تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 5 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):عاجزترین مردم کسی است که نتواند دعا کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812616855




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سرهنگ هاشمي خبر داد:معرفي رانندگان متخلف به روانپزشك/ صدور 4 ميليون برگه جريمه در سال جاري


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: سرهنگ هاشمي خبر داد:معرفي رانندگان متخلف به روانپزشك/ صدور 4 ميليون برگه جريمه در سال جاري
رئيس پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ خبر داد: رانندگاني كه با سرعت بيش از 140 كيلومتر در ساعت خودروي آنها توقيف شود توسط پليس به روانپزشك معرفي مي شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سيد هادي هاشمي در نشست خبري امروز در جمع خبرنگاران با اعلام اين خبر گفت: با توجه به بررسيهاي صورت گرفته درباره ترافيك تهران و افزايش طول پيك ترافيك در شامگاه و محدود بودن ظرفيت معابر شهر تهران به اين نتيجه رسيديم كه زمان طرح زوج و فرد به همان زمان قبلي خود باز گردد.

‌پيش از اين، از اجراي طرح «زوج و فرد» يك ساعت كم شده و از ساعت 19 به 18 كاهش يافته بود.

سرهنگ هاشمي ادامه داد: ‌از روز شنبه طرح زوج و فرد از ساعت 6:30 دقيقه صبح آغاز و در ساعت 19 بعد از ظهربه پايان مي‌رسد. بر اين اساس طرح ترافيك نيز از ساعت 6:30 صبح آغاز و تا ساعت 17 ادامه خواهد داشت.

رئيس پليس راهنمائي و رانندگي تهرانتهران بزرگ،‌ با اشاره به اينكه كوچكترين حادثه‌اي ترافيك تهران را مختل مي‌كند گفت: معابر تهران گنجايش حجم بالاي اين تعداد خودرو را ندارد.

هاشمي گفت: براي حضور فعال در تمامي معابر بايد نيروهايمان 4 برابر شود، كه اين مشكل با دستور فرمانده ناجا مبني بر استفاده از توان و استعداد ساير واحدهاي انتظامي برطرف مي‌شود.

رئيس راهور تهران از تشديد برخورد با موتورسواران متخلف خبر داد و اظهار داشت: موتور سيكلتهاي متخلف يكي از دغدغه‌هاي راهنمايي و رانندگي هستند كه به دليل عدم پوشش حفاظتي مناسب موتورسيكلت ‌سوران، در تصادفات و سوانح بسيار آسيب پذيرند.

وي گفت: نداشتن كلاه ايمني،‌حركت در پياده‌رو، عبور از چراغ قرمز،‌حركات آكروباتيك، عبور از خطوط ويژه اتوبوس و خيابان‌هاي ورود ممنوع، از تخلفاتي است كه موتورسواران مرتكب مي‌شوند و در طرح انضباط اجتماعي با اين تخلفات برخورد جدي خواهيم كرد.

هاشمي اظهار داشت: اكثر تخلفات مربوط به سرعت غير مجاز در ساعات پاياني شب و نيمه شب‌هاست،‌ كه تا كنون به وسيله دوربين‌هاي مخصوص در بزرگراه نيايش،سرعت 207 كيلومتر بر ساعت بيشترين سرعت غير مجازي بوده كه اخيرا ثبت شده است.

وي در ادامه گفت: ‌اگر سرعت خودرو بيش از 120 كيلومتر باشد، جريمه خواهد شد و اگر از 140 كيلومتر تجاوز كند، خودرو توقيف مي شود و راننده تحت آزمايش‌هاي روحي و رواني قرار مي‌گيرد وراننده متخلف تا تائيديه سلامت روحي و رواني لازم را دريافت نكند، حق رانندگي نخواهد داشت. در حال حاضر رانندگاني را به روانپزشك معرفي كرده‌ايم كه بايد تا 6 ماه تحت نظر پزشك باشند و گواهينامه اين افراد توقيف شده است.

هاشمي با ارائه آمارهاي 8 ماه گذشته گفت: طي 8 ماه گذشته 98 هزار و 839 دستگاه موتور سيكلت توقيف شده است،‌ همچنين 109 هزار و 207 دستگاه خودرو نيز طي اين مدت توقيف شده كه در مجموع 208 هزار دستگاه خودرو و موتور سيكلت را توقيف كرده‌ايم اين روند نسبت به مدت مشابه سال گذشته 35 درصد رشد داشته است.

وي همچنين با ارائه آماري از اعمال قانون انجام شده طي 7 ماه گذشته افزود: طي 7 ماه گذشته، 4 ميليون و 670‌هزار و 886 فقره اعمال قانون داشته‌ايم كه يك ميليون و 154 هزار و 774 فقره آن به دليل عدم استفاده از كمربند ايمني، 269 هزار و 648 فقره مربوط به كلاه ايمني و 135 هزار و 584 فقره هم مربوط به توقف دوبله است.

هاشمي گفت: نبستن كمربند ايمني نسبت به سال گذشته رشد 2/2 درصدي را نشان مي‌دهد، همچنين عدم استفاده از كلاه ايمني نيز 3/27 درصد رشد داشته است. در مجموع تخلفات نسبت به سال گذشته ، 24 درصد افزايش داشته كه اصلا مناسب نيست و پيام خوبي ندارد.
 پنجشنبه 7 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن