تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پيش از آن كه زبانت تو را به زندان طولانى و هلاكت درافكند، او را زندانى كن، زيرا هيچ چ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816719949




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

3 روش براي اتصال لپ تاپ به تلويزيون


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: 3 روش براي اتصال لپ تاپ به تلويزيون




احتمالا شما هم مانند من، تعداد زيادي فيلم و موزيک را روي کامپيوتر خود انباشته کرده ايد. جلوي لپ تاپتان مي نشينيد و مادامي که داريد در وب گشت مي زنيد يا با دوستانتان چت مي کنيد؛ از کلکسيون زيباي موسيقيتان هم بهره مند مي شويد. روش خوبي است! اما وقتي يک تلويزيون HD چهل اينچي در اتاق شما جاي گرفته و باند هاي با کيفيت سينماي خانگيتان در کنار آن قرار دارند؛ استفاده از اسپيکر هاي کوچک لپتاپ، آن هم با يک مانيتور 15 اينچي؛ ترکيب جذابي به نظر نمي رسد.
عالي نبود اگر مي توانستيد از تلويزيونتان مانند مانيتور لپتاپ خود استفاده کنيد؟ نظرتان در مورد دسترسي به کلکسيون فيلم ها و موزيکهايتان از همان تلويزيون چيست؟ خب، شما مي توانيد همه اين امکانات را داشته باشيد. آن هم از چند راه نسبتا ساده.
گزينه هاي زيادي براي نمايش محتواي لپتاپ شما روي HDTV وجود دارند. خيلي از آن ها براي ديدن فيلم و گوش کردن به موزيک عالي هستند. اما فقط تعدادي از روش ها براي گشت و گذار، ويدئو کنفرانس و ديگر فعاليت هاي کامپيوتري توصيه مي شوند. و البته به علت کندي نسبي تکنولوژي هاي بي سيم فعلي؛ براي بازي کردن گيم هاي اکشن، راهي به جز استفاده از سيم نداريد. پس در اين مطلب مي خواهيم بهترين راه ها براي اتصال لپتاپ به HDTV را بررسي کنيم. پس در ادامه مطلب با ما همراه باشيد تا روش ايده آل خود براي اين کار را بيابيد.


- استفاده از کابل: بهترين روش براي بازي




بسياري از نوت بوک هاي فعلي، از خروجي HDMI پشتيباني مي کنند. نوت بوک هايي هم که از اين قابليت محروم اند، معمولا پورت هاي DVI را به شما ارائه مي دهند. در اين مورد مي توان پورت DVI را با يک آداپتور جمع و جور به HDMI تبديل کرد. اگر هم از پورت DVI محروم هستيد، لپتاپ شما احتمالا از درگاه VGA پشتيباني مي کند. پس باز هم مشکلي نيست. چون در بيشتر تلويزيون هاي اچ.دي، از اين کابل به طور مستقيم پشتيباني مي شود. اگر دوست نداريد از در گاه تلويزيون با لپتاپتان کار کنيد، مي توانيد آن را به عنوان مانيتور دوم خود استفاده کرده و فقط محتواي دلخواه خود را درون آن مشاهده کنيد.
نکته ديگر اين است که در اکثر لپتاپ ها، درگاه هاي HDMI، DVI و VGA، نمي توانند وظيفه انتقال صدا را بر عهده بگيرند. البته اگر لپتاپ شما از خروجي صوتي روي کابل HDMI پشتيباني مي کند، مي توانيد کاملا خاطر جمع باشيد. اما اگر اين طور نيست، شما بايد صدا را از در گاهي جداگانه به تلويزيون خود منتقل کنيد. در اين مورد هم گزينه هاي زيادي وجود دارند اما اگر شما به سرعت اهميت ميدهيد؛ بهتر است باز هم از کابل استفاده کنيد. با اين روش شما تاخير 0 ثانيه بين نوت بوک و HDTV خود را تضمين مي کنيد. اين کار نويد صدايي با کيفيت و بدون تاخير را در بازي هاي سنگين و اکشن به شما مي دهد. پس سريعا به سراغ يک کابل 3.5 ميليمتري دو سر برويد و دست به کار شويد.

مزيت: کمترين تاخير ممکن را دارد – تنها روش مناسب براي بازي هاي اکشن سريع است
ضعف: نياز به کابل هاي فيزيکي دارد - شما را به محدوده تلويزيون محدود کرده و آزادي عمل را مي گيرد – ممکن است به استفاده از يک کابل ديگر براي صدا هم نياز داشته باشيد.


- WiDi : روشي براي تمام فصول




اگر لپتاپ تان به تازگي توليد شده است، احتمال دارد که از تکنولوژي نمايش بي سيم اينتل يا WiDi داخلي بهره مند باشد. WiDi يک تکنولوژي متداول در لپتاپ هاي ميان قيمت و سطح بالا است. مخصوصا لپتاپ هايي که روي قابليت هاي مولتي مديا و سرگرمي هاي خانگي تاکيد زيادي دارند. اگر اين قابليت در نوت بوک شما وجود دارد، مي توانيد از گيرنده هاي WiDi که باقيمت حدودا 100 دلار ارائه مي شوند استفاده کنيد. اين گيرنده ها را به تلويزيون HD خود متصل کنيد و از اين سيستم لذت ببريد.
اين روش براي پخش فيلم و وبگردي روي HDTV بسيار عالي کار مي کند. اما از آن جايي که WiDi هنوز به اندازه کافي سريع نيست؛ اين روش براي بازي هاي اکشن و سريع، زياد به کار نمي آيد.

مزيت: بدون وصل کردن هيچ وسيله اي به نوت بوک، از صدا و تصوير بي سيم بهره مند مي شيد – از خروجي صداي دالبي 5.1 کاناله بهره مند مي شويد.


ضعف: عدم تعبيه WiDi در تمام لپتاپ ها به عنوان يک قابليت استاندارد – تاخير زياد در بازي هاي اکشن و سريع – نياز به WiDi 2 براي پشتيباني از صداي دالبي 5.1

- اتصال بي سيم HDMI : روشي با تنظيمات آسان



فکرش را بکنيد، هم از پورت HDMI لپتاپ استفاده مي کنيد و هم نيازي به کشيدن کابل تا تلويزيون نيست. شما اين قابليت را با استفاده از يک کيت بي سيم HDMI خواهيد داشت. Vizio XWH200 ، Asus WiCast و اين محصول از Rocket Fish ؛ گزينه هاي شما به عنوان کيت هاي بي سيم HDMI هستند. البته نمونه هاي زياد ديگري هم در بازار موجود است که مي توانيد بسته به سليقه خود انتخاب کنيد.

يک قسمت کيت را با HDMI به نوت بوک خود متصل کنيد و يک قسمت ديگر را به HDMI تلويزيون خود بزنيد. اين دو وسيله به طور بي سيم با هم ارتباط بر قرار کرده و مانند يک سيم در اين بين عمل مي کنند. محصولات Vizio و Rocket فيش، مي توانند تعداد کابل هاي پشتيباني شده را دو برابر کرده و تصوير را همزمان به چند مانيتور/ تلويزيون بفرستند. همچنين امکان سويچ تصوير با کنترل هم وجود خواهد داشت.
مشکل اصلي اين گونه دستگاه ها اين است که بايد فرستنده به طور جدا به نوت بوک شما متصل باشد. مشکل ديگر اين است که کيت هاي با چند پورت، بزرگ هستند و دائما به لپتاپ شما مي چسبند. اين وسيله اي نيست که دوست داشته باشيد دائم آن را در دست گرفته و به اين گوشه و آن گوشه ببريد. محصول WiCast هم که در بالا ذکر شد؛ يک فرستنده باتري خور دارد. و هميشه بايد يک آدابتور هم همراه آن داشته باشيد. همه اين ها باعث مي شوند که اين گونه محصولات ايده هايي باشند که کم تر براي ارتباط سريع و آسان بين لپتاپ و HDTV کاربرد پيدا مي کنند.

در اين روش کيفيت صدا و تصوير، درست مانند کابل HDMI است. اما مانند ساير روش هاي بي سيم، در اين يکي هم تاخير به چشم مي خورد. پس باز هم بايد تکرار کنيم که اين روش براي بازي کردن مناسب نيست.
مزيت: به راحتي به عنوان يک کانکشن HDMI پيکره بندي مي شود و نياز به تنظيمات زياد نيست.

ضعف: ارتباط سيمي، بين فرستنده و لپتاپ چندان خوشايند نيست – اين روش محدوديت فيزيکي ايجاد کرده و آزادي عمل را مي گيرد.
منبع : نارنجي






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 179]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن