

مبارزه با بيماري‌هاي گل و گياه زينتي در انديمشك‌

ظ مبارزه با بيماري‌هاي گل و گياهان زينتي در 55 هكتار از بوستان‌هاي انديمشك انجام شد.

اين كار توسط اداره جهاد كشاورزي انديمشك و به منظور جلوگيري از بيماري‌هاي شايع گل و گياهان زينتي و در سطح 40 هكتار از طريق قطع شاخه‌هاي آلوده (مبارزه غيرشيميايي) و مبارزه شيميايي در سطح 15 هكتار به وسيله سموم قارچ‌كش صورت گرفت.

ضرورت نصب علائم راهنمايي و رانندگي در ورودي شهر رامهرمز

رامهرمز - خبرنگار اطلاعات: بولوار ورودي شهر رامهرمز، كه در حد فاصل پليس راه شهرستان و ميدان خليج‌فارس رامهرمز ساخته شده است، روشنايي و علائم راهنمايي و رانندگي مناسبي ندارد و هنگام شب مشكلات زيادي را براي رانندگان ايجاد مي‌كند.

ضروري است براي رفع خطر و مشكلات احتمالي هرچه زودتر در تامين روشنايي و نصب علائم راهنمايي و رانندگي در اين منطقه اقدام شود.

گشايش مركز كانون پرورش فكري كودكان در نايين‌

نايين - خبرنگار اطلاعات: مركز فرهنگي هنري شماره2 كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان نايين گشايش يافت.

اين مركز در زميني به مساحت 2 هزار و 350 متر مربع و با زيربناي 2 هزار و 525 متر با هزينه‌اي بالغ بر 200 ميليون تومان بنا شده است.

اعتبارات لازم براي ايجاد اين مركز از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبري و مشاركت سازمان نوسازي مدارس تامين و پرداخت شده است.

مرمت يكي از محورهاي بافت قديم نائين‌

‌ظ‌عمليات اجرايي مرمت يكي از محورهاي فرهنگي - تاريخي بافت فرسوده و قديم نايين از دروازه كلون تا دروازه نوآباد به طول حدود هزار و 500 متر آغاز شده است.

عليرضا ناظري، مديرعامل شركت احيا و ساماندهي بافت فرسوده نايين در اين باره گفت: اعتبار مورد نياز براي كف‌سازي و بدنه‌سازي اين محور بالغ بر 963 ميليون تومان برآورد شده است كه حدود 30 درصد آن از محل اعتبارات ملي شركت مادر تخصصي عمران و بهسازي شهري وابسته به وزارت مسكن و شهرسازي تامين مي‌شود.‌

وي افزود: طرح‌هاي در نظر گرفته شده در بافت فرسوده نايين شامل هتل سنتي، سفرخانه، باغ پذيرايي، نمايشگاه و كتابخانه است كه سفره‌خانه تا دهه فجر امسال قابل بهره‌برداري مي‌شود و ساير پروژه‌ها نيز در صورت تامين اعتبار مورد نياز در مدت 36 ماه به بهره‌برداري خواهند رسيد.




 پنجشنبه 21 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 271]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن