تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820395548




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نمايشگاه صنايع دستي و صنايع تلفيقي در استان گلستان برپا شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: نمايشگاه صنايع دستي و صنايع تلفيقي در استان گلستان برپا شد
داخلي. اجتماعي. صنايع دستي.

در آستانه فرارسيدن عيد سعيد قربان نمايشگاهي از آثار صنايع دستي و صنايع تلفيقي هنرمندان استان گلستان روز دوشنبه در گرگان گشايش يافت.

به گزارش ايرنا در اين نمايشگاه ‪ ۱۲‬هنرمند رشته‌هاي سفال، معرق، منبت، احجام فلزي، سوزندوزي بلوچ، صنايع دستي تركمن و لباس محلي تركمن شركت داشته و آثار و محصولات خود را در معرض ديد عموم گذاشته‌اند.

اين نمايشگاه از امروز به مدت يك هفته در پارك شهر گرگان براي بازديد عموم داير است.

روابط عمومي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي وگردشگري استان گلستان اعلام كرد اين نمايشگاه توسط موسسه رفاه وجهيزيه استان گلستان و زير نظر استانداري راه‌اندازي شده است.

از سوي ديگر معاون هنرهاي سنتي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري گلستان از شروع دوره سوم آموزش صنايع دستي در محل زندان گرگان خبر داد.

"انوشيروان گرايلي" روز دوشنبه در گفت و گو با ايرنا اظهارداشت: ترويج اين هنرهاي اصيل از مهمترين اهداف اين دوره آموزشي است.

به گفته وي صنايع دستي و هنرهاي سنتي به عنوان يكي از بهترين شاخصه‌هاي پركردن اوقات فراغت زندانيان است.

وي تصريح كرد: در اين دوره از كلاس‌هاي آموزشي، رشته‌هاي صنايع دستي در دو رشته قلاب بافي و گليم بافي توسط مربيان اين معاونت به زندانيان آموزش داده مي‌شود.

گرايلي يادآور شد: آموزش صنايع دستي به زندانيان از برنامه‌هاي هرساله اين معاونت مي‌باشد كه طي قراردادي با زندان گرگان به اجرا در مي‌آيد.ك ‪۳‬ ‪۵۷۹ /۶۰۱/۷۴۶۹/۵۰۶‬
 دوشنبه 18 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن