تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تا مى‏توانى بكوش كه صبح و شب در قلبت (حتّى) قصد فريب و نيرنگ كسى نباشد؛ چرا كه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821304448




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس پليس آگاهي تهران: مجرمان سابقه‌دار تحت كنترل هستند


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: رئيس پليس آگاهي تهران: مجرمان سابقه‌دار تحت كنترل هستند
جام جم آنلاين: سرهنگ عباسعلي محمديان رئيس پليس آگاهي تهران با حضور در غرفه «جام‌جم» بيان كرد: مجرمان آزاد شده از زندان تحت كنترل شديد پليس آگاهي تهران قرار دارند و اين افراد بدانند در صورت تكرار جرم بلافاصله دستگير و تحويل مراجع قضايي خواهند شد.


سرهنگ محمديان به همراه سرهنگ ليراوي معاون مبارزه با جرايم جنايي و سرهنگ بهروز رهبريان معاون مبارزه با سرقت پليس آگاهي تهران با حضور در غرفه روزنامه جام‌جم آخرين فعاليت‌هاي پليس آگاهي تهران را تشريح كردند.

رئيس پليس آگاهي تهران با اشاره به رضايتمندي مردم از خدمات پليس آگاهي گفت: در حال حاضر تمام توان و تلاش خود را معطوف رضايتمندي مردم كرده‌ايم و بر اين عقيده‌ايم با كشف هر پرونده مي‌توان بيش از پيش اين رضايت را فراهم آورد.

وي اضافه كرد: موضوع برخورد مقتدرانه با جرايم خشن و نيز عاملان جرم و بخصوص افراد شيادي كه در پوشش شركت‌هاي كاغذي از مردم كلاهبرداري مي‌كنند، از اولويت‌هاي ويژه پليس آگاهي است.

محمديان اضافه كرد: بسياري از مردم تصور مي‌كنند پس از چاپ آگهي در جرايد، مي‌توان به فردي كه از آنها دعوت به سرمايه‌گذاري و يا ارائه وام بانكي و يا فروش اقساطي خودرو و لوازم منزل و يا حتي اجاره خانه را كرده است اعتماد كرد، در حالي كه بايد مردم هوشيار باشند و چاپ آگهي در جرايد به معني تاييد فعاليت از سوي روزنامه‌ها نيست.

ستاد جرايم باندي

رئيس پليس آگاهي تهران در ادامه با اشاره به كنترل مجرمان سابقه‌دار گفت: موضوع كنترل مجرمان سابقه‌دار در قالب ستاد رسيدگي به جرايم خاص با حضور دادستان تهران از ديرباز مدنظر قرار داشته و علاوه بر رسيدگي به جرايم خشن نظير سرقت‌هاي مسلحانه، آدم‌ربايي و جرايم باندي، پرونده‌هاي مجرمان سابقه‌دار به صورت ويژه رسيدگي و اين مجرمان تحت كنترل قرار مي‌گيرند.

مهم‌ترين پرونده‌ها

سرهنگ محمديان با اشاره به متلاشي شدن چند باند تبهكاري از ابتداي امسال تاكنون تصريح كرد: با پيگيري و تلاش كارآگاهان پليس آگاهي چندين باند از جمله باندهاي كيف‌قاپي، سرقت از طلافروشان كيفي كه اقدام به حمل طلا به شهرهاي مختلف مي‌كنند، باند بزرگ سرقت خودرو، باند سرقت از كارگاه‌ها و چند باند سارقان مسلح و... كشف و اعضاي اين شبكه‌هاي تبهكاري كه عمدتا از مجرمان سابقه‌دار هستند، دستگير و تحويل مراجع قضايي شده‌اند.

وي اضافه كرد: در كنار دستگيري اين تبهكاران، تعداد زيادي از جاعلان و كلاهبرداران كه با حيله و ترفند اموال مردم را سرقت مي‌كردند نيز شناسايي و دستگير شده‌اند.

محمديان افزود: پليس آگاهي خود را وقف خدمت به مردم كرده است، به همين منظور هر هفته مسوولان پليس آگاهي با حضور در يكي از پايگاه‌هاي پليس آگاهي در نقاط مختلف تهران از نزديك با مردم ارتباط برقرار كرده و رفع مشكلات آنها در دستور كار واحدهاي تابعه قرار مي‌گيرد.
 دوشنبه 4 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 144]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن