تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):اين (امام جواد(علیه الاسلام))مولودى است كه پر بركت ‏تر از او براى شيعه ما به دنيا ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821094977




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نگاهي به محورهاي خبري و تحليلي مطبوعات ايتاليا


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: نگاهي به محورهاي خبري و تحليلي مطبوعات ايتاليا
سياسي. عنوان. مطبوعات. ايتاليا
رم- تنش ميان هند وپاكستان ، سرگرداني جهانگردان در تايلند و اعلام اسامي تيم اوباما از مهمترين مطالب خبري و گزارش‌هاي تحليلي مطبوعات صبح دوشنبه ايتاليا است.

تنش ميان هند و پاكستان و توقف روند صلح امروز نيز عنوان نخست روزنامه هاي صبح ايتاليا را به خود اختصاص داده است .

روزنامه كوريره دلاسرا در اين‌باره نوشته است : دولت هند در معرض يك طوفان سياسي قرار گرفته است كه ديروز به قيمت استعفاي وزير كشور تمام شد و پاكستان نيز قول همكاري داد ، اما صلح در خطر قرار دارد.

اين روزنامه در بخش ديگري با عنوان صد هزار جهانگرد در تايلند متوقف شده‌اند نوشته است : حداقل صد هزار نفر جهانگرد در تايلند به خاطر اعتراضات در فرودگاه اين كشور سرگردان شده‌اند ، البته تاكنون ‪۹۰‬ جهانگرد ايتاليايي موفق به بازگشت شده اند.

كوريره دلاسرا همچنين با عنوان امروز اوباما اسامي تيم خود را اعلام مي كند نوشته است : رييس جمهور منتخب آمريكا امروز اسامي تيم سياست خارجي خود را اعلام خواهد كرد و هيلاري كلينتون به عنوان وزير خارجه معرفي خواهد شد.

سرما در ايتاليا يك قرباني و يك مجروح گرفت و حقوق به سگ‌ها ، آنها نيز روح دارند نيز از جمله عناوين برجسته اين روزنامه هستند.

روزنامه لارپوبليكا نيز با عنوان بحران ميان هند و پاكستان پس از فاجعه نوشته است : اسلام آباد اتهامات هند را غيرقابل قبول خواند و روند صلح متوقف شد.

اين روزنامه همچنين با عنوان مي‌خواستيم يهوديان را قتل عام كنيم نوشته است : يكي از تروريست‌هاي فاجعه بمبئي اقرار كرد كه اين اقدام براي ضربه به يهوديان براي انتقام از بيرحمي آنها عليه فلسطيني‌ها بود.

سرما ، زنگ خطر برف و باران عنوان ديگر اين روزنامه است كه در آن به بدتر شدن وضعيت آب و هوا در ايتاليا و بارش برف و باران كه يك قرباني به همراه داشت ، پرداخته است .

روزنامه ايل سوله نيز با عنوان كاهش جرايم افزايش دستگيري ها نوشته است : در ‪ ۶‬ماه نخست ‪ ۲۰۰۸‬جرايم ‪ ۱۰‬درصد كاهش يافت، در حالي كه شمار افراد دستگير شده ‪ ۱۱‬درصد افزايش يافته است .

اين روزنامه در بخش ديگري با عنوان سازمان ملل : در مبارزه با فقر تنها به برخي اهداف مي‌رسيم نوشته است : سازمان ملل براي كاهش پنجاه درصدي فقر از سال ‪ ۲۰۰۰‬تا سال ‪ ۲۰۱۵‬تنها مي‌تواند به برخي اهداف خود برسد.
 دوشنبه 11 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن