تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر كس فكرش به جايى نرسد و راه تدبير بر او بسته شود، كليدش مداراست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819112075




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دستگيري اعضاي دو باند سارق به عنف خودروهاي پرايد


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: دستگيري اعضاي دو باند سارق به عنف خودروهاي پرايد
گروه حوادث: با تلاش ماموران پليس اسلامشهر اعضاي دو باند سارقان به عنف كه درساعات پاياني شب با كرايه كردن خودروهاي پرايد از تهران به اسلا مشهر اقدام به سرقت اموال راننده و خودرو مي كردند شناسايي و دستگير شدند.
به گزارش مردم سالا ري به نقل از مركز اطلاع رساني پليس استان تهران، سرهنگ احمد ميري فرمانده انتظامي شهرستان اسلا مشهر ضمن اعلا م اين خبر افزود: به دنبال دريافت گزارش هايي در رابطه با سرقت به عنف چند دستگاه خودرو پرايد به اكيپي از ماموران مبارزه با جرائم جنايي پليس آگاهي شهرستان اسلامشهر ماموريت داده شد تا تحقيقات ويژه اي را آغاز كرده و سارقان زورگير خودروهاي پرايد را شناسايي و دستگير كنند.
وي گفت: با بررسي هاي پرونده هاي مربوطه مشخص شد كه در تمامي سرقت ها سارقان به عنف در ساعات پاياني شب خودروها را از جنوب غرب تهران به صورت دربستي به مقصد اسلامشهر كرايه كرده و در بين مسير در محل خلوتي با تهديد رانندگان به وسيله چاقو اقدام به سرقت اموال راننده و خودرو مي كردند.
فرمانده انتظامي اسلامشهر اظهار داشت: در ادامه پيگيري ها با افزايش واحدهاي گشتي چندين اكيپ محسوس و نامحسوس از ماموران پليس آگاهي و كلانتري ها فعال شد و سرانجام با تشديد پيگيري ها و اقدامات اطلاعاتي، يكي از خودروهاي مسروقه در شهرستان رباط كريم شناسايي شد.
سرهنگ ميري تصريح كرد: كارآگاهان پليس اين شهرستان با كنترل و تعقيب و مراقبت هاي ويژه پليس سرانجام در 28 آبان ماه سال جاري خودرو پرايد مسروقه را با چهارنفر سرنشين جوان در حال سوخت گيري در داخل يكي از پمپ بنزين هاي رباط كريم شناسايي و در يك عمليات ضربتي هر چهار سارق را به نام هاي «بهزاد- ع»، «ميثم -ر»، «مهدي - ص» و «ياسر-ر» دستگير كردند.
وي ادامه داد: با اعتراف سارقان دستگير شده به يك فقره سرقت به عنف خودرو پرايد كشف شده و عدم شناسايي آنان از طرف مالباختگان مشخص شد كه باند ديگري از مجرمان در سرقت به عنف خودروهاي پرايد فعاليت دارند.
فرمانده انتظامي شهرستان اسلامشهر اذعان داشت: در پيگيري هاي بعدي كارآگاهان پليس سوابق سارقان سابقه دار رها شده از زندان را بررسي كرده و متوجه شدند 3 نفر از سارقان زورگير حرفه اي به نام هاي «بهزاد- ف»، «بهزاد - ن» و «هادي - خ» پس از آزادي دوباره اعمال مجرمانه خود را شروع كرده و اقدام به سرقت به عنف و زوگيري مي كنند.
وي خاطر نشان كرد: در جريان رديابي هاي ماموران پليس جهت دستگيري متهمان، زني به پليس آگاهي مراجعه و اعلام داشت: دختر 20 ساله اش توسط «بهراد - ف» اغفال و از منزل فراري شده است.
ميري در ادامه اظهار داشت: با توجه به اينكه احتمال داده مي شد متهم تحت تعقيب با خانواده دختر ربوده شده ارتباط برقرار كند، آموزش هاي لازم به آنها داده شد كه سرانجام در 30 آبان ماه سال جاري بهراد كه به همراه بهزاد با اين خانواده قرار گذاشته بود در خيابان امام خميني اسلامشهر شناسايي شد.
فرمانده پليس اسلامشهر افزود: متهمان به محض مشاهده ماموران قصد متواري شدن داشتند كه در جريان تعقيب و گريز بهزاد دستگير و بهراد با ورود به منزلي اقدام به گروگان گرفتن دختر بچه اي 10 ساله كرد كه با هوشياري و دقت عمل ماموران پليس آگاهي اسلامشهر، دختر بچه آزاد و بهراد در حين فرار با توجه به اينكه به دستور ايست پليس توجه نكرد با رعايت قانون به كارگيري سلاح پس از شليك تير هوايي از ناحيه پاي راست مورد اصابت گلوله قرار گرفت و دستگير شد.
سرهنگ احمد ميري گفت: بهراد 20 ساله و بهزاد 23 ساله در بازجويي هاي ماموران پليس آگاهي به سرقت به عنف خودروهاي پرايد با همدستي «هادي - خ» اعتراف و اظهار داشتند: خودروها را به صورت دربستي از تهران كرايه كرده و در بين مسير در يك فرصت مناسب با تهديد چاقو اموال و وجه نقد راننده و خودرو را به سرقت مي بردند و با استفاده از خودروهاي مسروقه در شهر تهران تحت پوشش مسافركشي اقدام به سرقت اموال مسافران كرده و سپس خودرو را رها مي كردند.
وي اضافه كرد: در ادامه پيگيري ها، ماموران پليس با اقدامات اطلاعاتي محل هاي تردد و اختفاي هادي را شناسايي و تحت كنترل قرار دادند تا اينكه سرانجام در اول آذرماه سال جاري، در يك عمليات ضربتي او را در اسلا مشهر دستگير كردند.
فرمانده انتظامي شهرستان اسلامشهر در پايان خاطرنشان كرد: اعضاي باند سارقان به عنف دستگير شده تاكنون به سرقت به عنف 6 دستگاه خودرو پرايد 16 فقره سرقت به عنف وجه نقد و گوشي تلفن همراه از مسافران و يك سرقت به عنف موتورسيكلت در تهران و اسلامشهر اعتراف كرده اند كه خودروهاي سرقتي كشف و به مالباختگان تحويل داده شد.
بنابه گفته سرهنگ ميري تصاوير 7 متهم اعضاي دوباند سارقان به عنف و زورگير به شهرستان هاي همجوار ارسال شده و تلاش در جهت شناسايي ديگر جرائم احتمالي آنان ومالباختگان ادامه دارد.
 سه شنبه 12 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 149]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن