تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خودت را به داشتن نيّت خوب و مقصد زيبا عادت ده، تا در خواسته ‏هايت موفق شوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821214897




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شور حج 171،اختصاصي مهر/درگذشت چهارمين زائر ايراني در عربستان/ هشدار مركز پزشكي به سالمندان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: شور حج 171،اختصاصي مهر/درگذشت چهارمين زائر ايراني در عربستان/ هشدار مركز پزشكي به سالمندان
به گزارش خبرنگار اعزامي به مدينه منوره ، روز گذشته يك زائر ايراني كه به همراه كاروان 12 هزار و 155 نفري از آذربايجان غربي وارد كه مكه مكرمه شده بود، به علت ايست قلبي و تنفسي درگذشت.

اين زائر كه محمود رحيمي نام داشته و از اهالي آذربايجان غربي بوده، چهارمين زائر ايراني است كه از شروع حج امسال تاكنون به ديار معبود شتافته است. پيش از اين سه نفر ديگر از هموطنان در شهرهاي مكه و مدينه نيز جان خود را از دست دادند.

در همين رابطه رئيس مركز درماني مكه مكرمه به زائران سالمندي كه براي انجام عمره تمتع به مكه مشرف مي شوند، هشدار داد كه در انجام اعمال عمره تمتع و زيارت خانه خدا عجله نكنند و با استراحت كافي به انجام اين اعمال بپردازند.

دكتر نادري در اين خصوص تاكيد كرد: براي زائران مسن و داراي ريسك بالا كه بعضا مشكل قلبي و تنفسي دارند، لازم است به توصيه مديران كاروان درباره زمان بندي تشرف به مسجد الحرام توجه كنند و در انجام اعمال خود با توجه به خستگي راه و طولاني بودن اعمال تعجيل نكنند.

وي با اعلام اين خبر كه در حال حاضر نيز 8 تن از زائران ايراني به دليل بيماري قلبي در سي سي يو بيمارستان مكه بستري هستند اظهار داشت: زائران كهنسال به دليل اينكه هنگام ورود به مكه مكرمه خسته بوده و داراي انرژي كمي هستند بر اين اساس تعجيل در انجام اعمال و زيارت خانه خدا به دليل افزايش تحرك بدن و فشارهاي مربوطه احتمال سكته قلبي را افزايش مي دهد.

رئيس مركز درماني مكه مكرمه در پايان وضعيت 8 زائر ايراني بستري شده در مكه مكرمه را خوب توصيف كرد.
 دوشنبه 4 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن