تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن در سرشتش دروغ و خيانت نيست و دو صفت است كه در منافق جمع نگردد: سيرت نيكو و د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821296002




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس جمهور در مراسم نمايش اقتدار ۱۵ هزار بسيجى: تغيير دكور، چهره واقعى استكبار را مخفى نمى كند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: رئيس جمهور در مراسم نمايش اقتدار ۱۵ هزار بسيجى: تغيير دكور، چهره واقعى استكبار را مخفى نمى كند
در حاشيه
بسيجيان استان تهران به هنگام ورود رئيس جمهور با شعارهايى مانند، «دشمن در چه فكريه، ايران پر از بسيجيه»، «حسين حسين شعار ماست، شهادت افتخار ماست»، «ما با ولايت زنده ايم، تا زنده ايم رزمنده ايم»و «صل على محمد، ياور رهبر آمد» به گرمى از احمدى ن ژاد استقبال كردند.
رئيس جمهور به ياد خاطرات دوران حضورش در بسيج در زمان دفاع مقدس لباس خاكسترى رنگ بسيجى را به تن كرده و چفيه اى بر دوش انداخته بود.
گردان هاى عاشورا، الزهرا(س)، امام حسين(ع) و قدس بسيج استان تهران با به پرواز درآوردن هواپيماى فوق سبك خود و همچنين فرود چتربازان، توان و آمادگى بالاى خود را در دفاع از كيان و صيانت از ارزش هاى انقلاب اسلامى به نمايش گذاشتند.
حضور ۲۵ يگان تخصصى بسيج تهران در حماسه عزت و پايدارى چشمگير بود.
براى اولين بار تعدادى از ادوات سنگين زرهى در همايش بزرگ بسيجيان به نمايش گذاشته شد.
گروه سياسى - محمد ابراهيم پاكزاد: در پنجمين روز از گراميداشت هفته بسيج، ۱۵ هزار بسيجى استان تهران در حضور رئيس جمهورى گوشه هايى از اقتدار و آمادگى خود را در دفاع از كيان ملى و صيانت از ارزش هاى انقلاب اسلامى به نمايش گذاشتند.

399810.jpg

در اين مراسم دكتر محمود احمدى نژاد رئيس جمهورى، سردار سرلشكر سيد حسن فيروزآبادى رئيس ستاد كل نيروهاى مسلح، سردار سيد محمد حجازى جانشين فرمانده كل سپاه، حجت الاسلام حسين طائب فرمانده نيروى مقاومت بسيج، سردار عبدالله عراقى فرمانده بسيج تهران بزرگ و جمعى از فرماندهان ديگر شركت داشتند.
وى با تأكيد بر اين كه بسيج پشتوانه مستحكم حركت انقلاب و پرچمدار آن است، خطاب به مستكبران گفت: اگر از كارهاى خود دست برنداريد، بسيجيان ايران و جهان شما را از اريكه قدرت بر خاك مذلت خواهند نشاند.
رئيس جمهور اسلامى كشورمان اظهار داشت: فرهنگ بسيجى نياز امروز بشريت است و خدا را سپاسگزاريم كه اين ملت بسيجى و پيوسته به اين فرهنگ است.
وى خطاب به مستكبران عالم و با اشاره به جنايات وحشيانه رژيم صهيونيستى در سرزمين هاى اشغالى و نوار غزه، بيان داشت: غزه آئينه تمام عيار مستكبران است، آنهايى كه براى پر كردن جيب خود، انسان ها را مى كشند.
وى با اشاره به جنايت هاى گسترده رژيم صهيونيستى در نوار غزه، اظهار داشت: اين اقدامات حقيقت مستكبران و ظالمان و واقعيت چهره اين ظالمان را نشان داد. احمدى نژاد خطاب به مستكبران عالم، با بيان اين كه از اقدامات ۱۰۰ ساله خود عبرت بگيريد و از كارهاى خود دست بكشيد و به راه راست برگرديد، گفت: خيال نكنيد با تغيير دكور مى توانيد چهره خود را مخفى كنيد، امروز ملت ها بيدار شده اند و اگر از راه خود دست برنداريد، بدانيد بسيجيان ايران و جهان شما را از اريكه قدرت بر خاك مذلت خواهند نشاند.
رئيس جمهور جنايت هاى مستكبران را از موضع شدت ضعف، بدبختى و بن بست دانست و افزود: آنها ديگر اميدى به پايدارى و ماندگارى سلطه خود ندارند و ديگر براى آنها آبرو جايگاهى ندارد. وى ادامه داد: بدانيد كه رفتنى هستيد و آثار فروپاشى شما در همه دنيا آشكار است، شما روزى مى خواستيد درخت بسيج و انقلاب را ريشه كن كنيد، ولى شكست خورديد، تلاش كرديد از پيشرفت ملت ايران جلوگيرى كنيد و حالا امروز مى خواهيد از نظامات مستكبرى خود در مقابل مردم دنيا دفاع كنيد. وى تأكيد كرد: به فضل خدا در اين مرحله هم شكست مى خوريد و به اعماق تاريخ خواهيد رفت. احمدى نژاد با اشاره به گزارش فرمانده بسيج درخصوص اقدامات صورت گرفته در بسيج، تصريح كرد : سازمان بسيج با تدابير نافذ مقام معظم رهبرى، يك سازمان مستحكم، پويا، مبتكر و گسترده در همه عرصه هاى كشور است.
رئيس جمهور كشورمان افزود: امروز فرهنگ بسيج به عنوان تنها راه نجات بشر در برابر ملت ها قرار دارد و به فضل الهى ملت ها فوج فوج به خط نورانى بسيج مى پيوندند و در مقابل، مستكبرينى كه خود را ابدى مى پنداشتند، در سراشيبى سقوط و اضمحلال قطعى قرار دارند. وى گفت: 5 آذر نه تنها يك نقطه برجسته در تاريخ ملت ايران بلكه يك نقطه عطف در تاريخ بشريت است. تشكيل بسيج نه فقط براى دفاع از فرهنگ، شرف، عزت و سرزمين مقدس ايران، بلكه بازكردن راهى نورانى در برابر بشريت و براى نجات آن و تحقق هدف اصلى از خلقت بشر است. وى با اشاره به نبرد فرهنگ بسيجى و مستكبرين ادامه داد: در اين نبرد فرهنگ بسيجى ملت ايران پيروز است و مستكبرين به سرعت به سمت جهنم ساخته دست خودشان درحال حركت هستند.
اقتدار بسيج گام هاى دشمن را لرزان تر كرد
رئيس ستاد كل نيروهاى مسلح نيز در حاشيه اين همايش گفت: اقتدار و آمادگى بسيجيان در همايش امروز گام هاى سست دشمنان را لرزان تر از گذشته كرد.
سردار سرلشكر سيد حسن فيروزآبادى گفت: اين تجمع بزرگ و آمادگى بسيجيان نشان داد كه همچون هميشه بسيج اجتماع نور، شجاعت، بركت، قدرت و عزت انقلاب است و بسيجيان از چشمه جوشان بسيج بهره مند هستند.
جانشين فرمانده كل سپاه نيز در ادامه گفت: فرزندان بسيجى ايران اسلامى همواره آماده دفاع از ارزش ها، آرمان ها و دستاوردهاى انقلاب اسلامى ايران هستند. سردار سيد محمد حجازى كه در حاشيه اين مراسم سخن مى گفت، ابراز داشت: ملت ما از گذشته تا به امروز هيچگاه به دنبال جنگ نبوده است اما هرگز تجاوز و تعدى كشورهاى استعمارگر را كه قصد تضعيف نظام مقدس جمهورى اسلامى را داشته باشند، برنمى تابد.
حجت الاسلام طائب نيز در اين مراسم گفت: نيروى مقاومت بسيج در چارچوب طرح تحول سپاه با بررسى اقدامات گذشته و احصاى توانمندى و قابليت هاى اين سازمان مردمى راهبردهايى را مبتنى بر تحول ساختارى و رفتارى تنظيم و رويكرد جديدى اتخاذ كرده است. فرمانده نيروى مقاومت بسيج، توجه رده هاى مقاومت به تدوين برنامه ها براى بهره گيرى از ابزارهاى رسانه اى و فضاى مجازى براى انتقال پيام انقلاب اسلامى، مشاركت با نهادهاى امنيتى، حضور مؤثر در ناآرامى هاى اجتماعى، حضور در مناطق محروم و ‎/‎/‎/ را اهداف در حال پيگيرى بسيج خواند.
 چهارشنبه 6 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 173]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن