تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله چيزى مثل شام و غير آن را بر نماز مقدم نمى‏داشتند و ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816481234




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فساد اخلاقی رقیب بدنام اوباما را به زانو درآورد


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: نامزد سیه چرده انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به دلیل رسواییهای اخلاقی مطرح شده علیه وی، از رقابتهای انتخابات ریاست جمهوری این کشور کناره گیری کرد.

"هرمان کاین" شب گذشته کناره گیری خود را از رقابتهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعلام کرد.

کاین با اقرار به اشتباه در زندگی خود گفت : من از ادامه رقابتها کناره گیری می کنم. اتهامات بی اساس هر روز تکرار می شود و سبب شده تا ما از مسیر اصلی خود منحرف شویم و من نتوانم تمام توان خود را برای حل مشکلات مردم به کار گیرم.

کاین که تا چندی قبل در صدر نامزدهای جمهوریخواهان آمریکا برای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده بود از یک ماه قبل و پس از مطرح شدن اتهامات فساد اخلاقیش به یکباره سقوط کرد و جای خود را به "نیوت گینگریچ" داد.

سقوط کاین در حالی رخ داد که جمهوریخواهان وی را به دلیل سیاه پوست بودنش به عنوان رقیبی سرسخت برای "باراک اوباما" ارزیابی کرده بودند.






در یک ماه اخیر سه زن مدعی شده اند که با هرمان کاین ارتباط نامشروع داشته اند. درباره اول، زنی به نام "شارون بیالک" در برابر خبرنگاران ظاهر شد و اعلام کرد کاین 14 سال قبل وی را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده است.

اظهارات بیالک پس از آن ایراد شد که شایعاتی در رسانه های آمریکایی در رابطه با فساد اخلاقی کاین منتشر شده بود، اما این نامزد انتخاباتی تمام این شایعات را رد کرده بود.

بیالک انگیزه خود را از ظاهر شدن در مقابل دوربین، سخنان کاین که گفته بود "این زنان نمی توانند با من روبرو شوند" عنوان کرده است. بیالک عنوان داشته که هرمان کاین به بهانه کمک برای پیدا کردن شغل به او نزدیک شده است. این زن در مصاحبه خود اعلام کرده که در سال 1997 برای پیدا کردن شغل مناسب با کاین آشنا شده و در جولای همان سال، کاین او را به واشنگتن دعوت کرده و پس از صرف قهوه با وی راهی یک دفتر کار شده اند که ناگهان کاین در داخل خودرو به وی حمله ور شده است.

پس از شارون بیالک، یک زن دیگر نیز در برابر خبرنگاران ظاهر شد و اتهامات مشابهی را علیه کاین مطرح کرد. این زن دوم "کارن کراشار" نام داشت. کراشار سخنگوی سازمان مهاجرت و تابعیت آمریکا در سال 2002 بود و هرمان کاین نیز سابقه کار در این سازمان دارد و البته در سال 1999 به فعالیت خود در آن پایان داده است.






کراشار پس از خروج کاین از این موسسه شکایتی را علیه وی مطرح کرد بود و اکنون بار دیگر پیگیر شکایت چند سال قبل خود شده است. شکایت کراشار مربوط به اواخر سال 1999 و زمانی است که او به دلیل تصادف شدید درخواست کار در منزل را کرده بود، اما روسای وی در پاسخ وی یک نامه الکترونیکی (ایمیل) را برای او ارسال کرده اند که این نامه حاوی نکات جنسی بوده است.






در بخشی از این نامه الکترونیکی مردان و زنان به دستگاه رایانه تشبیه شده و آمده است : مردان شبیه رایانه هستند چون برای جلب توجه آنها باید آنها را روشن کرد و زنان نیز همانند رایانه هستند چون کوچکترین اشتباه شما در حافظه بلند مدت آنها باقی می ماند.

پس از آن نیز زنی به نام "گینجر وایت" در گفتگو با فاکس نیوز مدعی شد که 13 سال با کاین رابطه نامشروع داشته است.

منبع: مهر






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 246]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن