تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من پيامبر نشده ام كه لعن و نفرين كنم، بلكه مبعوث شده ام تا مايه رحمت باشم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820395938




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه از اخبار استان قزوين


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: كوتاه از اخبار استان قزوين
خبرگزاري فارس: برگزاري كارگاه آموزشي پايه‌هاي درختان ميوه، برگزاري همايش ائمه جماعات و طلاب بسيجي تاكستان، آغاز نمايش هتل و ... از اهم اخبار كوتاه استان قزوين در 24 ساعت گذشته است.


به گزارش خبرگزاري فارس از قزوين، كارگاه آموزشي پايه‌هاي درختان ميوه هسته‌دار در سالن باغستان سازمان جهاد كشاورزي استان قزوين برگزار شد.
در اين كارگاه آموزشي دو روزه كه با حضور كارشناسان باغباني و مسئولان مراكز خدمات جهاد كشاورزي استان برگزار شد، رئيس سازمان جهاد كشاورزي استان قزوين به تاريخچه باغات سنتي اين استان اشاره كرد و گفت: اين استان جزو استان‌هاي برتر كشور در باغداري است.
محمدرضا صفري افزود: باغداري يك رابطه فرهنگي و تاريخي با فرهنگ مردم استان قزوين دارد.

* برگزاري همايش ائمه جماعات و طلاب بسيجي تاكستان
مسئول نمايندگي ولي فقيه سپاه تاكستان در همايش ائمه جماعات و طلاب بسيجي تاكستان
گفت: ارتباط روحانيت و مسئولان اجرايي شهرستان بايد بيشتر و بيشتر شود تا هر دو طرف بتواند براي انجام امور مردم از توانمندي‌هاي يكديگر استفاده كنند.
مرتضي مصائبي ادامه داد: بايد شرايط مناسبي فراهم شود تا روحانيان بتواند براي برگزاري نشست‌هاي اخلاقي، تربيتي و نماز جماعات در كارخانجات و موسسات حضور پيدا كنند.
وي اضافه كرد: در مواردي مشاهده مي‌كنيم با هزينه بيت المال، مركزي راه‌اندازي مي‌شود و فعاليت‌هاي اقتصادي انجام مي‌دهد و در كنار آن، حركت‌هايي بر ضد دين و ارزش‌هاي جامعه اسلامي صورت مي‌پذيرد.

* آغاز نمايش هتل
«هتل» به عنوان نخستين نمايش در ژانر وحشت نهمين همايش تئاترجوان استان قزوين روي صحنه رفت.
نويسنده و كارگردان نخستين نمايش ژانر وحشت نهمين همايش تئاتر استان قزوين تلاش در راستاي تجربه آثار متفاوت را علت اصلي پرداختن به ژانر وحشت دانست.
كاظم زارعي افزود: «هتل» حكايت اتفاقاتي است براي زني كه به خاطر خراب شدن اتومبيلش در ميانه‌راه مجبور به اقامت در هتلي پرماجرا مي‌شود و ادامه ماجرا ... .

* برگزاري گردهمايي زنان روستايي
گردهمايي تسهيلگران و زنان روستايي با عنوان توانمندي و كارآفريني در سالن كانون انديشه شهرستان بويين زهرا برگزار شد.
در اين گردهمايي كه با حضور 140 نفر از تسهيلگران و زنان روستايي برگزار شد، مدير جهاد كشاورزي شهرستان بويين زهرا در رابطه با فعاليت‌هاي مديريت جهاد كشاورزي اين شهرستان در بخش زنان روستايي مطالبي بيان كرد.

* بازديد استاندار قزوين از اداره كل بازرسي
استاندار قزوين در اين بازديد اظهار داشت: كار بازرسي، كار تخصصي و در همه ابعاد و حوزه‌ها است.
سيد علي‌اكبر طاهايي اضافه كرد: از آنجا كه به خاطر سياست انقباضي و كاهش كارمزد ممكن است رانت در بانك‌ها ايجاد شود و براي ملاحظاتي كه در سيستم بانكي نيز وجود دارد بنابراين، اين بخش بايد از نظر ضريب حساسيت مدنظر باشد.
وي افزود: نفس بنگاه‌ها يك حركت تجربه شده در كشورهاي بزرگ دنياست، ولي در ايران چون يك امر تازه‌اي است، داراي مشكلاتي است و نظر فني من اين است كه جنبه‌هاي مثبت بنگاه‌ها بر جنبه‌هاي منفي آن غلبه دارد.
مديركل بازرسي استان در ادامه اظهار داشت: به استناد اصل 174 قانون اساسي، سازمان بازرسي نظارت بر حسن جريان امور و اجراي صحيح قوانين در دستگاه‌هاي اداري كشور را عهده‌دار است.
محمد رسول حاجي محمدي افزود: بنابراين بازرسي از حوزه‌هاي مختلف از جمله بانك‌ها در دستور كار قرار دارد و با توجه به اهميت كار بانك‌ها، بررسي عملكرد بنگاه‌هاي زودبازده در اولويت برنامه‌هاي سال گذشته و جاري اين اداره كل قرار گرفته است.
وي با اشاره به اينكه چرا ما به واحدي كه توجيه اقتصادي ندارد وام بدهيم و بعد نگران بازارش باشيم، افزود: كار ما كمك به دستگاه‌هاي اجرايي است و مي‌خواهيم بدانيم ايراد كار كجاست تا نگراني‌ها كاهش يابد و خط قرمز ما قانون و مقررات است.

* حكم انتصاب
طي حكمي از سوي رئيس مركز آموزش فني و حرفه‌اي استان قزوين مهدي خلخالي و روح الله يوسفي به سمت مدير گروه تكنولوژي كنترل و مدير گروه رشته‌هاي مكانيك و
ماشين‌افزار منصوب شدند.

* برگزاري جلسه توجيهي طرح كانون مدرسه
با آغاز اجراي طرح كانون مدرسه در استان قزوين، جلسه توجيهي مركز فرهنگي هنري سگزآباد يك با هدف بيان اهداف و شيوه اجراي اين طرح برگزارشد.
در اين نشست كه معاون آموزشي شهرستان، مديران مدارس ابتدايي و جمعي از والدين دانش‌آموزان حضورداشتند، مربي مسئول مركز ضمن قرائت شيوه‌نامه طرح به سئوالات مطرح شده پاسخ داد.

* برگزاري جلسه ستاد اقامه نماز منطقه شال
جلسه ستاد اقامه نماز با حضور اعضاي ستاد در اتاق رياست آموزش و پرورش منطقه شال برگزارشد.
ابتدا مصوبات جلسه قبل ارائه شد سپس موضوعاتي در چند بند در زمينه هرچه با شكوه‌تر برگزارشدن نماز جماعت در مدارس بيان شد و در ادامه با تصويب حاضران مقررشد اعضاي ستاد راهكار مناسب را براي براي جذب دانش‌آموزان به فريضه نماز شناسايي و به ستاد ارائه كنند.
همچنين براساس مصوبه ديگري انجام شيوه‌هاي مختلف تبليغات و تشويق براي حضور به موقع در نماز، حضور معلمان همراه با دانش‌آموزان در نماز جماعت و انجام برنامه‌هاي فرهنگي ترويج فرهنگ نماز به عنوان دستور كار اجراي اعضاي ستاد مشخص شد.
انتهاي پيام /ح20
 چهارشنبه 6 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 184]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن