تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من براى (احياى) مكارم و نيكى‏هاى اخلاقى مبعوث شدم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815390150




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ورا هنر با سه فيلم در جشنواره فجر شركت مي‌كند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: ورا هنر با سه فيلم در جشنواره فجر شركت مي‌كند
موسسه فرهنگي هنري ورا هنر با فيلم‌هاي سينمايي "اشكان و انگشتر متبرك"، "پاداش" و "بال‌هاي خوشبختي" در بيست و هفتمين جشنواره فيلم فجر حضور مي‌يابد.

مهدي كريمي مدير عامل ورا هنر به خبرنگار مهر گفت: آخر اين هفته "اشكان و انگشتر متبرك" شهرام مكري آماده نمايش مي‌شود. نسخه‌اي از "پاداش" كمال تبريزي نيز براي انجام جلوه‌هاي ويژه به تركيه فرستاده شده و كار صداگذاري فيلم هنوز باقي مانده است.

وي در ادامه افزود: فيلم تلويزيوني "بال‌هاي خوشبختي" به كارگرداني بهروز شعيبي كه امسال قرار است در بخش ويدئويي جشنواره فيلم فجر به نمايش درآيد، هم اكنون در مراحل پاياني تدوين توسط نازنين مفخم قرار دارد.

مكري در "اشكان و انگشتر متبرك" روايتي غير كلاسيك از داستان سرقت از يك جواهرفروشي را به تصوير كشيده است. سعيد ابراهيمي‌فر، سينا رازاني، هوتن مكري، علي سرابي، سيامك صفري، رضا بهبودي، پگاه طبسي‌نژاد و... در فيلم بازي كرده‌اند.

"پاداش" بر اساس فيلمنامه محمد رحمانيان ساخته شده و داستان مردي است كه به سفر حج مي‌رود و اتفاق‌هايي براي او مي‌افتد كه باعث تغيير نگاهش مي‌شود. حسن معجوني، آتيلا پسياني، مرحوم احمد آقالو، آشا محرابي و بهمن زرين‌پور در اين فيلم بازي مي‌كنند.

در "بال‌هاي خوشبختي" هم سعيد پورصميمي، زهرا سعيدي، محسن قاضي‌مرادي، اميرحسين عسگري، ميلاد كيمرام، مهدي باطبي، حميد مولوي، احمد ياوري شاد، سعيد شورجه، منوچهر يكتاوثوقي، منوچهر هنردان و آناهيتا همتي ايفاي نقش كرده‌اند.
 يکشنبه 17 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن