تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس درصدد عيب جويى برادر مؤمنش برآيد، تا با آن روزى او را سرزنش كند، مشمول اين ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813368302




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نايب رييس فدراسيون وزنه‌برداري: كنترل شديدي بر روي دوپينگ داريم علي حسيني نشان داد كه پس از رضازاده جايگزين‌هاي خوبي وجود دارند


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: نايب رييس فدراسيون وزنه‌برداري: كنترل شديدي بر روي دوپينگ داريم "علي حسيني" نشان داد كه پس از "رضازاده" جايگزين‌هاي خوبي وجود دارند
خبرگزاري دانشجويان ايران - مشهد
سرويس: قهرماني - همگاني

نايب رييس فدراسيون وزنه‌برداري گفت: عملكرد "علي حسيني" نشان داد كه پس از "رضازاده" جايگزين‌هاي خوبي وجود دارند.

به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) _ منطقه خراسان، نيك‌بين در مجمع عمومي هيات وزنه‌برداري خراسان رضوي افزود: پس از مثبت اعلام شدن آزمايش دوپينگ ورزشكاران ما و محروميت يك ساله، فدراسيون از 6 تن از افرادي كه آزمايش آن‌ها مثبت بود حمايت كرد و آن‌ها را تحت پوشش قرار داد.

وي عنوان كرد: يكي از آن‌ها علي حسيني بود كه به همراه 4 تن ديگر عملكرد خوبي را از خود نشان دادند و ركوردهايي كه علي حسيني به جا گذاشت، نشان داد كه بعد از رضازاده جايگزين هاي خوبي براي او وجود دارد.

نيك بين ادامه داد: امروز دنيا با استفاده از علم پزشكي قهرماني به دست مي‌آورد و استفاده از مكمل‌هاي غذايي در وزنه‌برداري مشهودتر از ساير رشته‌هاست.

وي تاكيد كرد: تصميم فدراسيون وزنه‌برداري اين است كه مكمل‌هاي غذايي مجاز را در اختيار ورزشكاران بگذارند و برغم اينكه اكثر كشورها با استفاده از علم پزشكي از آمفتامين‌ها استفاده مي‌كنند اما ما اين ريسك را نمي‌كنيم و هنگامي كه مي‌خواهيم از مكمل‌ها استفاده كنيم، دست و پايمان مي‌لرزد زيرا كه اين مكمل‌ها ممكن است داراي آلودگي باشند.

وي افزود: فدراسيون وزنه‌برداري كنترل شديدي را بر روي دوپينگ دارد و نه تنها در بزرگسالان اين كنترل صورت مي‌گيرد بلكه تيم‌هاي رده سني را نيز تحت پوشش داريم و قبل از اعزام‌هاي خارجي تست‌هاي كامل گرفته مي‌شود.

نيك‌بين خاطرنشان كرد: اگر براي بار دوم آزمايش كنترل دوپينگ ورزشكاران ايراني مثبت شود، محروميت‌هاي شديدتري براي ما در نظر گرفته خواهد شد.

وي با اشاره به برنامه‌هاي تيم ملي بزرگسالان وزنه‌برداري تصريح كرد: براي اعزام‌هاي برون مرزي بهترين‌ها را انتخاب مي‌كنيم و از اوايل دي ماه سال جاري اردوهاي آماده‌سازي اين تيم شروع شده و تيم براي شركت در رقابت‌هاي آسيايي آماده مي‌شود و سپس تيم ملي جوانان كار خود را براي حضور در رقابت‌هاي جوانان جهان در ارديبهشت ماه آغاز خواهد كرد.

نايب رييس فدراسيون وزنه‌برداري با اشاره به پيشينه خوب استان خراسان رضوي در ورزش وزنه‌برداري تصريح كرد: استان خراسان رضوي در وزنه‌برداري كشور و تيم ملي جايگاه خوبي داشته است و انتظار داريم كه دوباره به آن دوران بازگردد.

وي افزود: دوران رياست محمد علي‌آبادي در سازمان تربيت بدني اوج دوران سخت افزاري ورزش كشور است و استان خراسان هم بايد براي تقويت امكانات و تجهيزات خود از اين فرصت استفاده كند.

وي ادامه داد: فدراسيون آمادگي اين را دارد كه مسابقات بيشتري را در خراسان برگزار كند زيرا كه برگزاري مسابقات باعث ايجاد انگيزه در ورزشكاران خواهد شد.

نايب رييس فدراسيون وزنه‌برداري با توصيه به رييس جديد هيات وزنه‌برداري خراسان رضوي براي حضور يك تيم از اين استان در ليگ‌برتر تصريح كرد: حيف است كه استان خراسان در ليگ برتر وزنه‌برداري تيم نداشته باشد، اگر مشكل نبود اسپانسر داريد سال اول را با حداقل بودجه در ليگ شركت كنيد پس از مطرح شدن نام تيم، حاميان مالي به سراغ شما خواهند آمد.

نيك‌بين با اشاره به آغاز مسابقات ليگ وزنه‌برداري جوانان كشور تصريح كرد: ليگ جوانان كشور از 6 دي ماه سال جاري راه‌اندازي خواهد شد.

وي تاكيد كرد: فدراسيون وزنه‌برداري آمادگي دارد كه از نظر سخت افزاري به هيات خراسان رضوي كمك كند و اين آمادگي را هم دارد كه تيم استان خراسان را با نام خودش به مسابقات بين‌المللي اعزام كند.

انتهاي پيام
 دوشنبه 4 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 180]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن